Здравейте колеги.
В Неделя сутринта,палейки Тойотата 2,4 тд 2лт 86-та година ми направи впечатление, че запали трудно, с много тресене и черен дим. Оборотите на празен ход бяха ниски и мотора тресеше ако не му вдигах оборотите от ръчната газ. Усещаше се липса на мощност. Реших,че някоя дюза се е запушила и на първата бензиностанция да сложа добавка за почистване на дюзите. Карайки обаче, със всеки изминат километър мощността намаляваше, а от ауспуха изхвърляше черен дим. Почнах да карам на 3-та, после на 2-ра и накрая запуши сивкав дим и окончателно загуби мощност. На стартер пали, но подадеш ли газ глъхне и се чува гадно причукване. Както и да е, репатрака ме закара до сервиз и аз бях готов да чуя диагнозата " за основен ремонт " . Какво беше учудването ми обаче, когато монтьора ми звънна и каза - липсващо /изгоряло/ парче от гарнитурата на главата между втори и трети цилиндър.....Отидох на място и наистина видях картинката,която ми описа майстора. Всички други части нямаха следи от наранявания или нещо смущаващо. Въпросът ми към Вас е: Възможно ли е такова поведение на колата само при дефектирала гарнитура и преди да затворим мотора къде още да проверим за последствия от моето велико шофиране?
Благодаря.
В Неделя сутринта,палейки Тойотата 2,4 тд 2лт 86-та година ми направи впечатление, че запали трудно, с много тресене и черен дим. Оборотите на празен ход бяха ниски и мотора тресеше ако не му вдигах оборотите от ръчната газ. Усещаше се липса на мощност. Реших,че някоя дюза се е запушила и на първата бензиностанция да сложа добавка за почистване на дюзите. Карайки обаче, със всеки изминат километър мощността намаляваше, а от ауспуха изхвърляше черен дим. Почнах да карам на 3-та, после на 2-ра и накрая запуши сивкав дим и окончателно загуби мощност. На стартер пали, но подадеш ли газ глъхне и се чува гадно причукване. Както и да е, репатрака ме закара до сервиз и аз бях готов да чуя диагнозата " за основен ремонт " . Какво беше учудването ми обаче, когато монтьора ми звънна и каза - липсващо /изгоряло/ парче от гарнитурата на главата между втори и трети цилиндър.....Отидох на място и наистина видях картинката,която ми описа майстора. Всички други части нямаха следи от наранявания или нещо смущаващо. Въпросът ми към Вас е: Възможно ли е такова поведение на колата само при дефектирала гарнитура и преди да затворим мотора къде още да проверим за последствия от моето велико шофиране?
Благодаря.
Коментар