Здравейте Колеги. За първи път установявам,че при зацепени предни колела на Тойотата Лендкрузер 70 2,4 тд 86 г. при пълен ляв или десен завой колата се държи все едно е натисната спирачката. Пуснах рампата към подземния гараж по инерция с включен преден мост и в завоя /почти 90 градуса/ колата си закова на място при крайно завиване на дясно все едно бях натиснал спирачката. При подаване на газ с мъка провървя необходимите метри докато изправя волана.При пълен ляв завой е същото. Нормално ли е това поведение и каква може да е причината? Благодаря.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Проблем при включен преден диференциал ТЛК70
Свий
X
-
От: Проблем при включен преден диференциал ТЛК70
Колега провери дали не е изпаднал някъде централния диференциал !
Това е в рамките на шегата. Потърси из форума разликите между парт тайм 4х4 и фултайм 4х4.
На кратко парт тайм - няма централен диф. При завой предения и задения мост се стремят да изминат еднакъв път поради липсата на диференциял, който да обере разликата и колата "затяга" т.е. трудно завива.
При фул тайм 4х4 има централен диф, който обира разликата в изминатия път от предните и задните колела.
Като обобщение - не трябва да си карате колата в режим 4Н или 4L на твърди настилки. Когато под колелата е "хлъзгаво" - Лед, сняг, Кал, пясък и т.н може да си карате спокойно в режим 4х4.
Дано съм помогнал.
Коментар
-
От: Проблем при включен преден диференциал ТЛК70
Още малко ако я беше напънал и можеше да си решиш проблема генерално.Subaru Forester 2.0 S Turbo + Autohome Columbus = 4x4 Light Fast Camper
Drag Grand Canyon Daily
Faction Prodigy + Secura Fix + G3 Alpinist
LZ1JYM
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар