Колеги , можете ли да ми разясните малко разликите между горепосочените двигатели? В момента карам toyota avensis 2007-ма с 1ad-ftv и знам , че дюзите не са пиезо , каквито са на d-cat модификациите - 177 конски сили. Преди 1 месец си поръчах новия rav4 , но въобще не обърнах внимание на факта , че и на d-cat и на d4d двигателите , дюзите са все пиезо . Двата двигателя са по 150 конски сили , разликата е в това , че не може да се поръча автоматик с d4d , а само с d-cat . По тази причина си поръчах с ръчна скоростна кутия с 2,2 d4d 4x4 . Има ли нещо притеснително , че са сменили дюзите с пиезо или да го мисля след 200 000 км , както се случи със сегашната ми кола?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Разлика между d4d и d-cat на Rav4
Свий
X
-
От: Разлика между d4d и d-cat на Rav4
Първоначално публикуван от iovkito Преглед на мнение... Има ли нещо притеснително , че са сменили дюзите с пиезо ...
-
От: Разлика между d4d и d-cat на Rav4
Пиезо-дюзите се ремонтират вече,да издържат повече на нашата нафта .Не го мисли ,и честито за придобивката.И скоро тойота ще минава пак на електромагнитни дюзи/времето за реакция е намалено многократно -да не цитирам данни/Бош.
Това е една друга тема за разговор ,купувайте 1-ад и 2 -ад че ги спират.
Коментар
-
От: Разлика между d4d и d-cat на Rav4
Първоначално публикуван от Attila Преглед на мнениеПиезо-дюзите се ремонтират вече,да издържат повече на нашата нафта .Не го мисли ,и честито за придобивката.И скоро тойота ще минава пак на електромагнитни дюзи/времето за реакция е намалено многократно -да не цитирам данни/Бош.
Това е една друга тема за разговор ,купувайте 1-ад и 2 -ад че ги спират.
Коментар
-
От: Разлика между d4d и d-cat на Rav4
Първоначално публикуван от Христо Преглед на мнениеВярно, забравих че сме в България. В света има 6 оторизирани сервиза за ремонт на Denso дюзи, а при нас са поне..... 60, може и повече!А неоторизирани има нявсякъде, където има пазар за такава услуга. С нищо не сме уникални.
Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
От: Разлика между d4d и d-cat на Rav4
Мдам...
Онзи ден обяснявах на колега мераклия за ДКАТ.
По принцип и двата мотора механично са почти еднакви, малко формата на буталото е различна. ДКАТа има 5та дюза и филтър за твърди частици. Когато се нафърфаляка със сажди катализатора, тая петя дюза помпи нафта в катализатора където вдига умопомрачителни градуси и гори саждите. До тук добре. ОБАЧЕ колата е направена за каране предимно магистрално. Тази процедура като се стартира и няма спиране. Ако угасиш кочината неизгорелите накиснати със нафта сажди полепват качествено по питата и при следващото палене се опичат на керемида. Така няколко пъти до супера и си за нов катализатор, къде 8-10к. Търговеца обаче не му дреме за тая работа и не ги обяснява тези работки.
Правилото е, ако си магистрален бегач задължително ДКАТченце, ако си градска домакиня бЕгаш далече."...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.
Коментар
-
От: Разлика между d4d и d-cat на Rav4
Всъщност нещата не си ли противоречат малко. Предлага се само d-cat с автоматична скоростна кутия , а такава е добре да имаш , ако караш повече градско. Затова и взех с ръчни скорости , всеки пише за проблемите с този d-cat , не исках да експериментирам.Toyota Avensis 1ad-ftv 2007
Toyota Rav4 2ad-ftv 2014 awd
Коментар
-
От: Разлика между d4d и d-cat на Rav4
и аз съм в процес на експериментс RAV 4 и моята е dcat - 177 PS... колко магистрала и колко градско ориентировъчно имате предвид?
все пак нафтата тук не е проблемна... засега ми гори 8,4 л/100 ама с 160 по магистралата и 50% градско...
и кога и как ги издухва... "саждите" - по какво се разбира? изпушва ли? че сега хич не пуши...
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар