Предната броня беше боядисана прахово и само след около година я полази видима корозия. За това реших сега да използвам напълно различна антикорозионна защита.
Първо двете брони минаха на пясъкоструйка. Така изглежда бронята след нея. Следващия етап обаче се оказа не особено успешен. Реших да използвам старата рецепта с миниум и безир, напръскано с пистолет.
Резултата е крайно незадоволителен. Въпреки че се пръска тънко безира се стече по голата ламарина. На места почти не остана, другаде се струпа много. Голите места се минаха още ведъж с четката. Като резултат неравномерен слой който съхне безкрайно дълго. След седмица чакане повечето беше сухо, но местата където се беше наслоило нямаше да изсъхне и след месеци. Това наложи забърсването им доколкото може и пръскането на грунд. Повече не мисля да експериментирам с миниум и безир за автомобилни приложения, да минеш арматурата на асмата и да я оставиш да съхне колкото си иска става, но за коли...аз повече не бих се пробвал. По-добре студено/топло подцинковане. Все пак преди полагането на грунда изпробвах премахване с коресилин и обезмаслител, като факта че те не предизвикаха никаква реакция ме окуражи да пробвам с грунд директно отгоре.
Грунда хвана неочаквано добре. Единствените забележки бяха на места отвътре, където безира не беше изсъхнал добре и се стече или надигна.
Съответните места бяха прешкурени и препъскани с грунд.
На горната снимка е финала след грундиране.
Последната фаза беше полиуретаново покритие, което исках да е със зърнеста структура.
Това е точно размера на структурата която исках(кобра трък бедлайнер).
Поста пак стана дълъг и финала остава за следващия.
Първо двете брони минаха на пясъкоструйка. Така изглежда бронята след нея. Следващия етап обаче се оказа не особено успешен. Реших да използвам старата рецепта с миниум и безир, напръскано с пистолет.
Резултата е крайно незадоволителен. Въпреки че се пръска тънко безира се стече по голата ламарина. На места почти не остана, другаде се струпа много. Голите места се минаха още ведъж с четката. Като резултат неравномерен слой който съхне безкрайно дълго. След седмица чакане повечето беше сухо, но местата където се беше наслоило нямаше да изсъхне и след месеци. Това наложи забърсването им доколкото може и пръскането на грунд. Повече не мисля да експериментирам с миниум и безир за автомобилни приложения, да минеш арматурата на асмата и да я оставиш да съхне колкото си иска става, но за коли...аз повече не бих се пробвал. По-добре студено/топло подцинковане. Все пак преди полагането на грунда изпробвах премахване с коресилин и обезмаслител, като факта че те не предизвикаха никаква реакция ме окуражи да пробвам с грунд директно отгоре.
Грунда хвана неочаквано добре. Единствените забележки бяха на места отвътре, където безира не беше изсъхнал добре и се стече или надигна.
Съответните места бяха прешкурени и препъскани с грунд.
На горната снимка е финала след грундиране.
Последната фаза беше полиуретаново покритие, което исках да е със зърнеста структура.
Това е точно размера на структурата която исках(кобра трък бедлайнер).
Поста пак стана дълъг и финала остава за следващия.
Коментар