Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ресьорни неволи на 60та серия

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Ресьорни неволи на 60та серия

    Поради глупост и подценяване на ситуацията, преди 2 лета карах 60тката без ограничителни тампони на мостовете докато не счупих основен лист на единия, после втори лист на другия.
    Намерих оригинални ресьори в прилично състояние, закарах ги на ресьораджия да ги нагласят и оттогава се почна - на всеки 6 месеца трошим ресьори.

    Стана ми ясно, че работата не е просто ей така да туриш по един лист и да караш та сега се чудя - дали да търся отново оригинални или да правя нови при ресьораджии.
    Пуснал съм тема, че купувам, но като цяло, чудя се накъде да поема.

    Споделете опит.

  • #2
    От: Ресьорни неволи на 60та серия

    Фабричните решения винаги са най-добри
    Последно редактирано от Plamen Alexandrov; 01-09-16, 14:04. Причина: поправка на грешка
    Дела трябват, а не думи.

    Коментар


    • #3
      От: Ресьорни неволи на 60та серия

      Какво е гласил ресораджията, ако са били в прилично състояние? Ако е прекарвал листовете през валците, развръзката е съвсем закономерна.
      На моята 60 предните ресори са поомекнали и също търся читави, щото в шпренгването не категорично вярвам.
      "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

      Коментар


      • #4
        От: Ресьорни неволи на 60та серия

        Преди 6 години когато си взех 70-ката я взех със строшени листове на задните ресори. Като търсих варианти стигнах до извода, че най-оправдано в моя случай е нови афтърмаркет. Директо скочих на ОМЕ Дакар комплект от 4 броя и съм доволен.

        Тази година реших да боядисам рамата с POR-15, и забелязах, че задните ресори искат боя и нови падс(пласмасовите дискове между листовете).

        Свалих, разглобих и боядисах задните ресори, и смених пластмасовите подложки. Не успях да отвия U-болтовете-скъсах 2 , а останалите ги срязах. Използвах момента и смених люлките (шакълс енд пинс) с гресиращи се такива. Сега много по "мазно" минава през спящи полицаи.

        За съжаление всичките тези неща са си скъпички. Ако търсиш трайно решение-препоръчвам ОМЕ. За бюджетно решение-нямам идея, аз не успях да намеря подходящо за мен.


        Успех
        Toyota Land Cruiser BJ70 1985
        Lexus LS430

        Коментар


        • #5
          От: Ресьорни неволи на 60та серия

          Имам оригинални от Тойота, само кажи дължината, че не знам от какъв модел са моите? Имаше и тема но сега нямам време да я търся.
          0887 526 564/ 0897 933 755 /

          Коментар


          • #6
            От: Ресьорни неволи на 60та серия

            121 см мерено по дъгата център до център. Централният отвор е на 56 см от единия край.
            Колко броя имаш?

            Коментар


            • #7
              От: Ресьорни неволи на 60та серия

              Първоначално публикуван от vento5 Преглед на мнение
              Преди 6 години когато си взех 70-ката я взех със строшени листове на задните ресори...
              Моят случай е по- сложен.
              Предишният собственик е правил сиромашки лифт и е качил мостовете отгоре. Мостовете са с коригиран ъгъл, хебелът е сменен така че щангите да се качат над ресорите, сферите са отрязани и завъртяни за корекция на кастора.
              Ако купя ОМЕ или Trailmaster трябва да преправям и всичко това.
              Изобщо..
              Чудя се, дали да не купя Milner и да ги изчакам да се изправят за да не е прекалено висока.

              Коментар


              • #8
                От: Ресьорни неволи на 60та серия

                Първоначално публикуван от assendus Преглед на мнение
                121 см мерено по дъгата център до център. Централният отвор е на 56 см от единия край.
                Колко броя имаш?
                Два предни и два задни чисто нови, както са в пакет. Но ако имаш интерес звънни след празниците, ще проверя за дължината, защото не знам от каква Тойота са, взел съм ги от Германия.
                Последно редактирано от lyubo73; 02-09-16, 21:16.
                0887 526 564/ 0897 933 755 /

                Коментар


                • #9
                  От: Ресьорни неволи на 60та серия

                  http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=180367 Току що ги намерих!
                  0887 526 564/ 0897 933 755 /

                  Коментар


                  • #10
                    От: Ресьорни неволи на 60та серия

                    Първоначално публикуван от lyubo73 Преглед на мнение
                    Запазвам ги!
                    Дано ширината да отговори.
                    Ще се обадя след празниците да доуточним.

                    Sent from my S60 using Tapatalk

                    Коментар


                    • #11
                      От: Ресьорни неволи на 60та серия

                      Не знам колко е вярно, но
                      Actually 60 series springs are two different lengths.The fronts are 1058 mm and the rears are 1160mm
                      По партс номера от снимката Гугъл открива, че ресорите са за Toyota Dyna 150.

                      Провери и дали отвора за тампоните е същия диаметър като твоите.
                      Toyota Land Cruiser BJ70 1985
                      Lexus LS430

                      Коментар


                      • #12
                        От: Ресьорни неволи на 60та серия

                        Първоначално публикуван от vento5 Преглед на мнение
                        Не знам колко е вярно, но


                        По партс номера от снимката Гугъл открива, че ресорите са за Toyota Dyna 150.

                        Провери и дали отвора за тампоните е същия диаметър като твоите.
                        Да, предни и задни са различни, наистина.
                        Като се уточним с колегата, ще кажа какво излезе.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Ресьорни неволи на 60та серия

                          Първоначално публикуван от assendus Преглед на мнение
                          Поради глупост и подценяване на ситуацията, преди 2 лета карах 60тката без ограничителни тампони на мостовете докато не счупих основен лист на единия, после втори лист на другия.
                          Намерих оригинални ресьори в прилично състояние, закарах ги на ресьораджия да ги нагласят и оттогава се почна - на всеки 6 месеца трошим ресьори.

                          Стана ми ясно, че работата не е просто ей така да туриш по един лист и да караш та сега се чудя - дали да търся отново оригинални или да правя нови при ресьораджии.
                          Пуснал съм тема, че купувам, но като цяло, чудя се накъде да поема.

                          Споделете опит.
                          Чупи горен лист точно по ръбчето на долния, който ресьораджията сложи допълнително. Като отрязан стои.
                          Зачетох се малко в теорията и разбрах, че листовете изтъняват накрая и се режат не в линия, а по дъга.
                          Идеята е напрежението от долния лист да се предава на горния върху по- голяма площ, да се избягват точкови натоварвания.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Ресьорни неволи на 60та серия

                            На моята 61-ца сложих ресори от 75-ца като преместих захватите на люлките. Проблем имаше само със задния мост който се измести с 30мм назад и се наложи да сложа фланец на задния кардан. Тези са с по малко листи от оригиналните за модела и ще има разлика във височината.

                            Sent from my StrongPhoneQ4 using Tapatalk
                            Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
                            New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

                            Коментар


                            • #15
                              От: Ресьорни неволи на 60та серия

                              Първоначално публикуван от New hope Преглед на мнение
                              На моята 61-ца сложих ресори от 75-ца като преместих захватите на люлките. Проблем имаше само със задния мост който се измести с 30мм назад и се наложи да сложа фланец на задния кардан. Тези са с по малко листи от оригиналните за модела и ще има разлика във височината.

                              Sent from my StrongPhoneQ4 using Tapatalk
                              П.п мога да проверя колко ще струват на Trail

                              Sent from my StrongPhoneQ4 using Tapatalk
                              Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
                              New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X