Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Нова придобивка! Моля за забележки

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Нова придобивка! Моля за забележки

    Здравейте ! Пиша в общия форум,но ако някой прецени ,да я премести .Съвсем случайно станах собственик на това возило:

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PICT0001.jpg
Прегледи:1
Размер:167.8 КБ
ID:6002239Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PICT0011.jpg
Прегледи:1
Размер:167.1 КБ
ID:6002240Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PICT0017.jpg
Прегледи:1
Размер:154.5 КБ
ID:6002241Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PICT0023.jpg
Прегледи:1
Размер:144.7 КБ
ID:6002242Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PICT0045.jpg
Прегледи:1
Размер:165.3 КБ
ID:6002243Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PICT0075.jpg
Прегледи:1
Размер:169.8 КБ
ID:6002244Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PICT0080.jpg
Прегледи:1
Размер:115.4 КБ
ID:6002245

    Дойде от чужбина в насипно състояние и аз сега си редя пъзела,без да съм го измислял.Молбата ми е ако някой има забележки ,които могат да се променят,да сподели.Ще бъда благодарен.До тук нещата горе -долу им намерих мястото,но има някой неща ,които ме объркват за това да питам ,пък дано някой да ми отговори.
    Не зная оригинално дали тази Тойота е с два резервоара,но аз имам два с направени отвори за зареждане и от двете страни,но нямам никаква идея защо е така ,нито пък как да ги свържаТова е едното.
    Второто ми питане е за перката на водния радиатор.Няма място да се сложи отзад,та ще бъде ли проблем да е пред радиатора?

  • #2
    От: Нова придобивка! Моля за забележки

    Честито!Предполага за какво ще я ползуваш,но го кажи ти,за да те насочат 0ще сега,да се размине с по-малко повторни и ненужни операции.
    А тези простотии се правят от името на всички ни.
    Даника
    Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

    Коментар


    • #3
      От: Нова придобивка! Моля за забележки

      Симпатимна машинка ,4-рънарите и Хайлуксите,които съм виждал са с един резервоар монтиран надлъжно отдясно.Отляво май е разположена генерацията,незнам как ще се получи да навреш там втори резервоар.Ако се съди как е отрязана гредата пред радиатора,сигурно за там е била мислена перката.Като я сложиш само гледай да духа в правилната посока.
      С какъв мотор е това чудо?
      Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.

      Коментар


      • #4
        От: Нова придобивка! Моля за забележки

        Перката монтирана зад радиатора засмуква въздух отпред, който преминава през питата и подпомага охлаждането.Ако я монтираш, както е 1 към 1 отпред ще духа напред-т.е. ще пречи на охлаждането.За да е, както трябва обърни ел. мотора с перките в корпуса преди да слагаш отпред, за да духа назад.Имай предвид, че не е добре да обръщаш посоката на въртене на ел.мотора, а и формата на лопатките на перката са за въртене в точната посока-инак к.п.д. -то пада доста!И още нещо-монтирай вентилатора на около 5-10см. от питата на радиатора, а не го залепвай за нея!

        Честито за придобивката-добре изглежда!
        Последно редактирано от mbenz; 12-02-13, 09:20. Причина: допълнение
        много автомати-слаби резултати!

        Коментар


        • #5
          От: Нова придобивка! Моля за забележки

          Първоначално публикуван от mbenz Преглед на мнение
          Перката монтирана зад радиатора засмуква въздух отпред, който преминава през питата и подпомага охлаждането.Ако я монтираш, както е 1 към 1 отпред ще духа напред-т.е. ще пречи на охлаждането.За да е, както трябва обърни ел. мотора с перките в корпуса преди да слагаш отпред, за да духа назад.Имай предвид, че не е добре да обръщаш посоката на въртене на ел.мотора, а и формата на лопатките на перката са за въртене в точната посока-инак к.п.д. -то пада доста!И още нещо-монтирай вентилатора на около 5-10см. от питата на радиатора, а не го залепвай за нея!

          Честито за придобивката-добре изглежда!
          За въпросната перка от снимките, трябва дамо да обърне + и - и ще смени посоката нма въртене.
          Газ 69 2.4i
          Густо майна, пътят свърши !!!
          GSM: О895 7О6О59

          Коментар


          • #6
            От: Нова придобивка! Моля за забележки

            Добре дошъл в SOA клубът. Аз бих изхвърлил предната броня.
            "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

            Коментар


            • #7
              От: Нова придобивка! Моля за забележки

              Първоначално публикуван от Агоп Серопян (аниматора) Преглед на мнение
              За въпросната перка от снимките, трябва дамо да обърне + и - и ще смени посоката нма въртене.
              Тъй...но, както писах профилът на лопатките на перката е направен да работи максимално ефикасно само в една посока на въртене!!!Освен, ако не са плоски лопатките, но такива не съм виждал-обикновено са с вдлъбнато-изпъкнал профил, така че ако заработят в обратна посока к.п.д.-то ще падне с около 40%.
              А двигателят, ако е с четки не е добра идеята да му се обръща посоката на въртене-само мое мнение!
              много автомати-слаби резултати!

              Коментар


              • #8
                От: Нова придобивка! Моля за забележки

                Първоначално публикуван от mbenz Преглед на мнение
                Тъй...но, както писах профилът на лопатките на перката е направен да работи максимално ефикасно само в една посока на въртене!!!Освен, ако не са плоски лопатките, но такива не съм виждал-обикновено са с вдлъбнато-изпъкнал профил, така че ако заработят в обратна посока к.п.д.-то ще падне с около 40%.
                А двигателят, ако е с четки не е добра идеята да му се обръща посоката на въртене-само мое мнение!
                Напълно съм съгласен, спор няма Горното ми мнение беше с оглед на това, че някой пертки не позволяват обръщане на посоката посредством + и -.
                Газ 69 2.4i
                Густо майна, пътят свърши !!!
                GSM: О895 7О6О59

                Коментар


                • #9
                  От: Нова придобивка! Моля за забележки

                  Здравейте отново и благодаря за отговорите!
                  Това с обръщането на полюсите на перката го пробвах ,но не мога да преценя в коя посока е по - продуктивна Разстоянието между радиатора и шайбата на ремъка е около 7см. Днес намерих въздухозаборник с подходящ диаметър за вентилатора и мисля че с малко рязане и преправяне ще мога да го набутам,пък дали ще върши работа ,ще видим.Ако не,ще го местя отпред.Там ,така или иначе не съм решил какво да се прави с решетката и масления радиатор.Продължава да ме тормози въпроса за резервоара.
                  Имам си това:
                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:014.jpg
Прегледи:1
Размер:101.3 КБ
ID:5453787
                  И това:
                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:013.jpg
Прегледи:1
Размер:258.2 КБ
ID:5453788
                  Място ще се намери,но после...Нямам две помпи Ако единия е оригинален ,другия за какво е?

                  Коментар


                  • #10
                    От: Нова придобивка! Моля за забележки

                    Те, и двата са оргинални,и са за монтаж от дясно.Според мен за да монтираш и втория,трябва да обърнещ мястото на входа и преливника.От оргиналния резервоар си закарващ гориво към ДВГ,а от допълнителния с някаква помпа гориво към първия.
                    Дано ръзбираш какво пиша,че аз взех да се обърквам .
                    Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Нова придобивка! Моля за забележки

                      Единия на боклука, освен ако няма да го караш в Австралия.
                      "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Нова придобивка! Моля за забележки

                        Първоначално публикуван от minox Преглед на мнение
                        Здравейте отново и благодаря за отговорите!
                        Това с обръщането на полюсите на перката го пробвах ,но не мога да преценя в коя посока е по - продуктивна Разстоянието между радиатора и шайбата на ремъка е около 7см. Днес намерих въздухозаборник с подходящ диаметър за вентилатора и мисля че с малко рязане и преправяне ще мога да го набутам,пък дали ще върши работа ,ще видим.Ако не,ще го местя отпред.
                        Перката ти е марка SPAL и е направена за преден монтаж, и да обръщаш полюсите няма да постигнеш резултат защото витлата са направени да духат като за преден монтаж. Само тази перка ще ти е недостатъчна за охлаждането на мотора. Това е допълнителна перка не е за основна. Помисли и за задна от някакъв автомобил. Аз съм използвал от Сааб, от рено и т.н.
                        no signature no problems

                        Коментар


                        • #13
                          Първо честито за хубавата придобивка да си я караш със здраве и безаварийно.Спала има стрелка за посоката на въртене отзад на мотора който при тебе е боядисан ако го изчистиш ще я видиш,защото има за задно и предно монтиране и ипределено се усеща коя е правилната посока успех.

                          п.п Този спал ще стига,защото има дебит повече отколкото която и да било друга перка и не случайно ги слагат на повечето бегачки.

                          И обърни внимание дали пр.Мост не опира в картера.
                          Последно редактирано от huko; 18-02-13, 00:38.
                          ТЛК FJ40,FJ55,FJ70,FJ73-4.2 1-hz+TURBO Удоволствието да караш TOYOTA.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Нова придобивка! Моля за забележки

                            Здравейте отново!
                            Перката е монтирана отпред.Колкото и да търсих стрелка ,не видях .но опитно се оказа ,че по- добре духа ,отколкото засмуква.Дали ще се наложи още перки ще видим в жегите.Приспособих и перка за кулера .Нещо много перки стават и се притеснявам дали няма да се наложи още един алтернатор
                            Резервоарите са монтирани и двата,но е вързан само единия....другия може да го ползвам за да си мия салатката от него,а не с вода от гьола
                            Двигателя не е оригинален . Бил е 2.4 ,сега е 3.0 ( не съм запознат и не мога да направя разлика),но вероятността моста да удари картера е видима.Разстоянието е около 7-8 см.Явно оригиналния картер е друг,но може и да бъркам.
                            За да не пиша в други теми в които питат :
                            Двигателя е заменен ( освен ,ако не са ме излъгали) ,но вероятно има поне визуална разликаи специалистите от форума биха я видяли и ще споделят.
                            Гумите са 33" / 12.5 /15 ( нямам идея колко е надигната),а относно проблемите,които описват ,че ще се проявят,нищо не мога да кажа за сега
                            Ще видим!

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X