Добър ден
Пиша първо тук в този форум преди да съм се доверил на когото и да е.
Автомобила е TOYOTA Land Cruiser J10 4.2TD 1HD-FTE произведен в края на 2001 година.
По време на движение по междуградски път първоначално чух звук който идваше от към централната конзола и наподобяваше нещо като стържене но по-скоро като от пластмаса а не от желязо , да кажа като комбинация и от двете. Както и да е не беше нещо което съм чувал до преди това.
При подаване на газ се увеличаваше интензитета на триене , като го чувах само след 2000 оборота , не съм превишавал повече от 3000.
Спрях , проверих привидно за нещо необичайно но не открих такова.
След няма и 1 километър усетих че колата започва да "глъхне" и пак спрях , тръгвах и спирах около 400 метра и тогава започна да пуши през ауспуха в цвят бледосиво. Да отбележа че турбото сякаш се включваше от време на време но като цяло оборотомера вървеше много бавно (повече от 2400 оборота по това време не съм качвал).
По телефона ми дадоха насока да проверя дали евентуално не е проблема в гарнитура , проверих дали има топла струя от парното - има , проверих дали тръбите са твърди - не , оказа се че не е това.
След като запалих колата на място още веднъж започна да пуши много , бял дим.
Около 40 минути чаках пътна помощ и след като запалих колата когато пристигна камиона усетих и притрисане на празен ход.
Това притрисане така и остана до момента.
Масло в двигателя има.
Това е ситуацията , благодаря на всеки който отдели време да ми помогне.
Пиша първо тук в този форум преди да съм се доверил на когото и да е.
Автомобила е TOYOTA Land Cruiser J10 4.2TD 1HD-FTE произведен в края на 2001 година.
По време на движение по междуградски път първоначално чух звук който идваше от към централната конзола и наподобяваше нещо като стържене но по-скоро като от пластмаса а не от желязо , да кажа като комбинация и от двете. Както и да е не беше нещо което съм чувал до преди това.
При подаване на газ се увеличаваше интензитета на триене , като го чувах само след 2000 оборота , не съм превишавал повече от 3000.
Спрях , проверих привидно за нещо необичайно но не открих такова.
След няма и 1 километър усетих че колата започва да "глъхне" и пак спрях , тръгвах и спирах около 400 метра и тогава започна да пуши през ауспуха в цвят бледосиво. Да отбележа че турбото сякаш се включваше от време на време но като цяло оборотомера вървеше много бавно (повече от 2400 оборота по това време не съм качвал).
По телефона ми дадоха насока да проверя дали евентуално не е проблема в гарнитура , проверих дали има топла струя от парното - има , проверих дали тръбите са твърди - не , оказа се че не е това.
След като запалих колата на място още веднъж започна да пуши много , бял дим.
Около 40 минути чаках пътна помощ и след като запалих колата когато пристигна камиона усетих и притрисане на празен ход.
Това притрисане така и остана до момента.
Масло в двигателя има.
Това е ситуацията , благодаря на всеки който отдели време да ми помогне.
Коментар