Здравейте,
Карам TLC90 KD-FTV и вече попрехвърлих 300к. Сменям горивния филтър, когато сменям маслото. На около 10000км. Прави ми впечатление, че често се случва да не изкарам с един горивен филтър 10000, а машината да си поиска смяна по-рано (дава грешка намалено налягане в рейла). Естествено не изключвам възможността нещо друго да си е тръгнало, но сменяйки филтъра, нещата се оправят. Филтри купувам от колега от форума и съм се убедил в тяхната ефективност. Та интересува ме практиката на тойотаджийте с комън рейли от споменатия вид.
Карам TLC90 KD-FTV и вече попрехвърлих 300к. Сменям горивния филтър, когато сменям маслото. На около 10000км. Прави ми впечатление, че често се случва да не изкарам с един горивен филтър 10000, а машината да си поиска смяна по-рано (дава грешка намалено налягане в рейла). Естествено не изключвам възможността нещо друго да си е тръгнало, но сменяйки филтъра, нещата се оправят. Филтри купувам от колега от форума и съм се убедил в тяхната ефективност. Та интересува ме практиката на тойотаджийте с комън рейли от споменатия вид.
Коментар