Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Горивни филтри

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Горивни филтри

    Здравейте,
    Карам TLC90 KD-FTV и вече попрехвърлих 300к. Сменям горивния филтър, когато сменям маслото. На около 10000км. Прави ми впечатление, че често се случва да не изкарам с един горивен филтър 10000, а машината да си поиска смяна по-рано (дава грешка намалено налягане в рейла). Естествено не изключвам възможността нещо друго да си е тръгнало, но сменяйки филтъра, нещата се оправят. Филтри купувам от колега от форума и съм се убедил в тяхната ефективност. Та интересува ме практиката на тойотаджийте с комън рейли от споменатия вид.
    LZ1AIV

  • #2
    От: Горивни филтри

    Ако караш по прашни пътища, животът на филтъра се скъсява.

    Коментар


    • #3
      От: Горивни филтри

      За горивен филтър говорим.
      LZ1AIV

      Коментар


      • #4
        От: Горивни филтри

        Резервоара свалял ли си, за да го чистиш, както и цедката?
        много автомати-слаби резултати!

        Коментар


        • #5
          От: Горивни филтри

          Не, не съм, но вече се замислям да го направя.
          LZ1AIV

          Коментар


          • #6
            От: Горивни филтри

            Като си смениш клапаните за високо налягане на помпата няма да ти дава грешка.

            Коментар


            • #7
              От: Горивни филтри

              Смених ги миналата година. Днес си замерих налягането в рейла, беше 380 бара при празен ход и 1350 бара при 2000 min-1. Защо задръства филтъра? Явно идва боклук, от къде, освен от резервоара...Грешката, която беше записана в компа преди да сменя филтъра беше "проблем с електрическата помпа" (тази в резервоара).
              Последно редактирано от asenv; 12-05-14, 20:46.
              LZ1AIV

              Коментар


              • #8
                От: Горивни филтри

                Първоначално публикуван от asenv Преглед на мнение
                Смених ги миналата година. Днес си замерих налягането в рейла, беше 380 бара при празен ход и 1350 бара при 2000 min-1. Защо задръства филтъра? Явно идва боклук, от къде, освен от резервоара...Грешката, която беше записана в компа преди да сменя филтъра беше "проблем с електрическата помпа" (тази в резервоара).
                Щом си ги сменил проблема сигурно идва от резервоара. Ако слагаш добавка може тя да вдига утайките от дъното, затова го свали и почисти.

                Коментар


                • #9
                  От: Горивни филтри

                  Да, слагам тойотовската добавка или Bardahl за common rail.
                  LZ1AIV

                  Коментар


                  • #10
                    От: Горивни филтри

                    Първоначално публикуван от asenv Преглед на мнение
                    .... Явно идва боклук, от къде, освен от резервоара....
                    - от бензиностанцията . Освен ако не ти е останало някое ТКЗС в околността.
                    Може и еднократно да е дошъл , но вече си пуснал духа от бутилката . Или по-точно : вкарал си Дявола в резервоара .
                    Имаш 2 варианта :
                    - или да продължаваш да сменяш горивни филтри през 5-6 хил. км. "до`де се смени МесечИната" , плюс допълнителното псуване поради поява на грешки в компа (които ше се увеличават и ще стават все по- разнообразни) , или резервоара долу на земята и санитарен полуден . Ако ти е любопитно как баш става хигиенизирането му - питай
                    Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Горивни филтри

                      Няма ТКЗС, само скъпи нафти.
                      Питам как?
                      Първо да източа 90л нафта, че не държа празен резервоар. Лошото е, че няма пробка и през входящия маркуч на гор. филтър, с помпа...ще се точи ма*мка му
                      LZ1AIV

                      Коментар


                      • #12
                        От: Горивни филтри

                        Скоро след поредния разговор колко е хубава скъпата нафта се разрових и прочетох че поне една от марките имат примес от биодизел или други нестабилни неща. Не разбрах защо точно пък биодизел, но проблемите с разграждането на горивото и получените не-течни продукти бяха специално отбелязани. Примерно за Шел ставаше дума - само пример! За извън България, в Европа. Май ставаше дума за повишаване на мазилните качества на ултрапречистеното от сяра гориво, за което алтернативата е почти само споменатите биодизелни добавки.
                        Режеш ли филтрите за инспекция и виждал ли си нещо подозрително вътре?
                        Източването не е трудно - слагаш дълъг най-евтин маркуч на изхода и намираш къде да сложиш края му на по-ниско място, във варел или туби. Може да спреш до някоя дупка или върху естакада. За една вечер ще стане. За всеки случай може да засечеш скоростта на изтичане на един литър за да не чакаш седмица.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Горивни филтри

                          Последният беше почернял от към резервоара, след около 7000 км. Това ме кара да предприема въпросните мерки с почистването. Все пак 304к км са около 30 тона гориво. Нормално е да очаквам мръсен резервоар.
                          За точенето - смятам да вържа една помпа на входящия маркуч на филтъра и в шишета по 10л...
                          Последно редактирано от asenv; 13-05-14, 09:33.
                          LZ1AIV

                          Коментар


                          • #14
                            От: Горивни филтри

                            Почерняването нормално не е причина за катастрофално увеличаване на съпротивлението на филтъра. Интересно да се засече с манометър как се държи нов и как стария филтър. Ще трябва диференциален.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Горивни филтри

                              Да, но когато е придружено от поява на грешка, която отпада след смяна на филтъра, вероятността за утайки в резервоара е твърде висока.
                              LZ1AIV

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X