Обява

Свий
Няма добавени обяви.

TOYOTA от Щатите

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • TOYOTA от Щатите

    Здравейте,

    Четох много във вашиата група и виждам, че сте много добре запознати с всички модификации на Тойота. Потърсих подобна тема, но не намерих такава и затова питам.
    Има възможност да си внеса автомобил от Щатите. Спрял съм се на следният модел Toyota 4Runner 4WD SR5 V6 2005 г. Няма да се кара ексреммен офроуд, но все пак да може да се качи до място катоРилските езера например, преди да направят лифта.
    Моля за съвети относно скрити дефекти, за които трябва да гледам, както и за възможни други решения тъй като изборът ми не е окончателен. Отворен съм за всякакви препоръки и мнения. Аз до сега карам Mazda B2500 и нямам вашите наблюдения и опит.
    Вторият ми въпрос е свързан със самият внос. Занм, че през 2007 имаше проблеми с вноса на коли от Щатите по отношение на светлини, мигачи, стопове и т.н. После се чу, че са отпаднали. Все пак ако знаете има ли и какви са акцизи, данъци ивсякакви такси на митници и КАТ ще ви бъда благодарен ако ги споделите, пък аз в незнаен ден и час ще почерпя
    Благодаря предварително и хубав ден на всички !

  • #2
    От: TOYOTA от Щатите

    Акциз няма, има Мито, ДДС през Варна вноса е безпроблемен. Зависи от къде от САЩ ще купуваш, трябва да е отписана, да ти изпратят оригинален талон и документа от продажбата.

    Коментар


    • #3
      От: TOYOTA от Щатите

      Благодаря Recom !
      Междувременно намерих и темата тук във форума. Дълга 7 годишна тема... Както винаги има различни и разминаващи се становища относно това кое и как да се направи. Имам възможност да избирам между Атланта (Джорджия) Охайо и Ню Йорк, но какво значи да е "отписана" и на технотеста още ли държат да се сменят стопове и мигачи. Виждал съм по пътищата и улиците и такива дето са с оригиналните си светлини...?

      Коментар


      • #4
        От: TOYOTA от Щатите

        Да е "отписана" означава да е дерегистрирана колата в Щатите. Разходи имаш транспорт, ДДС и мито, технотест и регистрация +екотакса..това не е малка сума, сравни с цените на подобна кола в Европа и прецени дали си струва. А ако си решил твърдо- гледай колата да е от място колкото може по-южно, за да няма корозия и ръждилки. Имай предвид и че тоя мотор е лаком ако ще го караш на бензин, за там е ок, ама за тук...та добави към бюджета и 1000-ина лева за газ, ако ще слагаш.
        0899 шест5313нула
        За всекиго по нещо

        Коментар


        • #5
          От: TOYOTA от Щатите

          Нека да напишат някакъв договор или фактура, тези дето ще тия пращат, че я купуваш за 600 $, че ще ти изискат от митницата подобен документ, за да ти начислят ДДС-то.Съответно, колкото е по-ниска стойността...

          Коментар


          • #6
            От: TOYOTA от Щатите

            В Охайо десет годишна кола ще има много ръжда. Зимата там е тежка с много сняг и пръскат отвратителни химии по пътищата. Като бях там всяка зима ми се разпадаха обувките кат наближи пролетта. Буквално ги разяждаше химията. Съответно колите страдат. Ню Йорк има шанс да е същото но нямам опит там. Атланта може би ще е най-добре в това отношение.

            Коментар


            • #7
              От: TOYOTA от Щатите

              Търси от Калифорния- избор голям, цените-добри

              Коментар


              • #8
                От: TOYOTA от Щатите

                Няма значение колко е стойността по договор ... ако се обади на когото трябва...Транспорта също не е проблем.. точна оферта като си избере какво и откъде.

                Коментар


                • #9
                  От: TOYOTA от Щатите

                  Във Варна има значение. Поискаха ми договор в митницата за покупка или фактура, за колко съм купил колата, за да ми начислят ДДС. Пратиха ми договор, какъвто ме устройва и така.. Защо все трябва да се обаждаме "на когото трябва", много клиширано

                  Коментар


                  • #10
                    От: TOYOTA от Щатите

                    И аз ще добавя малко.По отношение на ръждата, както споменаха колегите, най-добрият избор е Западния бряг.Но понеже пълно щастие няма, там пече толкова много слънце, че може да се наложи смяна на някои от гумените уплътнения по прозорци и врати, но това като разход не е чак толкова зле.Все пак по-добре е да се сменят гуменяци, отколкото тенекии.Атланта се явява приемлив компромис, защото не е чак толкова слънчево.Все пак гледай да е 4х4, защото Тойота продава и доста 2х4 4Рънери из топлите райони.Също някои опции може да са по-слаб пакет, като например без задно парно, с по слабите моторчета за чистачките или без подгрева на огледалата(което пък върши работа в България, където има често конденз или скреж при инверсия в много от населените места)
                    По-старите Рънери са много добре защитени от ръжда, вкл и рамата и всички железарии по окачването.Новите не са чак толкова, даже бях неприятно изненадан, като залягах да гледам 5-то поколение при местния дилър, направо голи железа.Та в този смисъл може би някой да я огледа внимателно или да ти пратят снимки от долу.Недей да взимаш нищо от щатите в които вали сняг. а също внимавай да не вземеш нещо което е наводнявано, даже и в сладка вода.Че с този шашав климат напоследък тук има доста наводнени коли отиващи на аукциони.
                    За технотеста, по голям цинизъм свързан с внос на кола в България няма.Като вкарах 4Рънера от Косово не са ме карали да сменявам нищо по светлините.Които са същите като на тези от Щатите.Та не би трябвало да ти правят въртели, но провери за всеки случай.
                    А 4Рънерът е желязна бричка откъдето и да го погледнеш, не би трябвало да има скрити заводски дефекти.За съжаление новите са само автомати на пазара тук, по някаква болна идея на Тойота, а и няма дизели, което е другото лошо нещо за мен.
                    Ако искаш следвай моето правило за покупка на кола 2-ра ръка.Да е един собственик и с всички записи по обслужването,много е желателно, ако е бил като повечето съвестни американци, които си сменяват маслото на 3500мили.Да е бяла(защото на 10г в слънчевите щати често боята е прецакана, само бялото не мърда а и е по-хладно вътре през лятото),да е до 120-130К мили и ако може повечето да са по магистрала(тук му казват commuting-ходенето на работа всеки ден), да е непребоядисвана, да е без инциденти(повечето по-големи такива са регистрирани на Carfax и може да ги видиш чрез ВИН-а срещу 30-на кинта което важи за месец) А, и да не е модифицирана за оффроуд, щото не знаеш какво е видяла в такъв случай.
                    Относно здравината на 4Рънерите, 3-то пок, които ненапразно са работните мулета на всички мисии на ООН в шантавите райони, може да видите тази история-Да утрепаш 4Рънер!!!
                    http://www.toyota-4runner.org/3rd-ge...l-4runner.html
                    Снимката е от случката, да не дава господ никому, като се има в предвид че хората са се гласяли да си лягат в Рънера след малко.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMAG0014.jpg
Прегледи:1
Размер:224.9 КБ
ID:5684156
                    Последно редактирано от metotem; 04-10-15, 04:06. Причина: граматика+ още инфо
                    1999 4Runner 3RZ/ 4Runner 1KZT/ 4Runner 5VZ

                    Коментар


                    • #11
                      От: TOYOTA от Щатите

                      Офф... кой както иска.. колкото време и пари има.. Това за 4 wheel.

                      Коментар


                      • #12
                        От: TOYOTA от Щатите

                        Ок, споделих личен опит, просто.

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X