Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос за ТЛК 22 RE -70-та серия

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Въпрос за ТЛК 22 RE -70-та серия

    Здравейте;
    Колеги ;? прави ми впечатление че този модел на Тойота почти отсъства от пазара;
    Гледайки също така и по чужди сайтове там положението е същото;
    На какво според вас се дължи този факт, питането ми е свързано с това ,че като бивш собственик на 2 броя Паджеро ,къса и дълга база 3000 V6 ,сега в момента притежавам Самурай оригинално на пружини;
    Та знае ли човек, един ден може и аз да си купя такава Тойота, изчел съм почти всичко във форума за въпросния джип;
    Някъде в темите пишеше ,че модела с карбуратор е с по добър въртящ момент от ниски обороти ,значи ли че трябва да се набляга на този модел; Сравнен със Самурая ми ,какво мога да очаквам като здравина и проходимост от въпросната Тойота;
    И защо я няма ,или е много добра и се търси, или произведените бройки са по малко;
    За дизелите избора е доста по голям, проблема е че съм фен на бензин+газ;

    Поздрави;

  • #2
    От: Въпрос за ТЛК 22 RE -70-та серия

    Много е добра.....Намери някой, който доставя коли от Швейцария. Там се намират.
    LJ73, 2L-T, BFG-MT 32-11.5-15, Superwinch OX-24V,фланци 30 мм, ЕТ-10,Окачване без произход.
    E23,E36,E46,E39,E61.

    Коментар


    • #3
      От: Въпрос за ТЛК 22 RE -70-та серия

      Трудно се намират вярно е , аз като собственик на две поредни такива бензинови мога да споделя , че много по-вече ми допада този мотор от дизеловият 2ЛТ . Има версии и със карбуратор и със инжекцион , като естествено втората е и фейслифтова с новата муцуна . И двете работят идеално на газ , като за инжекционната версия е по добре да бъде с газов инжекцион Очаквания спрямо Самурай , ами доста по добър джип си е , но и зависи какво търсиш , ако търсиш комфорт да по добра е от Сузукито , но пък не е кой знае колко повече . Здрав джип среден клас който не търпи див и необуздан оффроуд
      2012 GL350 Bluetec & 2012 Audi A6 Quattro 3.0T & 2013 Audi S6 Quattro 4.0 Biturbo
      ex-Toyota Land Cruiser FZJ-80 Triple Locked 4.5EFI 1FZ-FE petrol/lpg

      Коментар


      • #4
        От: Въпрос за ТЛК 22 RE -70-та серия

        Мерси за отговорите;
        Знае ли се точното тегло на тази Тойота, че нещо не го намирам, надявам се да е доста по лека от паджерото къса база;
        Като проходимост от Самурая съм много доволен с гуми БФГ МТ все едно е залепен за пътя , обаче много ме дразни че няма хидравлика;
        Джипа обикновено го използвам повече за работен кон, и от време на време за кеф в гората; За асфалта си имам кола;
        Много ми се ще, някой ден да пробвам такава Тойота, да видя за какво става на въпрос;
        В нашето мобиле в момента има само една ,един въпрос към по вещите ,тази Тойота от обявата , е справоъгълния фар а пък е карбуратор, нетрябва ли да е с кръглия фар

        Коментар


        • #5
          От: Въпрос за ТЛК 22 RE -70-та серия

          Първоначално публикуван от isa00 Преглед на мнение
          Мерси за отговорите;
          Знае ли се точното тегло на тази Тойота, че нещо не го намирам, надявам се да е доста по лека от паджерото къса база;
          Като проходимост от Самурая съм много доволен с гуми БФГ МТ все едно е залепен за пътя , обаче много ме дразни че няма хидравлика;
          Джипа обикновено го използвам повече за работен кон, и от време на време за кеф в гората; За асфалта си имам кола;
          Много ми се ще, някой ден да пробвам такава Тойота, да видя за какво става на въпрос;
          В нашето мобиле в момента има само една ,един въпрос към по вещите ,тази Тойота от обявата , е справоъгълния фар а пък е карбуратор, нетрябва ли да е с кръглия фар
          Теглото е около 1600 кг за късата 70-ка ,а за версията 73 не знам . За пробване все ще се намери някой колега по близо до теб , за да огледаш и пробваш , добре е да кажеш от кой край на България си По третия въпрос , аз лично не съм срещал правоъгълен фар с карбураторен двигател , което не значи че няма такава кола , може би е сменян мотор или пък е преработван на карбуратор . Това не е важно ,важно е да работи добре на бензин и ако има алтернативно гориво също
          2012 GL350 Bluetec & 2012 Audi A6 Quattro 3.0T & 2013 Audi S6 Quattro 4.0 Biturbo
          ex-Toyota Land Cruiser FZJ-80 Triple Locked 4.5EFI 1FZ-FE petrol/lpg

          Коментар


          • #6
            От: Въпрос за ТЛК 22 RE -70-та серия

            1600 кг , надявах се да е по лека заради бензиновия мотор, но пак е по добре сравнена с Паджеро къса база;
            Иначе аз съм от Гоце делчевско, Тойоти 70-ки при нас йок , има една две обаче са дизелови, говорих със собственика на едната дизел 2.4 каза че за три години само нафта слага и е много доволен;
            По принцип аз не съм тръгнал веднага да купувам такава Тойота ,на този етап все още събирам информация, то зависи дали ще изпаднат добри екземпляри на пазара; Но задължително евентуално това е моята Тойота ТЛК-70 2.4i 22-RE правоъгълния фар;

            Турбоделта ;
            Благодаря за отзива, прочетох проектите ти, и мога да кажа че са малко хората, които влагат такова желание над тях;
            Имал си такава Тойота продал си я, след това това си с 80-та серия , имам един въпрос към теб;
            Как според теб е по добре от към функционалност, джип повече за гората + лек автомобил ,или само джип примерно 80-та серия който е за навсякъде;
            Питам защото имах Паджеро дълга база 3000 V6 99-та година феислифт , опитах се да го карам като основен автомобил обаче нестава ;
            На дълъг път лекия автомобил, е поне за мен, незаменим, колата ми е Пасат 5 2003 г;
            Как е с 80-та серия на Тойота при нея получават ли се нещата

            Коментар


            • #7
              От: Въпрос за ТЛК 22 RE -70-та серия

              Аз и сега имам такава 70-ка бензинова фейслифт е тази в ляво на снимката , но все още е на ниво раково отделение Тази вдясно е на клиент и беше доста по зле като я започнах
              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:10256524_10204450987540127_1002819563626065511_o.jpg
Прегледи:1
Размер:157.9 КБ
ID:5652311
              Голямата си я карам и за мен си е идеален автомобил за всичко , без естествено траялни изпълнения дали е по добра от Пасат 5 за дълъг път ....надали а и такива като моята са голяма рядкост и струват ненормални пари Моят съвет е карай си Пасата по пътя а си имай джип за извън пътя
              2012 GL350 Bluetec & 2012 Audi A6 Quattro 3.0T & 2013 Audi S6 Quattro 4.0 Biturbo
              ex-Toyota Land Cruiser FZJ-80 Triple Locked 4.5EFI 1FZ-FE petrol/lpg

              Коментар


              • #8
                От: Въпрос за ТЛК 22 RE -70-та серия

                Първоначално публикуван от isa00 Преглед на мнение
                1600 кг , надявах се да е по лека заради бензиновия мотор, но пак е по добре сравнена с Паджеро къса база;
                Колега, не са лоши тези 70тки, но аз не бих дал Паджеро за такава. Няма такива здрави кучета като паджерките, а по вървеж и пътно поведение са на години напред от 70тката.
                Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

                Коментар


                • #9
                  От: Въпрос за ТЛК 22 RE -70-та серия

                  Тук напълно бих се съгласил с Русев.

                  Но, пък аз моята 70-тка не я давам за Паджеро.
                  Subaru Forester 2.0 S Turbo + Autohome Columbus = 4x4 Light Fast Camper
                  Drag Grand Canyon Daily
                  Faction Prodigy + Secura Fix + G3 Alpinist
                  LZ1JYM

                  Коментар


                  • #10
                    От: Въпрос за ТЛК 22 RE -70-та серия

                    Всъщност нищо не пречи до 70тката да паркираш и едно Паджерце....
                    Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

                    Коментар


                    • #11
                      От: Въпрос за ТЛК 22 RE -70-та серия

                      Много лъскава Тойотата на клиента ти, явно много не се кара в гората ,и тя ли е бензинова,?
                      На твойта какво и е, купи я счупена, или ти я счупи;

                      Имат ли някакво слабо място , като на всеки автомобил въпросната Тойота;

                      Коментар


                      • #12
                        От: Въпрос за ТЛК 22 RE -70-та серия

                        Първоначално публикуван от isa00 Преглед на мнение

                        Имат ли някакво слабо място , като на всеки автомобил въпросната Тойота;
                        Има. След 15-20 години лабут, почва да поскърцва и потропва.
                        Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

                        Коментар


                        • #13
                          От: Въпрос за ТЛК 22 RE -70-та серия

                          Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнение
                          Колега, не са лоши тези 70тки, но аз не бих дал Паджеро за такава. Няма такива здрави кучета като паджерките, а по вървеж и пътно поведение са на години напред от 70тката.
                          За Паджерото лошо немога да кажа, за три години само една биалетка смених , поради скъсване от ръжда;
                          Някак си се ми се струва че истинския джип за гората , трябва да е с цели мостове , усещам го по Самурая който карам в момента;

                          Коментар


                          • #14
                            От: Въпрос за ТЛК 22 RE -70-та серия

                            Първоначално публикуван от 75 turbodelta Преглед на мнение
                            Трудно се намират вярно е , аз като собственик на две поредни такива бензинови мога да споделя , че много по-вече ми допада този мотор от дизеловият 2ЛТ . Има версии и със карбуратор и със инжекцион , като естествено втората е и фейслифтова с новата муцуна . И двете работят идеално на газ , като за инжекционната версия е по добре да бъде с газов инжекцион Очаквания спрямо Самурай , ами доста по добър джип си е , но и зависи какво търсиш , ако търсиш комфорт да по добра е от Сузукито , но пък не е кой знае колко повече . Здрав джип среден клас който не търпи див и необуздан оффроуд
                            Павка има с кръгъл фар и инжекция,моята е такава и това и е оригиналния мотор,швейцарка 89г.Доста е по-жива от 2лт,които съм карал.
                            Тойота Ленд Крузер RJ 73 22R-E,LPG
                            Субару Форестер 2.0 ХТ,253к.с.
                            Враца

                            Коментар


                            • #15
                              От: Въпрос за ТЛК 22 RE -70-та серия

                              Аз се чудя защо няма такива Тойоти, а те хората си ги карат

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X