Случайно забелязах, че Чека не свети на контакт - колата я кара жената и сега вече не мога да си спомня дали е светил изобщо като я взимах преди 4 години! Таблото е доста неремонтно пригодно - лампите тук са диоди, до които има достъп след сваляне на стрелките на различните уреди. Ако някой е имал подобен проблем, ще се радвам да сподели мнение преди да почвам да троша! Иначе колата е безгрижна /няма грешки/, но ми се иска да си възстановя диагностиката!
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Ремонт на Чек-а на РАВ4?
Свий
X
-
От: Ремонт на Чек-а на РАВ4?
След доста ровене и мерене по инсталацията разбрах, че няма да мина без сваляне на стрелките. Като махнах циферблата се оказа, че отдолу просто е залепено парче изолирбанд върху картинката на Чека! Диода си работи нормално и е прикрит заради периодично изкачаща грешка Р0450 за датчика на налягането на системата EVAP за улавяне парите на горивото. Интересното е, че този датчик се слага само на колите за американския пазар, а мойта си е европейка?! Явно ще падне сериозно търсене на причината за тази простотия!Honda XL600LM, 1987
Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003
-
От: Ремонт на Чек-а на РАВ4?
В крайна сметка излезе изгорял подгрев на една от задните ламбди, покрай който светва и липсващия датчик за налягането! Смених ламбдата, но веднага ми светна съседната, тя е със съпротивление 5.6 Ома при норма 11-16 и предполагам затова задейства Р0161. Сега чета, че хората ги сменят при откачен акумулатор, а аз не го направих - дали ще миряса компа, ако махна клемата за няколко минути?Honda XL600LM, 1987
Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003
Коментар
-
От: Ремонт на Чек-а на РАВ4?
Взех на Денсо с оригинална букса от Ауто плюс, съпротивлението на нагревателя е 12 Ома - в нормите. Много ме навиваха за универсална сонда - даже в ТМАуто, но предпочетох да си взема по-скъпата с буксата. Грешката Р0141 след смяната изчезна, но пък се появи нова Р0161 - за "близнака" от другата страна на катализатора. Той вече е с по-ниско от нормалното съпротивление 5.6 Ома и предполагам, че за това свети. Мисля довечера да откача акумулатора за малко, може пък да забрави за проблема и да се адаптира наново към ламбдите, че взе да ми писва от тези простотии!Honda XL600LM, 1987
Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003
Коментар
-
От: Ремонт на Чек-а на РАВ4?
Смених и другата сонда, грешките за тях изчезнаха, но Р0450 за липсващият датчик за налягането от EVAP-а си остана?! В ТМАуто ме уверяваха, че тази грешка изкача покрай ламбдите и щом ги оправя ще изчезне - взеха ми 108 лева за диагностика и ми измиха колата без да свършат нищо съществено! Сега вече нямам идея какво друго да направя освен пак да си лепна тиксото за да не ме дразни светещият Чек!Honda XL600LM, 1987
Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар