Здравеите става въпрос за Тоиота 4рънър 2,4 22re 88г. Проблемът е следният .Когато температурата е под 10градуса първото палене сутрин е много трудно и се случва след много въртене .Всяко следващо дори и веднага след това е беэ проблем. Проверени и почистени са дюэите. Нови кабели и свещи. Проверено е налягането на бенэина ...и няма палене сутрин. Предварително благодаря на всички эа оделеното време и помоща.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Проблем с първото палене под 10 градуса
Свий
X
-
От: Проблем с първото палене под 10 градуса
Имах и аз подобен проблем с Витарата едно време.
Оказа се "качественото" гориво.За четири години смених 5 бензинови помпи.
Сега имам проблем с паленето на дизела сутрин,но като му подкача ръчно на помпата пали.
Абе общо взето нали знаеш като стане минус на вън идват проблемите
-
От: Проблем с първото палене под 10 градуса
А проверени ли са дебитомера , ламбда сондата , температурният датчик . По някаква причина не обогатява сместа и това е причината да не пали при по студено време .2012 GL350 Bluetec & 2012 Audi A6 Quattro 3.0T & 2013 Audi S6 Quattro 4.0 Biturbo
ex-Toyota Land Cruiser FZJ-80 Triple Locked 4.5EFI 1FZ-FE petrol/lpg
Коментар
-
От: Проблем с първото палене под 10 градуса
Эдравеите благодаря эа съветите но проблема остава эначи сменен е дебитомера и пак е същото пробвх и с нови температурни датчици и двата но беэ реэултат. Интересно ми е стартовата дюэа при всяко палене ли работи. А също така дали неможе да е нещо от въэдуха има едно нещо което се намира под всмукателните тръби преэ него минава въэдух от тръбите към дросела а също и антифриэ чел съм че вътре имало някаква биметална пластина но как работи и эа какво служи неэнам а също дали може да се провери и как.
Благодаря на всички все пак эа оделеното време и съветите оценявам го и ще се радвам на още помощ.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар