Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Toyota 4Runner 3.0 3VZ-E V6 Semerdzhieff

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Toyota 4Runner 3.0 3VZ-E V6 Semerdzhieff

    Здравейте, приятели!

    Отдавна съм член на форума, но отскоро съм реално в офроуд средите с новата за мен джипка от заглавието.
    Колата взех преди седмица и съм доста очарован от нея, все още не съм я карал извън пътя, но от богатия ми опит с други джипове (вкл. 30 000км с Лада Нива) мога да кажа, че колата определено ми харесва, макар и карана само по асвалт!!
    Джипката има газова уредба и ме изненада приятно с разхода на гориво 11.7л газ за 100км, почти само извънградско, без стремеж за икономично каране.
    Номера на рамата е с 12 символа, което според мен е голямо предимство! : )
    На 300 000км е и по думите на майстора е в отлично здраве!

    Ако ми позволите пускам тази тема, за да задавам питания, на които не откривам отговор във форума.

    Първото такова е относно задните тонколони: имате ли представа с какъв размер са? Доколкото мога да предположа са или 10", или 13", но ми се иска да го разбера преди да съм разглобил. Освен това пасват ли нормално колоните или трябва да се слагат преходници или вложки?!
    Също така откъде да подхвана разглобяването? Доколкото видях корите са доста големи и обващат цялата странична част на багажника?!

    Предварително благодаря на отзовалите се!

    Поздрави!

  • #2
    От: Toyota 4Runner 3.0 3VZ-E V6 Semerdzhieff

    Честито колега и дълго да те радва!От скоро и аз се заглеждам по 4Runner-ите с намерението да бъде кола за лов и имам желание да бъде с този двигател на който,ще поставя газова уредба.Въпросът ми е при теб с газов инжекцион или обикновенна газова уредба е,тъйкато разхода на гориво е наистина приятен.

    Коментар


    • #3
      От: Toyota 4Runner 3.0 3VZ-E V6 Semerdzhieff

      Напиши от къде си, така колегите ще знаят при кого да те пращат и на къде да те упътват. Колоните елипсовидни ли са? малко се съмнявам да са 10 или повече инча, това са 25см и на горе...
      Бих ти казал в кой сервиз да идеш в София и ще ти намерят колони за твоята машина, ще ги и сменят. Въпроса е дали ти се плаща или искаш ти да си я правиш сам.
      I'm not Lost, I'm Discovering !

      088 три 3 четири 0 94 нула - Филип

      Коментар


      • #4
        От: Toyota 4Runner 3.0 3VZ-E V6 Semerdzhieff

        Не съм сигурен дали са елипсовидни, всъщност нямам представа.
        Живея в София, ако имаш предвид някой сервиз - бих отскочил да изкажат мнение.

        Коментар


        • #5
          От: Toyota 4Runner 3.0 3VZ-E V6 Semerdzhieff

          Извинявам се за късното включване, отскочи до сервиза на "авител" останал съм с добро впечатление от тях и мисля, че ще ти свършат работа.
          I'm not Lost, I'm Discovering !

          088 три 3 четири 0 94 нула - Филип

          Коментар


          • #6
            От: Toyota 4Runner 3.0 3VZ-E V6 Semerdzhieff

            Колеги, ето уточнение.
            Джипката не е с 3.0 двигателя, а е с 2.4 бензин, 4 цилиндров.
            Наскоро смених ролки и ремъци, което се оказа дооста скъпо начинание за този двигател.
            Кабели, кормилни накрайници, семеринг на раздатката... дребни неща, нов се с пари... : )

            Имам следното питане:
            На стандартни стокови метални джанти от Land Cruser 70 мога ли да сложа 15" гуми 31-ци за кал?
            Някой има ли представа дали ще стане операцията?
            Джантите са стандартни с 5 отвора (6 дупки за болтове, но 5 отвора на самата джанта).

            Коментар


            • #7
              От: Toyota 4Runner 3.0 3VZ-E V6 Semerdzhieff

              Оригиналните стоманени джанти за Ланд Круизър са с 6 отвора на самата джанта (поне тези на 16 цола).Натиснете снимката за да я уголемите

Име:WP_20150408_10_35_00_Pro.jpg
Прегледи:1
Размер:112.0 КБ
ID:5679717

              Коментар


              • #8
                От: Toyota 4Runner 3.0 3VZ-E V6 Semerdzhieff

                И 15" са с 6 болта (или поне моите са с толкова). Доколкото знам, през 1998 минават от шест болта 6х139,7 на пет-5х150.
                Доколкото си спомням имаше разлика между джантите на Ленд Круисер и 4ръннар в офсета...ама не съм се задълбочавал да проверя детайлите.
                Toyota Land Cruiser BJ70 1985
                Lexus LS430

                Коментар


                • #9
                  От: Toyota 4Runner 3.0 3VZ-E V6 Semerdzhieff

                  Таззи 15-ка, както и да я гледам ми мяса на такава от Pajero I.
                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:TLK.jpg
Прегледи:1
Размер:159.0 КБ
ID:5679794
                  Прав ли съм, не съм ли?

                  А относно централния отвор - доколкото знам е 106мм.
                  За ЕТ не знам колко е стандартно, но за 31-ците колко трябва да е?

                  Коментар


                  • #10
                    От: Toyota 4Runner 3.0 3VZ-E V6 Semerdzhieff

                    Привет колеги!
                    Случая с джантите се разреши като намерих едни от Mitsubishi Space Gear, май някакво бусче.
                    Централния отвор е с 1.4мм по-голям, поради което 31-ците трсат на скорост около над 60км/ч, но ще му мисля решение и на това.
                    ЕТ-то мисля, че е 12 и пасва добре на тази кола, т.е. гумите не надстърчат настрано и не се каля при най-малкия дъжд.
                    Ширината на джантата е 7J и пасва доста добре на гумата, въпреки силните ми притеснения, е 7J е малко.

                    Качвам и една снимка как стана с новите гуми:
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20151010_142718.jpg
Прегледи:1
Размер:124.5 КБ
ID:5686296

                    Сега имам питане как бих могъл да лифтна само задната част на колата, тъй като отпред е достатъчно висока и ъгъла на атака е добър, въпроса е как мога да кача малко задницата, за да не изглежда колата като претоварена дори и без товар?!
                    Съвети и насоки?

                    Поздрави!

                    Коментар


                    • #11
                      От: Toyota 4Runner 3.0 3VZ-E V6 Semerdzhieff

                      едва ли тресенето е от рзликата в централния отвор, търси друга причина
                      ________________________________________________
                      Subaru OUTBACK 2,5
                      Hyundai TUCSON 2.0

                      Коментар


                      • #12
                        От: Toyota 4Runner 3.0 3VZ-E V6 Semerdzhieff

                        Първоначално публикуван от ivan.1312 Преглед на мнение
                        Сега имам питане как бих могъл да лифтна само задната част на колата, тъй като отпред е достатъчно висока и ъгъла на атака е добър, въпроса е как мога да кача малко задницата, за да не изглежда колата като претоварена дори и без товар?!
                        Съвети и насоки?

                        Поздрави!
                        Слагай Крънски пружини, потърси-тук имаше тема точно по този проблем.
                        0899 шест5313нула
                        За всекиго по нещо

                        Коментар


                        • #13
                          От: Toyota 4Runner 3.0 3VZ-E V6 Semerdzhieff

                          Здравейте колеги!За колеги които не знаят, ще направя едно малко разяснение за джантите ползвани на по-старите Ланд Крузери и 4Рънери(с по-голямо тегло и голям въртящ момент отиващ към колелата на 4Х4 бавни)
                          Джантите на тези коли са направени умишлено от Тойота центровани 1-во по Главината и 2ро по Болтовете.На англ-hub centric/bolt centric.
                          И това не е направено случайно.По този начин целият товар и удари от пътя се предават от джантата направо на главината, а не върху шпилките.Ако сложите джанта с по-голям отвор от водещия пръстен на главината, рискувате целостта на шпилките след продължителна употреба и внезапен по-силен удар върху някое колело.Тъй че внимателно с ползване на джанти с различни размери от оригиналните.
                          Със здраве на всички!
                          1999 4Runner 3RZ/ 4Runner 1KZT/ 4Runner 5VZ

                          Коментар


                          • #14
                            От: Toyota 4Runner 3.0 3VZ-E V6 Semerdzhieff

                            колега направи една снимка на двигателя , че нещо не ми се вързват нещата 2.4 е с верига , едната ролката е със стандартен лагер за 5 лв мисля . Какви ролки какви ремъци .
                            Първоначално публикуван от ivan.1312 Преглед на мнение
                            Колеги, ето уточнение.
                            Джипката не е с 3.0 двигателя, а е с 2.4 бензин, 4 цилиндров.
                            Наскоро смених ролки и ремъци, което се оказа дооста скъпо начинание за този двигател.
                            Кабели, кормилни накрайници, семеринг на раздатката... дребни неща, нов се с пари... : )

                            Имам следното питане:
                            На стандартни стокови метални джанти от Land Cruser 70 мога ли да сложа 15" гуми 31-ци за кал?
                            Някой има ли представа дали ще стане операцията?
                            Джантите са стандартни с 5 отвора (6 дупки за болтове, но 5 отвора на самата джанта).

                            Коментар


                            • #15
                              От: Toyota 4Runner 3.0 3VZ-E V6 Semerdzhieff

                              Първоначално публикуван от sonda Преглед на мнение
                              Първоначално публикуван от ivan.1312 Преглед на мнение
                              Сега имам питане как бих могъл да лифтна само задната част на колата, тъй като отпред е достатъчно висока и ъгъла на атака е добър, въпроса е как мога да кача малко задницата, за да не изглежда колата като претоварена дори и без товар?!
                              Съвети и насоки?

                              Поздрави!
                              Слагай Крънски пружини, потърси-тук имаше тема точно по този проблем.
                              В тази тема:
                              http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=202319

                              Се продават задни пружини от Ленд Крузер 80, които ще влязат точно отзад на Рънера и са в пъти по-добре от железата, които ще ти произведат в Крън.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X