Здравейте,
Моля помогнете къде или как да преборя включването на предния мост.
Историята на заболяването е следната:
TOYOTA Hilux Surf /SSR-X/ - 1993; 1KZ-TE; Автоматик. Раздатката вероятно е A340H (почти 100% е от серията A340). Твърди се, че е фрикционна. (С очите си не съм я виждал разглобена, но мога да я снимам отвън и евентуално да намеря номера на модела)
Началните симптоми бяха:
Два случая с интервал от 6 месеца безпроблемно каране. Първият беше при подключване на предния мост от копчето "4WD" на малкия лост. Вторият беше при спрял автомобил, положение на лоста на автомата в позиция "N" и вкарване на малкия лост в позиция "4L".
И в двата случая предният мост не се подключи и бях предупреден с едно писукане и мигане на контролната лампа на таблото "4WD" (която при нормални обстоятелства светва за постонно). И в двата случая "при рестарт" (повторно повтаряне на необходимите действия) - колата продължаваше да си работи през останалиата част от маршрута сякаш нищо не се е случвало. Около половин година след втория случай постепенно нарастна честотата на проблемно подключване на предния мост, като към края се налагаше да спирам и да включвам през N-еутрална, дори и само копчето "4WD". Накрая и този трик престана да действа.
Предположения на лекуващия екип:
Докторите още в началото ме предупредиха, че електрически проблеми не лекуват. Тяхното предположение беше, че проблемът е електрически. След множество перипетии се разбра, че не е комутаторът и вероятно не са скъсани клеми на датчиците или самите датчици. Основното предположение е, че най-вероятно са фрикционите на раздатката. Твърди се, че раздатката ми е бетер автоматик, а другото, което отказва да лекува лекарският екип - са автоматиците.
Молби и въпроси:
Как да спася железния си приятел от смърт?
Наистина ли цената за ремонт на автоматик отива към 50% от цената на целия автомобил?
Има ли доктори готови и способни да излекуват горепосочения железен приятел?
P.S.: За смяна на масло в диференциали, раздатки, скоростни кутии и 18 точки за гресиране - съм плащал като поп на съответните "майстори" - някъде из просторите на форума виси сърцераздирателна тема за "майсторите" в София.
Моля помогнете къде или как да преборя включването на предния мост.
Историята на заболяването е следната:
TOYOTA Hilux Surf /SSR-X/ - 1993; 1KZ-TE; Автоматик. Раздатката вероятно е A340H (почти 100% е от серията A340). Твърди се, че е фрикционна. (С очите си не съм я виждал разглобена, но мога да я снимам отвън и евентуално да намеря номера на модела)
Началните симптоми бяха:
Два случая с интервал от 6 месеца безпроблемно каране. Първият беше при подключване на предния мост от копчето "4WD" на малкия лост. Вторият беше при спрял автомобил, положение на лоста на автомата в позиция "N" и вкарване на малкия лост в позиция "4L".
И в двата случая предният мост не се подключи и бях предупреден с едно писукане и мигане на контролната лампа на таблото "4WD" (която при нормални обстоятелства светва за постонно). И в двата случая "при рестарт" (повторно повтаряне на необходимите действия) - колата продължаваше да си работи през останалиата част от маршрута сякаш нищо не се е случвало. Около половин година след втория случай постепенно нарастна честотата на проблемно подключване на предния мост, като към края се налагаше да спирам и да включвам през N-еутрална, дори и само копчето "4WD". Накрая и този трик престана да действа.
Предположения на лекуващия екип:
Докторите още в началото ме предупредиха, че електрически проблеми не лекуват. Тяхното предположение беше, че проблемът е електрически. След множество перипетии се разбра, че не е комутаторът и вероятно не са скъсани клеми на датчиците или самите датчици. Основното предположение е, че най-вероятно са фрикционите на раздатката. Твърди се, че раздатката ми е бетер автоматик, а другото, което отказва да лекува лекарският екип - са автоматиците.
Молби и въпроси:
Как да спася железния си приятел от смърт?
Наистина ли цената за ремонт на автоматик отива към 50% от цената на целия автомобил?
Има ли доктори готови и способни да излекуват горепосочения железен приятел?
P.S.: За смяна на масло в диференциали, раздатки, скоростни кутии и 18 точки за гресиране - съм плащал като поп на съответните "майстори" - някъде из просторите на форума виси сърцераздирателна тема за "майсторите" в София.
Коментар