Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Относно RAV4 2.2 D-CAT

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Относно RAV4 2.2 D-CAT

    Здраврейте бъдещи колеги

    Мисля да си копувам описаната в заглавието "джипка" основно ще върви по асвалт но тъй като родителите ми са малко на .... да кажем трудно достъпно от обикновен автомобил (Форд Мондео 2001) място, ще се налага и да катери. А и зимата само джипове и някои паркетници могат да се доберат до там заради коловозите. Та харесах си D-CAТ модификацията тъй като е по модерен като мотор а и харчлъка (при нормално каране) е доста приличен. Ориентирал съм се към 2008 - 2009 година производство.
    Приемам всякакви препоръки, предложения и упреци по този мой избор, а също така и ако някой има алтернативни варианти, моля изобщо да не се стеснява и да сподели.

  • #2
    От: Относно RAV4 2.2 D-CAT

    За това за което си описал като бъдеща експлоатация това ще е добро решение, 2.2 D-CAT e икономичен и в същото време с достатъчна можност двигател.
    Но дали няма да е по добре имайки в предвид това, че цената му се доближава до цената на ТЛК 120 (примерно производство 2003-2004) да се вземеш джип а не "Кола 4х4 с по голям клиренс".
    BJ73 + HDJ80 = HDJ73

    Коментар


    • #3
      От: Относно RAV4 2.2 D-CAT

      Това дето си го харесъл е голям боклук, колкото и да ми харесват други неща на марката...
      "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

      Коментар


      • #4
        От: Относно RAV4 2.2 D-CAT

        Карам Рав 4 2,2 D4D 136 коня вече над 135 000 км от края на 2006 година, когато я купих чисто нова. До сега никакви проблеми. Само в три мисля сервизни акции на Тойота са ме викали и подменяли някакви части по колата безплатно, но без да има някакъв проблем преди това. Разхода е средно 6/100 нафта, гумите 17 цола. Не става за сериозен офроуд, но минава през места, от където лека кола не може да мине. Равката е с предно предаване. 4х4 се включва с бутон и работи до 40 км/час мисля на базата на халдекс съединител. Изключва се автоматично при по-висока скорост. Багажника е много голям. Резервната гума е на задната врата. Става въпрос за РАВ с 5 врати. Задната седалка се мести до една педя, а облегалките се свалят (те са 2/3, към 1/3), така че товарното пространство става, като на малък бус. Аз съм доволен от тази кола и мисля да я търкалям още доста години.
        Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
        Златомир Попов - Forry

        Коментар


        • #5
          От: Относно RAV4 2.2 D-CAT

          Първоначално публикуван от gogo_gda Преглед на мнение
          За това за което си описал като бъдеща експлоатация това ще е добро решение, 2.2 D-CAT e икономичен и в същото време с достатъчна можност двигател.
          Но дали няма да е по добре имайки в предвид това, че цената му се доближава до цената на ТЛК 120 (примерно производство 2003-2004) да се вземеш джип а не "Кола 4х4 с по голям клиренс".
          Две са основните причини поради които не бих си взел ТЛК 120.
          1. Консумацията на гориво е доста по голяма а и цхе си е живо коштуство да го мъча градско.
          2. Не ми дотада особенно на външен вид.

          То ако говоря за външен вид, най ми допада Сузуки Гранд Витара след 2007 ама тяхният 1.9 дизел е също много лаком!

          Оооххх тешка е! Преди няколко години изборът ми щеше да е лесен.. Една Фронтера с Газов инжекцион и спи града...ама вече са доста старички и на години и на визия и на интериор. Аз съм компютърджия човек... обичам като влеза в колата и да е като в космически кораб....то не че РАВ4-то е нещо интересно ама поне е модерно.

          Коментар

          Активност за темата

          Свий

          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

          Зареждам...
          X