Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Нов собственик на RAV 4 HYBRID

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Нов собственик на RAV 4 HYBRID

    Струва ми се,че трябва да преодениш машината.Сравненията с предните джипове няма да ти помогнат.Това си е лека кола,изпозлва се като такава,и ако ти потрябва в някакви 10% да те измъкне от кофти ситуация на пътя.И до там.Обаче,сложи разход,комфорт,пътно поведение с предишните.Истината е една.Кола за пътя,друга за извън пътя.Идеални няма.

    Коментар


    • #32
      От: Нов собственик на RAV 4 HYBRID

      Първоначално публикуван от TOYO Преглед на мнение
      Вече имам впечатления как се държи машината на сняг, с една дума ТРАГИЧНО, а с две МНОГО ЗЛЕ !
      Аз лично оценявам искреността ти. Трудно е човек да признае, че е попрецакан, още по трудно е да го чуе/прочете от българин!

      Понеже не съм се интересувал от този модел в началото на темата си мислех, че наистина с помощта на електромоторите 4х4 задвижването навлиза в някаква революционна епоха, но явно има още какво да се желае.

      Колкото до недозавиването, ако наблюдението ти е от тези дни, когато е снежно и хлъзгаво според мен всички коли изпитват затруднения. Няма ли някакъв ъпдейт на софтуера, който да оптимизира поведението на 4х4 системите?

      Коментар


      • #33
        От: Нов собственик на RAV 4 HYBRID

        Ако се опитваш да правиш "понички" в снега, пределно ясно е, че няма да стане! Цялата инженерна мисъл в съвременните коли е насочена към това да НЕ МОЖЕ да дрифти колата...
        помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

        Коментар


        • #34
          От: Нов собственик на RAV 4 HYBRID

          Снега и леда са факторите, които най-много спират съвремените СУВ-ове. Баща ми беше фен на Волво ХЦ 90 и имаше 2 броя последователно. Това нещо от място на твърд, отъпкан, смачкан сняг тръгваше доста трудно, а като потеглеше веднъж, после беше стабилно. Наложи ми се да ходя с него по черен път с коловози и дълбоки локви от гр. Бяла до Карадере и се притеснявах да не остана в някоя кална локва и да чакам слънцето да изпари водата, но бях приятно очарован, че нещото с летни гуми се движеше стабилно и никъде не загуби сцепление. Та според мен проблема е в неподходящ софтуер.
          Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

          "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

          Коментар


          • #35
            От: Нов собственик на RAV 4 HYBRID

            Едно от нещата, по които въобще нямам забележки от волвото /мойто беше хс70/ е проходимостта! Тая кола не ме предаде нито веднъж в кал, пясък или сняг... Може би 90-ката е по-тежка и затова...
            Но опиташ ли да дрифтиш... нищо не става...
            помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

            Коментар


            • #36
              От: Нов собственик на RAV 4 HYBRID

              Да, определено всичко е в софтуера който командва подаването на въртящ момент към колелата, и точно този софтуер определено е създаден за безопасност, което изключва всякакви удоволствия на сняг, аз да си призная имах такива съмнения, но очаквах като изключа тракшъна нещата да се променят, уви, не става, малко е по-директна в реакциите, боксува яко, но пак си е безпомощен паркетник, готов да затъне всеки момент.

              Гумите са Нокиан, произведени есента на 2016 г., и усещам че се държат много добре, при спирания, плавни потегляния, и разумно шофиране се държат много стабилно, но и те не ме спасяват от затъвания когато попаднеш в малко повече сняг.

              Вероятно ще има нов софтуер, но след време, засега модела е съвсем нов, и едва ли са направили нещо такова, убеден съм че при една по-грамотно написана програма, хардуера ще се държи много по-грамотно на сняг.

              Проблема се забелязва и на сухо, ако стартирам от място с повечко газ, започва да върти предния мост, той е ужасно мощен, и засвирват гумите въпреки всички системи за сигурност, това ме навяваше на мисълта че зимата ще е страшно, и се оказах прав, при това неправилно разпределение на въртящия момент, в сняг нещата са трагични.

              Недозавиването в това време е нещо нормално, и аз не искам чудеса, но понеже по цял ден карам най-различни джипки, и ги предизвиквам умишлено в трудни ситуации, сравнявайки ги с моята, забелязвам че съм много по-зле от почти всички съществуващи системи 4х4, което не е честно при цена от 70 000 лева.
              TOYOTA RAV 4 HYBRID 2016 г. бензин 2500, 155 k.c. + Hybrid 200 k.c., LPG OMVL 64 Litra

              Коментар


              • #37
                От: Нов собственик на RAV 4 HYBRID

                Като си признаваме си признавам и аз, че точно и само за това време ми липсва 120 ката. И тръгваше, и дрифтираше, и бордюри и преспи прескачаше, и понички си ставаха.
                Т5
                Crossrunner

                Коментар


                • #38
                  От: Нов собственик на RAV 4 HYBRID

                  Тоест, за да се получават нещата както ги искаме, е нужна добрата стара раздатка, два кардана с два диференциала, и по-голямата част от въртящия момент да се предава на задния мост, приличен просвет и окачване, прилична мощност и адекватно голям размер гуми.

                  Явно това харесваме, и това ни доставя удоволствието което търсиме на пътя, всичко друго не става, или се държи куцо, всякакви нововъведения извън тази формула, са неуспешни на този етап.

                  Признавам че Ленд Круизера е истинската машина на тази марка, имам опит с 90-ка и знам какво е усещането, и колко уверено преодолява препятствията, но при избора си търсех градски детевоз с прилични размери, който ще се ползва предимно от жена ми, с ясното съзнание че е паркетник, и че няма да мога да имам претенции на оффроуд, и понеже ще се кара 100% на асфалт това ме устройва напълно.

                  Но се надявах, че любимата ми марка, е създала нещо ново в стила на добрите си традиции, при тази огромна мощ на задвижването, и тези прилично големи гуми, съгласете се че можеха да направят нещо малко по-проходимо, и малко по-добре балансирано като разпределение на въртящия момент, поне в категория паркетник можеше да в челните места, и поне да гази сняг като хората, а не да затъва като 1800 килограмово гюле..
                  TOYOTA RAV 4 HYBRID 2016 г. бензин 2500, 155 k.c. + Hybrid 200 k.c., LPG OMVL 64 Litra

                  Коментар


                  • #39
                    От: Нов собственик на RAV 4 HYBRID

                    Така и така още е на по-малко от година, не може ли да се смени с нещо друго в тойота. Примерно с круизер?

                    Коментар


                    • #40
                      От: Нов собственик на RAV 4 HYBRID

                      Първоначално публикуван от TOYO Преглед на мнение
                      Тоест, за да се получават нещата както ги искаме, е нужна добрата стара раздатка, два кардана с два диференциала...
                      За да се получат нещата почти както ги искаме трябва ония да си пренапишат софта. Тоя електромотор каквото му кажеш това ще прави, и ще го прави бързо. Може да е по-маломощен от това което отива отпред но въртящия му момент е желязо, развърта се колкото си иска, тъй че може да се направи да гази в сняг точно както го искаш понеже баш въртящия момент му е силата. Може би няма да може да го прави в продължение на цяла минута, но да те изкара от снежец без да озвучаваш кабината със сигурност ще може.

                      Прочее - еретична мисъл но - нямаш ли някоя програма за сняг по електрониките ? Гевречета няма да можеш да въртиш, но проходимостта все пак може да я закрепи ? Хич не ми се вярва при изключени стабилизации някой да го е мислил да можеш да дрифтиш - напротив, ще гледат да го скопят както могат. Докато ако имаш нещо специфично за сняг - може някой да си е играл да ги накара да си говорят предницата и задницата ?
                      Издъних се на Тюринг теста

                      Коментар


                      • #41
                        От: Нов собственик на RAV 4 HYBRID

                        Няма нищичко за сняг, и аз съм изненадах на някое бутонче но нямам, имам бутон икономичен режим с преобладаващо движение на ток, и бутон спортен при който включва всичко на пълна тяга, но и тук е доста предпазливи в натоварването на ел. системата, защото дори при юркане, батерията не спада, което показва че използваната ел. енергия е относително малко, иначе съм съгласен че с нов софтуер могат да се пооправят нещата, и се надявам скоро да имат ъпдейт, ще следя за това.

                        Иначе батерията на хибрида е много мощна, работи с напрежение от 600 волта, и ако оправят софтуера, тя има капацитет да направи чудеса от храброст, дори за продължително време, такива са ми наблюденията.

                        Крузър 150 не е алтернатива за мен, прекалено е голям за града, тежък и ужасно бавен труп, жена ми не искаше камион, дори не пожела да я погледне в салона, тотален отказ, Равката е елегантна като размер, много удобна за града, и адски пъргава на пътя.

                        Преди да направя избора на марка и модел, гледах ето този тест на сняг, в който определено моята машина се представя отлично, и е много по-добра от конкурентите си, склонен съм да вярвам на клипа, наистина на отъпкан сняг и на лед се държи добре, но тук не преодоляват дебел сняг, нито я предизвикват в завой към недозавиване, където реално са и слабите места .https://www.youtube.com/watch?v=eCsV-jfouxI
                        Последно редактирано от TOYO; 12-01-17, 16:31.
                        TOYOTA RAV 4 HYBRID 2016 г. бензин 2500, 155 k.c. + Hybrid 200 k.c., LPG OMVL 64 Litra

                        Коментар


                        • #42
                          От: Нов собственик на RAV 4 HYBRID

                          А акумулатора литиев ли е и с какъв капацитет?
                          Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                          "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                          Коментар


                          • #43
                            От: Нов собственик на RAV 4 HYBRID

                            Батериите на новите хибриди на Тойота са "никел-метал-хидридни", каквото и да означава това, увериха ме че нямат никакви проблеми с батериите, дори четох че в Америка, където много уважават хибридите, често изминавали до 500 000 км. докато умре батерията.

                            За капацитета на батерията от Тойота не пишат нищо, засега не съм разглобявал под задната седалка, но очаквам скоро любопитството ми да надникне и там, след което ще пиша веднага, и аз си задават този въпрос, и затова ще ми е интересно да науча.
                            TOYOTA RAV 4 HYBRID 2016 г. бензин 2500, 155 k.c. + Hybrid 200 k.c., LPG OMVL 64 Litra

                            Коментар


                            • #44
                              От: Нов собственик на RAV 4 HYBRID

                              NiMH е доста стара технология като цяло. Някъде на около 15-тина години. Използва се в по старите устроиства като винтоверти, и други с презареждаеми батерии. Тези батерии обаче имат 'памет'. От тях идва -'като си купиш нов телефон изтошти батерията напълно, после 3 пъти я зареди и изтощи...'
                              В случая обаче, са най-евтиния вариант от гледна точка на цена/ефективност и затова се използват.
                              Но все пак Тоиота не правят хибриди от вчера, така, батериите издържат достатъчно дълго...

                              Коментар


                              • #45
                                От: Нов собственик на RAV 4 HYBRID

                                Първоначално публикуван от Glow Преглед на мнение
                                NiMH е доста стара технология като цяло. Някъде на около 15-тина години. Използва се в по старите устроиства като винтоверти, и други с презареждаеми батерии. Тези батерии обаче имат 'памет'. От тях идва -'като си купиш нов телефон изтошти батерията напълно, после 3 пъти я зареди и изтощи...'
                                В случая обаче, са най-евтиния вариант от гледна точка на цена/ефективност и затова се използват.
                                Но все пак Тоиота не правят хибриди от вчера, така, батериите издържат достатъчно дълго...

                                технологичното развитие на батериите напоследък е много сериозно и 'онези' батерии не са баш същите като сегашните.
                                О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X