Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Тойота рав4 2002 2.0 vvti гарнитура

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Тойота рав4 2002 2.0 vvti гарнитура

    Здравейте колеги. Миналата вечер си купих въпросния рав4 от Манчестър от човек с пари на ръка. Видя ми се читав.Покарах го,хареса ми и го платих.Тръгнах към Лондон като бях изминал около 50мили като започна да губи мощност и забелязах,че губи ниските обороти. Запалих го на скорост понеже бях в средната лента и вървя за още 1 км и угасна на цяло. Случи се на магистралата в кофти участък,както и проливен дъжд.Имаше масло по блока и беше изхвърлила водата защото разширителният съд бе празен.Генерацията под ламаринения капак беше червена в тъмнината.През цялото време температурата на двигателя на таблото показваше на половина.Прибраха ме с рекавъри като майстор ми каза че е хвърлила гарнитура. Мисля че маслото все още не е умешено с вода.Като налея вода в радиатора и завъртя и пръска на фунтан.Въпроса ми е какво следва от тук нататък? Някой запознат ли е какво би ми струвало това начинание. Пращам автомобила към България с автовоз,защото тук ми искат 400£
    Трябва ли да се шлайфа главата.Също дали е възможно да е избило някое съединение и да е изхвърлила водата и от там останалия филм.Бих бил благодарен ако някой се отзове.Карал съм самурай и саксо и я гледам доста болно благодаря

  • #2
    От: Тойота рав4 2002 2.0 vvti гарнитура

    От къде точно "пръска на фонтан"?
    0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

    Коментар


    • #3
      От: Тойота рав4 2002 2.0 vvti гарнитура

      Пръска от гърлото на радиатора.
      Гарнитурата е най малкия проблем, лошото е, че щом е изгаснала си я прегрял до състояние буталата да затегнат в цилиндрите ....
      Лошо, много лошо!
      Бял човек ли беше продавача?

      Коментар


      • #4
        От: Тойота рав4 2002 2.0 vvti гарнитура

        Бял човек ,англичанин който я е взел преди 2 седмици от бартер с доплащане от първия и собственик. .. Тъй като не ми вдигна вечерта нямаше какво друго да правя освен да си прибера камарката. На следващия ден се свързах с него и беше изненадан. Върна ми сто паунда като знак на добро,които не са от голямо значение но все е нещо..
        Мисля ,че не са залегнали буталата но няма шанс да запали. Ще се разбере като се отвори. Надявам се на някакво чудо двигателя да е здрав...Също много ме притеснява дали ще стане да мога да разчитам на нея..

        Коментар


        • #5
          От: Тойота рав4 2002 2.0 vvti гарнитура

          Добър вечер колеги
          Оказа се ,че двигателя е запекъл и коляновия вал е блокирал, което го очаквах. Дали някой би могъл да каже дали да си търся нов двигател или да правя основен ремонт.Има ли някой който е пръскал такъв двигател. Явно е видял зор защото и водната помпа е блокирала. Двигател втора употреба излиза 1000 1600лв та питах се дали с този бюджет мога да оправя моят. Благодаря

          Коментар


          • #6
            От: Тойота рав4 2002 2.0 vvti гарнитура

            Аз си купих Корола 1.6 ввти със закован мотор , смятах проверявах цени , оказа се че далеч по евтино е да си купя цял мотор. Намерих ударена кола донор със доказан произход , монтирах го за един ден и вече година и половина си карам . Та аз мисля че и ти си във същата ситуация и това ти е логичният ход
            2012 GL350 Bluetec & 2012 Audi A6 Quattro 3.0T & 2013 Audi S6 Quattro 4.0 Biturbo
            ex-Toyota Land Cruiser FZJ-80 Triple Locked 4.5EFI 1FZ-FE petrol/lpg

            Коментар


            • #7
              От: Тойота рав4 2002 2.0 vvti гарнитура

              Първоначално публикуван от Тодор Горчев Преглед на мнение
              Добър вечер колеги
              Оказа се ,че двигателя е запекъл и коляновия вал е блокирал, което го очаквах. Дали някой би могъл да каже дали да си търся нов двигател или да правя основен ремонт.Има ли някой който е пръскал такъв двигател. Явно е видял зор защото и водната помпа е блокирала. Двигател втора употреба излиза 1000 1600лв та питах се дали с този бюджет мога да оправя моят. Благодаря
              ......по разумно е цял мотор да ис вземеш....но да е с документ за произход или талон на колата с номера на мотора.....казвам го от опит....

              Коментар


              • #8
                От: Тойота рав4 2002 2.0 vvti гарнитура

                То убаво цел мотор, ама ... тоя път очите на четири!
                Накой да го завърти, някой да махне капака на картера и да огледа лагерите, апа ако има кой и главата да свали ....
                Ще е сигурна работата.

                Коментар


                • #9
                  От: Тойота рав4 2002 2.0 vvti гарнитура

                  Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                  То убаво цел мотор, ама ... тоя път очите на четири!
                  Накой да го завърти, някой да махне капака на картера и да огледа лагерите, апа ако има кой и главата да свали ....
                  Ще е сигурна работата.
                  ....това се подразбира по дефолт.......но чак главата да се сваля, не....има други начини за това.....освен това този мотор май е с ризи, и не е убаво да се сваля ей така главица......

                  Коментар


                  • #10
                    От: Тойота рав4 2002 2.0 vvti гарнитура

                    Благодаря ви момчета . Все пак реших да правя основен ремонт понеже не знам на какво ще попадна. Всичко е в ръцете на майстора.Надявам се да стане надеждно.
                    Ще дам допънинелни резултати на по късен етап, Мотора е без ризи . Благодаря

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X