Моля за помощ. Напът съм да закупя една Тойта Хайлукс 96г. 2.7 бензин 150hp, автоматик с газов инжекцион.Първи джип ми е и не съм особено запознат.Моля, някой по-знаещ от мен ако може да ми дешифрира VIN кода.Интересува ме има ли блокажи на диверенциала, скъпа ли е подръжката и дали е проходима.За какво да внимавам преди закупуване.Благодаря на всички отзовали се предварително.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Toyota Hilux VIN code
Свий
X
-
От: Toyota Hilux VIN code
Vehicle characteristicsMarket
JapanYear
12/1995Make
TOYOTAModel
HILUX SURFFrame
RZN185
GRADE: SSRX: SSR-X TYPE DESTINATION: JPN: JAPAN BODY SHAPE: WIB: WIDE BODY ENGINE: 3RZFE: 2700CC EFI FUEL SYSTEM: EFI: ELECTRONIC FUEL INJECTION (GASOLINE) TRANSMISSION: ATM: AUTOMATIC TRANSMISSION GEAR SHIFT TYPE: 4FC: ATM, 4-SPEED FLOOR SHIFT COLOR CODE: 8L6
Няма информация с какви дифове е оборудвана и колко е проходима!Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "
Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."
Коментар
-
От: Toyota Hilux VIN code
Kisima, здрасти!колегата CarТest ти е дал основните данни излизащи по този номер на рама.VIN-номерът е главно използван в САЩ и е 17-цифрен и в него има информация за това в коя страна е произведена колата, производителя, годината, категорията и т.н. до сер. номер, които са последните 6 цифри и са всъщност номер и на рамата.Но информация за това дали има блокажи във ВИН-а няма.Информацията за предавателното число, модела на трансмисията се намират на малка табелка, която е в коша над ДВГ-то или на колонката на шофьорската врата, на по-стари модели и на самата врата в долния заден ъгъл.Ако качиш снимка на твойта такава табелка,ще ти кажем какво е пред. число.Има букви като А/ТМ и съответващите комбинация от букви и цифри означават предавателното число, броя на сателитите, размера на короната и съответветно модела на трансмисията.
Колата е достатъчно проходима и без блокаж на задния диф.Ако липсва такъв, при желание може да се монтира допълнително по няколко начина.Най-лесният е смяна на оригиналния заден мост с такъв с блокиращ диф или преработване на съществуващият заден мост да приеме диф с блокаж.Или монтиране на АРБ блокираща касета, превключваща чрез въздух под налягане.При всичките тези галимации, има разбира се и монтаж на модул за управление, бутон и жици(при АРБ бутони, компресор и маркучи)При смяна на дифа, предавателното число на новомонтираният трябва да е като на предния диф.Може би го знаеш, но сме чували и за хора които не го знаят.
Отделно ако имаш блокаж, отляво на волана(при ляв волан)има бутон като на снимката.Ако бутонът липсва на това място, най-вероятно фабричен блокаж нямаш.
На снимките са ВИН табела от САЩ(VZN) и от Япония за ООН(KZN), 1999 Такома заден с блокаж(Хайлъкс и 4Рънер от тези години е същият), и бутон за блокаж на заден диф на 1998 4Рънер от САЩ.
За разходите по подръжката лично аз съм доволен и то много.И тук в САЩ, и на този който имам в България основно само каране. Достатъчно са здрави по окачването, ДВГ-то и рама/купе.Макар че този в България го карам по отпуските, колеги от форума имат същият модел(KZN)и също са доволни.Лично аз не ползвам никакви други части освен Тойота.Предпочитанията ми са за ръчна кутия, но съм чувал , че и автоматите са достатъчно здрави.А точно този ДВГ, 2.7л 3RZ-FE, е със съвсем опростено обслужване, понеже е с верига.
За какво да гледаш при покупка, синът ми има лист, малко е дълъг, но като че ли е по-добре да не ти го пращам, че скоро няма да си купиш мечтания 4Рънер.Ще говоря с него да ми прати съкратен вариант и ако се интересуваш, ще ти го пусна.
1999 4Runner 3RZ/ 4Runner 1KZT/ 4Runner 5VZ
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар