Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Паркетник от Тойота (Тoyota Sequoia V8)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Паркетник от Тойота (Тoyota Sequoia V8)

    Наще хора праили и такива ,уж го взех за жената ама си го направих аз да го карам. 2007 Тoyota Sequoia ,която е от последните със смислено купе със раздувки които мязат на Рънер 3-та генерация ,изобщо целата визия е точно раширен Рънер от средата на 90-те. Матора е със променливи фази ,най-важното е че партидите след 2006 нямат все още трагични проблеми по шасито (всички тундри и Sequoia преди тази година рано или късно ще се СЧУПЯТ при вдигане на подемник поради дефектни шасита).

    Цената оргинално е била $45 000 ,като за сравнение ТЛК J100 е струвал $75 000 ,а LX 470 точно двойно За да стигнат до тази цена е рязано почти всички ,включително задните блокажи ,намален ход на окачване интериор които е по-зле от Тойота Корола и други чудеса.

    Предишния собственик се беше погрижил със ARB за задния дифф ,аз си пиграх малко на машината и при 3 градуса кастер събрах 33-ки гуми без лифт което е доста приемливо. Разбирасе джаните са от TRD версията (18-ки правени от BBS) ,има и разни други дребни екстри които я правят една идея по-далече от МикроБус със 4х4

    Очаквано на магистралата си е перфектна ,предния камбер само го сложил разбирасе кам максимуа на заводските спецификации и е доволно стабилна. Извън пътя очудващо не е особенно лигава ,скоро ще я пробвам на нещо по-ектремно пак и рано или късно пак ша завали сняг и ще видим... докато не направя достатъчно тестове за сега рънерите не си ги продавам разбирасе ,единия за жената ,а другия на приятел само и само да не е на пазара ,че иначе нема къде да го държа.

    Снимки май нямам освен тази от камерите:

    1x 1.5JZ = 621NM
    2x 5VZ-FE = 596NM

  • #2
    От: Паркетник от Тойота (Тoyota Sequoia V

    Честито!Дай повече информация за модела и за конкретния автомобил.
    Тойота Ленд Крузер RJ 73 22R-E,LPG
    Субару Форестер 2.0 ХТ,253к.с.
    Враца

    Коментар


    • #3
      От: Паркетник от Тойота (Тoyota Sequoia V

      Не знам защо,ама тази защо не ми прилича изобщо на една друга Секвоя?

      Имам предвид една друга,дето предницата е едно към едно с Тундрата,само дето отзад е затворена до края с ламарина,за разлика от Тундрата дето е открито товарното!

      Защо нямат ама съвсем нищо общо в визията!
      Иво (таксито) Андреев
      0988 91 80 50
      Каджива Елефант 750 Лъки Експлорър 89-та

      Коментар


      • #4
        От: Паркетник от Тойота (Тoyota Sequoia V

        Първоначално публикуван от suzuki team Преглед на мнение
        Не знам защо,ама тази защо не ми прилича изобщо на една друга Секвоя?

        Имам предвид една друга,дето предницата е едно към едно с Тундрата,само дето отзад е затворена до края с ламарина,за разлика от Тундрата дето е открито товарното!

        Защо нямат ама съвсем нищо общо в визията!

        Другата е по-новият модел на тази.
        Дела трябват, а не думи.

        Коментар


        • #5
          От: Паркетник от Тойота (Тoyota Sequoia V

          Първоначално публикуван от Plamen Alexandrov Преглед на мнение
          Другата е по-новият модел на тази.
          Да точно така ,колегата се сеща за за втора генерация Секвоя т.с. след 2008 като на Бойко Борисов дето най-мязат много на тундри ,но за мен джип без раздувки вече е съвсем като лифт-нат миниВан

          Моята е първа генерация със ФейсЛифт ,която наистина прилича най-малко но са и доста рядко защото годините когато са продавани тука е ударила кризата и продажбите са паднали със десетки пъти. Иначе са на 100% обща платформа ,4.7L 2UZ мотор + променливи фази = 300 NM и около 300 коня.
          1x 1.5JZ = 621NM
          2x 5VZ-FE = 596NM

          Коментар


          • #6
            От: Паркетник от Тойота (Тoyota Sequoia V

            Първоначално публикуван от LordDigital Преглед на мнение
            (всички тундри и Sequoia преди тази година рано или късно ще се СЧУПЯТ при вдигане на подемник поради дефектни шасита)
            Не съм се интересувал изобщо по темата но пък на мен тук ми стана интересно какво имаш предивид?
            Дела трябват, а не думи.

            Коментар


            • #7
              От: Паркетник от Тойота (Тoyota Sequoia V

              Първоначално публикуван от Plamen Alexandrov Преглед на мнение
              Другата е по-новият модел на тази.
              Явно ще да е така.Иначе имам приятел дето има такава и си е направо като автобус!

              За платформите не съм наясно,ама на тая на калника със червени цифри пише-5.7!
              За другите и параметри изобщо не съм се интересувал,само го бъзикам да си закачи едно ремарке цистерна!
              Иво (таксито) Андреев
              0988 91 80 50
              Каджива Елефант 750 Лъки Експлорър 89-та

              Коментар


              • #8
                От: Паркетник от Тойота (Тoyota Sequoia V

                Първоначално публикуван от Plamen Alexandrov Преглед на мнение
                Не съм се интересувал изобщо по темата но пък на мен тук ми стана интересно какво имаш предивид?
                Ето на кратко историята

                Тойота като решава да произвежда в щатиде джипки (средата на 90) намира местна фирма която да им произвежда първо само крос мембери ,после и цели шасита. Фирмата се казва ДАНА и е със 100 годишна история ,прави главно мостове и диференциали както и шасита за Форд - обаче се оказва че покрай поръчката на Тойота правят редица измами свързани със покритието на шаситата и металургията на производството - като разултат много шасита на Тундра ,Секвоя и Такома произведени до 2005 се перфорират основно във заднта част. Процеса на ръждата е от вътре на вънка т.с. докато избие от вънка и стане на дупки вече е във стадии на разпад ,първо бяха дупки колкото монета ,после юмрук а последните 1-2 години има случаи със Тунда като тръгнеш да ги дигаш на подемника задната част почва да се криви и отива кам чупене

                Тойота разбирасе признава за проблема ,осъжда ДАНА взима 25 милиона долара за Такомите и направо предлага изкупуване на дефектните пикапи въпреки ,че повечето са над 10 годишни. За Тундра и Секвоя обаче пари от Дана вече няма ,Тойота си плаща от джоба за всяка джипка смяна на шасито (според тях по $15 000) със чисто ново дори и на такива дето са вече на 14 годишни. Има обаче и некои уловки ,първо плащат само 45 часа труд - аз и са 90 не бих тръгнал да го сменям ,за 40 почти никои не са навива. Второ при процеса на смяната има 5-6 неща дето се пограбват със изгнилото шаси ,задни амортисиори ,предни носачи ,рейка ,спирачни тръби и други дето са на обща стойност много често по-висока от тази на целия джип...
                1x 1.5JZ = 621NM
                2x 5VZ-FE = 596NM

                Коментар


                • #9
                  От: Паркетник от Тойота (Тoyota Sequoia V

                  Първоначално публикуван от suzuki team Преглед на мнение
                  Явно ще да е така.Иначе имам приятел дето има такава и си е направо като автобус!

                  За платформите не съм наясно,ама на тая на калника със червени цифри пише-5.7!
                  За другите и параметри изобщо не съм се интересувал,само го бъзикам да си закачи едно ремарке цистерна!
                  За 5.7 не знам ,но при моята дето е "само" 4.7 бех приятно изненадат от разхода ,който е колкото на Рънер 3-та генерациа (ТЛК95 ,3400 кубика 5VZ-FE).
                  1x 1.5JZ = 621NM
                  2x 5VZ-FE = 596NM

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X