Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Газ на Рав 4 2.0 втора генерация

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Газ на Рав 4 2.0 втора генерация

    Вече пет години имам Рава и го карам на бензин,но нещо напоследък се замислям за газ,въпреки многото предупреждения,че този мотор е несъвместим с газта(основно от Джамбазов,от когото грешно мнение за Тойота не съм прочел).Основния проблем,знаем е с пропадащите и прогаряни клапани на двигателя.
    И така отивам аз при познат газаджия във Враца и директно на въпроса:как ще опазим клапаните от газта?Оказа се,че човека не е и чувал за този проблем,но веднага се обади на представителите на Ланди Ренцо,с които работи,хората се оказаха подготвени и дадоха два варианта за опазването на клапаните а именно:
    1 Известното вече масло в тубичка,което се вкарва в колектора с маркуче и двигателя си го засмуква сам.Към този вариант съм силно предубеден и не вярвам,че тези няколко капчици(на час примерно) ще отидат на изпускателните клапани,ще ги смажат и охладят.
    2Тук дойде и изненадата за мен-тази газова,която ми предлагат можела да се настрои примерно над 3000 оборота и при натоварване на мотора да впръска и малка порция бензин.Примера,който ми даде беше следния:ако над 3000 оборота се подава газ 15милисекунди и нагоре се подава и 2милисекунди бензин.Оборотите могат да се настройват,но забелязах,че 3000 оборота са 110 км на 5та,така че продължително над тези обороти аз карам само на магистрала,но пък ако натоварването не е голямо пак няма да се подава бензин.
    На мен това ми звучи достоверно и логично и като че ли би опазило клапаните,а разхода на бензин е пренебрежимо малък.
    Та въпроса ми е:някой има ли опит с такъв газов инжекцион,на какъвто и да е VVT-i двигател и въобще какво ви е мнението за този начин за опазването на мотора здрав.
    Тойота Ленд Крузер RJ 73 22R-E,LPG
    Субару Форестер 2.0 ХТ,253к.с.
    Враца

  • #2
    От: Газ на Рав 4 2.0 втора генерация

    Никой ли няма никаква идея по въпроса,колеги?
    Тойота Ленд Крузер RJ 73 22R-E,LPG
    Субару Форестер 2.0 ХТ,253к.с.
    Враца

    Коментар


    • #3
      От: Газ на Рав 4 2.0 втора генерация

      Не ме слушай. Аз в момента експерементирам с един "неможещ" двигател. Чисто нов. Газта я набучих като беше на 192км. Дотук 20к км на газ. Ако мине 60 без да потънат клапаните, ще ми се избистри концепцията.
      "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

      Коментар


      • #4
        От: Газ на Рав 4 2.0 втора генерация

        Слагай газ не му мисли , като (ако) се осере главата ще ти кажа какво е решението , което ползвам за жълтите "автомобили" с табелки по покривите
        п.с. Само намери точния човек газаджия , че ако попаднеш на мурдар ще ти се стъжни после
        Последно редактирано от 75 turbodelta; 30-11-13, 20:42. Причина: допълнение
        2012 GL350 Bluetec & 2012 Audi A6 Quattro 3.0T & 2013 Audi S6 Quattro 4.0 Biturbo
        ex-Toyota Land Cruiser FZJ-80 Triple Locked 4.5EFI 1FZ-FE petrol/lpg

        Коментар


        • #5
          От: Газ на Рав 4 2.0 втора генерация

          Ще скачам,пък ще видим,ще пиша тук какво-що.
          Тойота Ленд Крузер RJ 73 22R-E,LPG
          Субару Форестер 2.0 ХТ,253к.с.
          Враца

          Коментар


          • #6
            От: Газ на Рав 4 2.0 втора генерация

            Гена-бих те посъветвал баш на VVTI да не слагаш газ, ама ти си знаеш...ако го направиш забрави смазващите системи със скъпото масло и не го настъпвай-все ще изкара 50-60000км.
            много автомати-слаби резултати!

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X