Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос за смазване на преден мост.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Въпрос за смазване на преден мост.

    Здравейте Колеги. Имам следния въпрос : Поради износени уплътнения на сферите на предния мост на Тойотата /70-ка 1986 г/ при гресиране греста попада в моста и се омешва с маслото. Вчера отворих пробката за наливане на масло и оттам почна да тече някаква комбинирана субстанция. Отвън сферите си стоят омазнени . Въпросът ми е доколко е опасно смазването на моста с подобна субстанция и какви може да са последствията при условие,че все пак моста е пълен до необходимото ниво със смазка? Благодаря.

  • #2
    От: Въпрос за смазване на преден мост.

    Уплътненията на сферите нямат общо с това да ти меша маслото с греста.
    Ако уплътненията са износени ще изтича грес навън.
    В ръкавите трябва да има семеринги, които пречат на маслото да тече към сферите.

    Какво тече от моста като субстанция?
    Възможно е ако ти е запушена вентилацията на моста да е влизала вода. Омешва се с маслото и става една бозава на цвят маса.
    Аз не вярвам в чудеса!
    Разчитам на тях!

    Коментар


    • #3
      От: Въпрос за смазване на преден мост.

      Не вярвам да влиза грес от сферите в маслото.
      Все пак, има семеринги в "ръкавите" на моста, доколкото си спомням, за разлика от Патрола те не се пълнят с масло и това е причина да побира малко.
      Това е добрата новина, защото, във всички случаи маслото е за смяна.
      Бих заложил на влязла вода в маслото.
      На второ място, ако я имате отскоро, може да са натикали грес в дифа, за да сгъстят съдържанието и да не се забележи, че са изпуснали семерингите.
      Препоръчителна е смяна на комплект шенкелни лагери, "прашници"/или кечета/ и семеринги.
      Life is too short to drive dull cars!

      Fight global warming !
      ... turn on your A/С !

      Коментар


      • #4
        От: Въпрос за смазване на преден мост.

        Залагам шест и педесе, че влиза вода и става на боза, а не че смесва масло и грес.
        И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

        Коментар


        • #5
          От: Въпрос за смазване на преден мост.

          Здравейте пак. Ами не е вода,най-малкото защото не съм газил по-дълбоки води от локви последната година. Маслото в предния мост го смених не тази а миналата зима със каквото трябва на Кастрол. Тогава пак изтече същата субстанция,каквато се опита да излезне вчера през пробката за пълнене. Не е бяла течност,както се получава при наличие на вода. Сместта е черна и недостатъчно рядка за да потече на струйка, а по-скоро капе като мед от буркан,но е много мо мазна и мека разбира се. Има ли опасност за смазването със така получилата се смес и ако може да ми кажете какво да сменям,та да си стои маслото без да влизат нашественици? Благодаря отново.

          Коментар


          • #6
            От: Въпрос за смазване на преден мост.

            А случвало ли се е след смяна да потече масло от някоя сфера?
            Аз не вярвам в чудеса!
            Разчитам на тях!

            Коментар


            • #7
              От: Въпрос за смазване на преден мост.

              По дясната сфера се забелязва освен грес и наличие на малко масло, но не тече така,че да стига чак до джантата или да капе по земята.

              Коментар


              • #8
                От: Въпрос за смазване на преден мост.

                Греста от каретата не може да премине в ръкавите на дифа дори и да няма семеринги , винаги се случва обратното - маслото от дифа протича през семеринга и оттам през сферите на земята като прави малки локви точно под сферите . Черният цвят и гъстотата на маслото се дължи на някакво интензивно износване и/или неправилна регулировка на диференциала . Последствията от каране с такова масло загубило свойствата и качествата си са че в един момент може да се наложи да хвърлиш целият диф . Източи това масло , налей някакво тънко масло за промивка и раздвижи моста на ход с малка скорост за да може хубаво да се измие всичко вътре . След това източи мизерията и налей някакво евтино диференциално масло по каталог, след това проби по черно с включен преден мост . След това отново проверка за цвят и консистенция , ако се повтори резултатът ще иска сваляне за да се види къде е проблема . Провери при включен преден мост и каране продължително време дали диференциалът не загрява прекомерно - трябва да е топъл но да можеш да държиш ръката си на него , а също и отдушника на дифа да не е запушен .
                VEREYA MOTORSPORT TEAM

                Коментар


                • #9
                  От: Въпрос за смазване на преден мост.

                  Благодаря за съветите. Искам да попитам къде се намира този отдушник на диференциала и къде се проверява дали е запушен? Имам някакъв маркуч на лявото рамо на моста,който излиза от него и свършва в нищото т.е. другия край стърчи нагоре към купето и не влиза в нищо. Това ли е отдушника и къде трябва да му е отвора,защото този маркуч отгоре е затапен сякаш с нещо стоманено.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Въпрос за смазване на преден мост.

                    Отдушника трябва да изглежда точно както си го описал, но отгоре е отворен към атмосферата.
                    Има вариант да е вкаран в кутията на въздушния филтър, но се съмнявам.
                    Целта е да изравнява налягането в моста спрямо атмосферното.
                    Аз не вярвам в чудеса!
                    Разчитам на тях!

                    Коментар


                    • #11
                      От: Въпрос за смазване на преден мост.

                      Първоначално публикуван от victorio Преглед на мнение
                      Благодаря за съветите. Искам да попитам къде се намира този отдушник на диференциала и къде се проверява дали е запушен? Имам някакъв маркуч на лявото рамо на моста,който излиза от него и свършва в нищото т.е. другия край стърчи нагоре към купето и не влиза в нищо. Това ли е отдушника и къде трябва да му е отвора,защото този маркуч отгоре е затапен сякаш с нещо стоманено.
                      Да това е отдушника , горният му край трябва да влиза в тръбичка която от своя страна свършва нависоко някъде във вакумния бъчок или във или някъде около въздушния филтър / не си спомням на Тойотата къде беше / . Пробата я правиш по следният начин - намираш края на тръбичката в която влиза маркучето , отвиваш пробката на диф за наливане на маслото , надуваш маркучето и трябва да чуеш как въздуха излиза през пробката , след това надуй и тръбичката ако и намериш края за да провериш дали и тя е чиста . АКО КРАЯ НА ТРЪБИЧКАТА Е ВЪВ ВАКУМНИЯ СЪД НЕ Я НАДУВАЙ СЪС КОМПРЕСОР ЗАЩОТО ЩЕ ПОВРЕДИШ МЕМБРАНИТЕ НА ВАКУМНИТЕ ИЗПЪЛНИТЕЛНИ ЕЛЕМЕНТИ !!!
                      VEREYA MOTORSPORT TEAM

                      Коментар


                      • #12
                        От: Въпрос за смазване на преден мост.

                        При мен отдушниците завършват с клапан, нещо като подвижно капаче.
                        Toyota Land Cruiser BJ70 1985
                        Lexus LS430

                        Коментар


                        • #13
                          От: Въпрос за смазване на преден мост.

                          Първоначално публикуван от vento5 Преглед на мнение
                          При мен отдушниците завършват с клапан, нещо като подвижно капаче.
                          Taka e.Този клапан не позволява навлизане на вода при рязко охлаждане,т.е. когато се нагази в дълбокото.Има обаче една подробност-работи само когато не е пълен с кал.
                          Тойота Ленд Крузер RJ 73 22R-E,LPG
                          Субару Форестер 2.0 ХТ,253к.с.
                          Враца

                          Коментар


                          • #14
                            От: Въпрос за смазване на преден мост.

                            Същия случай го имах с един бус "Мерцедес" за един месец маслото в дифа го правеше на гъста грес.След промивка и наливане на ново масло ,след месец пак същото.Оказа се неправилна регулировка на дифа,(пренатегнат,загряваше).
                            ОФA ДБ 2.5тдс 97г, ЗИЛ450506,тел.0899751844

                            Коментар


                            • #15
                              От: Въпрос за смазване на преден мост.

                              Като цяло имаш проблем с комплекта който е за сферите и най вече с семерингите на полуоските а може би и с самите полуоски защото се вкопават на мястото където работи семеринга по но бозата която тече е смес от грес и масло които в един момент се смесват,не ми е сефте да видя нещо подобно.
                              ТЛК FJ40,FJ55,FJ70,FJ73-4.2 1-hz+TURBO Удоволствието да караш TOYOTA.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X