До началото на Ноември'2014 бях с гумите, с които купих седмица-две по-рано джипа - GT Radial Adventuro MT, 31/10.5/15:

Смяната беше с чисто зимни гуми - GOODYEAR Wrangler Ultra Grip 255/75/15. Може би това беше повлияно и от бедствения сняг на 25/26 Октомври, 2014; Адвентуро-то от горната снимка беше пълен мъртвец, докато Терано-то на брат ми обуто с що-годе запазаени Yokohama Geolandar I/T 205/80/15 нямаше проблеми през тези и следващите дни. Това са въпросните "ултрагрип" на Goodyear:

[ Тогава още не бяха попаднали в полезрението ми DuraTrac на Goodyear и може би тази тема нямаше да съществува, но кой знае ... ]
Сега, с тези 'ултрагрип' извън асфалта не смея да тръгна, т.к. тръгването не е за час-два, а за ден-два, и ако времето се случи да се промени, напр. да завали дъжд/сняг, може би няма да мога да се върна когато искам.
Трябват ми гуми, с които да измина ~20 км по асфалт, след това ~3 км горски път (коловози, кал, сипеи, на места камъняк), денивелация от началната до крайната точка ~300 м, само изкачване на отиване, респ. само слизане на връщане.
Колебая се между следните гуми, които да използвам от края на Март до към средата на Ноември:
1. INSA TURBO SAHARA, 31X10.5 R15. Цена: ~190-200лв. { регенерат }

2. SILVERSTONE MT117 EX, 31x10.5 R15. Цена: ~220-230лв.

3. SILVERSTONE MT117 SPORT, 31X10.5R15. Цена: ~230-240лв.

4. GOOD YEAR Wrangler DuraTrac, 31/10.5 R15. Цена: ~230-250лв.

На 21.03 сравнявах на живо, в магазин, Дуратрак-а и Инса-та. Де факто, отидох с твърдото намерение да купя Дуратрак, но с 1 ден ме бяха изправарили за предпоследните 4, а последните 4 били капарирани същата сутрин
... Това, което се забелязва веднага, са осезаемо по-тънките странични стени и по-плитък грайфер (с 4-5 мм) при Дуратрак, но пък по-лек (с 2.5кг според данни от нет-а; горе-долу такова е и усещането 'на ръка').
Кои и защо да предпочета от тези четири модела, или нещо друго (какво?) в този ценови диапазон (190-240 лв.) ?
Поздрави,
Теодор
Смяната беше с чисто зимни гуми - GOODYEAR Wrangler Ultra Grip 255/75/15. Може би това беше повлияно и от бедствения сняг на 25/26 Октомври, 2014; Адвентуро-то от горната снимка беше пълен мъртвец, докато Терано-то на брат ми обуто с що-годе запазаени Yokohama Geolandar I/T 205/80/15 нямаше проблеми през тези и следващите дни. Това са въпросните "ултрагрип" на Goodyear:
[ Тогава още не бяха попаднали в полезрението ми DuraTrac на Goodyear и може би тази тема нямаше да съществува, но кой знае ... ]
Сега, с тези 'ултрагрип' извън асфалта не смея да тръгна, т.к. тръгването не е за час-два, а за ден-два, и ако времето се случи да се промени, напр. да завали дъжд/сняг, може би няма да мога да се върна когато искам.
Трябват ми гуми, с които да измина ~20 км по асфалт, след това ~3 км горски път (коловози, кал, сипеи, на места камъняк), денивелация от началната до крайната точка ~300 м, само изкачване на отиване, респ. само слизане на връщане.
Колебая се между следните гуми, които да използвам от края на Март до към средата на Ноември:
1. INSA TURBO SAHARA, 31X10.5 R15. Цена: ~190-200лв. { регенерат }
2. SILVERSTONE MT117 EX, 31x10.5 R15. Цена: ~220-230лв.
3. SILVERSTONE MT117 SPORT, 31X10.5R15. Цена: ~230-240лв.
4. GOOD YEAR Wrangler DuraTrac, 31/10.5 R15. Цена: ~230-250лв.
На 21.03 сравнявах на живо, в магазин, Дуратрак-а и Инса-та. Де факто, отидох с твърдото намерение да купя Дуратрак, но с 1 ден ме бяха изправарили за предпоследните 4, а последните 4 били капарирани същата сутрин

Кои и защо да предпочета от тези четири модела, или нещо друго (какво?) в този ценови диапазон (190-240 лв.) ?
Поздрави,
Теодор
Коментар