Интересува ме точно тази модификация с автоматични скорости и дълга база. Гледам, че няма голямо предлагане в нашите сайтове, в Гърция има оферти, започват от около 12000 Евро. Някой който има наблюдение да сподели.Не търся сериозни оффроуд качества, колата ще се ползва за полянки, теглене на каравана понякога, като ще бъде основно превозно средство.
							
						
					Обява
				
					Свий
				
			
		
	
		
			
				Няма добавени обяви.
				
			
				
	
Все още ли е екзотика LC 120/125 4.0 V6
				
					Свий
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Все още ли е екзотика LC 120/125 4.0 V6
 
 Ами аз много гледах такива и да сравнително екзотика са. Май не много хора в Европа са купували нови бензини и от там на вторичния пазар са слабо представени. Части за тях също по-трудно се намират в сравнение с дизеловите.
 
 Иначе освен високата начална цена би трябвало да нямаш оплаквания. До 2005-та автомата е 4-скоростен след това става 5.
 
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Все още ли е екзотика LC 120/125 4.0 V6
 
 Определено... ако бъде.... ще е преди 2005 и без това цените са като за 2013 Г. кола. Но и аз се замислям дали си заслужава... В момента карам Jeep Grand Cherokee 4.0 и като се замисля, тази Тойота е единствената с която бих го заменил... но дали си струва три пъти по-високата цена+липсата на избор..Cherokee WJ 4.0L- NP242
 Honda Africa Twin XRV 750
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Все още ли е екзотика LC 120/125 4.0 V6
 
 Ами аз направих обратния преход от ТЛК 95 минах на Чероки а не на ТЛК 120 точно по тая причина. ТЛК-то излизаше точно тройно по-скъпо от Черока. Много добра кола е, всичко е изпипано и прави голям кеф да я караш. Ама три пъти разлика в цената си е сериозно нещо и убива кефа също така.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Все още ли е екзотика LC 120/125 4.0 V6
 
 Колегата Явор " Vromos" имаше тема, че продава ТЛК 120 с 3 врати с този двигател точно, внос от Гърция. Оказа се, че продава и такъв с 5 врати, но и двата си бяха на цена от 30-33 хил. лв. Не виждам темата и не знам дали се е отказал, но може той да ти даде повече инфо за надеждността/цена на този модел... Ако пренебрегнем цената, другото отрицателно за мен е, че (доколкото намерих инфо) това двг е едва Евро 2 като еко норма, при положение че има вече Е6 и то не от скоро. Но явно е така с големите мотори....
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Все още ли е екзотика LC 120/125 4.0 V6
 
 Евро 6 е в сила от няма 2 години, а този мотор е на 10+, за какво говорим? Големите мотори при Тойота са на тежките серии - 80, 100, 200.Първоначално публикуван от frenchman Преглед на мнение... Ако пренебрегнем цената, другото отрицателно за мен е, че (доколкото намерих инфо) това двг е едва Евро 2 като еко норма, при положение че има вече Е6 и то не от скоро. Но явно е така с големите мотори....
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Все още ли е екзотика LC 120/125 4.0 V6
 
 А тази тема прочетохте ли я?
 Мотора е същия и предполагам рано или късно сте планирали газификация.
 http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=114220Land Rover Discovery II, V8 4.0
 VW Golf VI variant
 Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Все още ли е екзотика LC 120/125 4.0 V6
 
 Една от първите, които прочетох в този форум. Докато изчитах австралийския форум за този ДВГ, имаше не малко хора които се бяха газифицирали и казваха че са нямали проблеми. Дори препоръчваха течна фаза газифициране и двг-т било бетон - 300-400 хил км без проблем...Първоначално публикуван от rosen_offroad Преглед на мнение
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Все още ли е екзотика LC 120/125 4.0 V6
 
 radix,твоята дълга или къса е?
 Да,ако се стигне до придобиване на такава,газифицирането е задължитено....последните ми две коли са с 4 литров мотор и газ...свикнал съм с разходаCherokee WJ 4.0L- NP242
 Honda Africa Twin XRV 750
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Все още ли е екзотика LC 120/125 4.0 V6
 
 По спомени 120 + 4.0л. се произвеждаше до 2009. Без да разбирам, но някак си ми се искаше поне Е3 или Е4 да докарат в последните години на модела...Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнениеЕвро 6 е в сила от няма 2 години, а този мотор е на 10+, за какво говорим? Големите мотори при Тойота са на тежките серии - 80, 100, 200.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Все още ли е екзотика LC 120/125 4.0 V6
 
 Основното в темата по горе не е разходаПървоначално публикуван от kalinntv Преглед на мнениеradix,твоята дълга или къса е?
 Да,ако се стигне до придобиване на такава,газифицирането е задължитено....последните ми две коли са с 4 литров мотор и газ...свикнал съм с разхода Land Rover Discovery II, V8 4.0 Land Rover Discovery II, V8 4.0
 VW Golf VI variant
 Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Все още ли е екзотика LC 120/125 4.0 V6
 
 Ммм...Калине..помисли за 100-ца 4.7..за 25к. би могло..., а е добра..мнооого добра !!!0899 шест5313нула
 За всекиго по нещо
 Коментар
Активност за темата
				
					Свий
				
			
		
	В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.






Коментар