Обява

Свий
Няма добавени обяви.

33" на TOYOTA HILUX

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • 33" на TOYOTA HILUX

    Здравейте Колеги

    Искам да Ви попитам има ли някои които да е сложил 33-ки на Hilux и ако има какво се случва, има ли някакви проблеми

  • #2
    Re: 33" на TOYOTA HILUX

    Лично не. Карам моя с еквивалент на 30-ки а до колкото виждам вече си запознат, че 31-ци влизат без особени грижи (предполагам става дума за твоя модел 2010, който се продаваше до скоро).

    Относно 33-ките, колегите от Австралия са доста по-напред в тази област. В нашата родина сякаш тези Hilux-и са още твърде нови (скъпи) за да ги модифицираме толкова.

    Иначе с 2 думи - ако ще се ползва фабричното окачване трябват 0 офсет 'жанти, 90мм повдигане отпред и 60мм отзад. Проблем тук е част от рамата на която е монтиран тампона за купето (зад предният калник). Ако няма да се ползва фабричното окачване - нови горни носачи, които да позволят около +20 офсет и подходящите джанти може и да се размине без рязане (отново се изисква същият лифт).

    Аз като ги смятам нещата не мога да си представя/оправдая толкова много промени по ходовата част или носещата конструкция. Динамиката на окачването както и силовата отиват в кофите - все едно да загубиш 15% от мощността си. В допълнение на това въртящата маса нараства, което значи по-трудно ускорение (развъртане) и спиране (убиването на енерцията на цялата тази маса) - само гумите са близо 30% по-тежки от настоящите. Разхода скача драстично, но и товара върху... всичко се покачва. Кормилната уредба например вече ще се опитва да променя посоката на една друга маса а въртящата се маса е доста по-трудна за изместване от статичната (жироскоп). А да и аеродинамиката на автомобила страда: Старият модел 05 сравнено с 06 има по-малка челна площ, но въпреки това дава средно 2л/100км по-голям разход заради аеродинамиката си (при еднакъв 102кс 2KD мотор) а освен показването на повече гума 33-ките когато се въртят стават едни големи центрофуги. Окачването от друга страна по-лесно ще Top Out-ва (разгъва до крайно положение), което е доста неприятен товар за амортисьорите. Стабилизиращата щанга ще е по-неефективна, защото е предвидена да работи с 30% по-малки неокачени тегла.

    Това последното са лични размисли не съм задълбавал в подробности, защото и с това вече се бях отказал от всякакви идеи.

    Виж ако си го прежалил или ако не ти е основното возило ще ти е по-лесно да направиш нужното за да поеме големите гуми
    Една мравка може да носи 10 пъти теглото си.
    Един велосипед също.

    Коментар


    • #3
      От: 33" на TOYOTA HILUX

      По горния пост описва проблема. А и не е само това. погледни си предното окачване. Всичко е правено за макс 31. За повече трябва торба кинти, и голям флекс. Погледни в Арктик тръкс.
      "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

      Коментар


      • #4
        От: 33" на TOYOTA HILUX

        Благодаря за отговора. Най-вероятно ще си остана с 31". Питам защото някъде във форума четох че с 33" диференциала започва да вие, а чакам да ми доставят lift kit на liftcraft и те казват че с него без проблем може да влезе 33/11.5/15.

        Коментар


        • #5
          От: 33" на TOYOTA HILUX

          Чеки малко. Колко инча си поръчал? А полуоски поръча ли си?
          "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

          Коментар


          • #6
            От: 33" на TOYOTA HILUX

            Да нямате специални полуоски за ЗЗ'?
            ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

            Коментар


            • #7
              От: 33" на TOYOTA HILUX

              3" за отпред и 2" отзад. За полуоските не съм. Имам познат със същия кит и не е слагал други полуоски. Но тои е с 31". Трябва ли да поръчвам нови и защо?

              Коментар


              • #8
                От: 33" на TOYOTA HILUX

                Първоначално публикуван от enikos Преглед на мнение
                ......... Трябва ли да поръчвам нови и защо?
                Не им се връзвай.....
                driving Offroad .. IPSC shooting and hunting

                Коментар


                • #9
                  От: 33" на TOYOTA HILUX

                  ОК. Незнам за това питам

                  Коментар


                  • #10
                    Re: От: 33" на TOYOTA HILUX

                    Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
                    Чеки малко. Колко инча си поръчал? А полуоски поръча ли си?
                    Liftcraft е 3 инча повдигане с дистанционни втулки на предните амортисьори, подложки за под ресорите и доколкото зачитам има Diff Drop в комплекта... тоест няма да се товарят полуоските отпред заради големи ъгли (това с ъглите май е повод за въпроса на Джамбазов според мен). Минуса тук са ъглите на които работят носачите и промяната в поведението на пътя. При пренасяне на масата (завой, спиране) предницата ще е една идея по-твърда докато не се сгъне до старото положение носача. Тогава ще има рязко досгъване, което може да е интересно ако човек не е подготвен за него а може и да е малко и незабележимо в конкретният случай. Аз съм го наблюдавал при други окачвания и не ми хареса

                    @enikos - когато ти пристигне комплекта прегледай дали има нови буфери за края на хода. Ако няма ще трябва да си направиш/намериш такива, защото с този комплект окачването ще си изчерпва хода няколко сантиметра по-рано от фабричното и може амортисьора вече да е свършил хода си а тампоните/буферите да не са дори докоснати.

                    След всичко това може и да влезнат 33-ки без да търкат, но остават другите грижи. Има хора решили натоварването със смяна на пиньона и короната с такива от по-слабият Hilux (2.5). където коефициента е 3.909:1 (на 3.0 коефициента е 3.727:1), но ти вече си имаш такива а и това не намаля натоварването на полуоските, само на двигателя и скоростната кутия. Полуоските се сменят с по-хубави (както е казал Джамбазов) и тогава венетуално всичко е наред с големите гуми

                    Относно промяната в динамиката при ускорение и спиране => с удоволствие ще ти предоставя моя (102кс) за един бърз тест. Твоя с 33-ки ще се усеща горе-долу като моя в ускорение а при спиране и завиване разликата е в обратната посока > моя с по-леките гуми ще се усеща една идея по-отзивчив от твоя сега. Разликата ще е горе-долу такава и между твоя с 31 и 33 в полза на 31-ците.

                    Като компромис за гумите аз лично бих пробвал 235 х 85 х 16 след лифта. Да, малко по-тесни са, но е най-цивилизованият подход сякаш - пак са си по-високи от 31-ците
                    Прикачени файлове
                    Една мравка може да носи 10 пъти теглото си.
                    Един велосипед също.

                    Коментар


                    • #11
                      От: 33" на TOYOTA HILUX

                      При напълно слизане на предното колело надолу не стига хода на карето, то излиза от чашката си и става интересно. Купуваш си полуоска. Лично съм виждал 5бр, знам за още два. На втората полуоска ти идва акъла, че нещо не е наред с повдигането, започваш да мислиш и правиш една 5мм шайба която подлагаш между външното каре и лагера, и това при 2инча лифт. При три не те съветвам да разгъваш окачването докрай и да навиваш волана докрай или пък да раздаваш газта при разгънато окачване. Размер по голям от 31 опира в задната част на предния калник. Ако искаш повече от 31 на тоя Хайлукс хващай флекса и насаждай един цял мост, с голяма корона и един отзад и си ти. Като цяло всеки има право сам да открие топлата вода.
                      "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                      Коментар


                      • #12
                        От: 33" на TOYOTA HILUX

                        Здравейте Колеги
                        Днес монтирах подложките за за които писах ето и снимки. Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0757.jpg
Прегледи:2
Размер:140.0 КБ
ID:5455780
                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0753.jpg
Прегледи:2
Размер:127.5 КБ
ID:5455781Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0749.jpg
Прегледи:2
Размер:69.7 КБ
ID:5455782Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0747.jpg
Прегледи:1
Размер:46.6 КБ
ID:5455783Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0750.jpg
Прегледи:1
Размер:63.5 КБ
ID:5455784Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0752.jpg
Прегледи:1
Размер:67.1 КБ
ID:5455785Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0755.jpg
Прегледи:1
Размер:147.2 КБ
ID:5455786Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0756.jpg
Прегледи:1
Размер:66.5 КБ
ID:5455787


                        а ето как бешеНатиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0272.jpg
Прегледи:3
Размер:153.1 КБ
ID:5455788Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0273.jpg
Прегледи:2
Размер:187.5 КБ
ID:5455789

                        Коментар


                        • #13
                          От: 33" на TOYOTA HILUX

                          сега остава да пробвам дали ще влязат 33/10.5/15.

                          Коментар


                          • #14
                            От: 33" на TOYOTA HILUX

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0272.jpg
Прегледи:3
Размер:153.1 КБ
ID:5455790Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0753.jpg
Прегледи:2
Размер:127.5 КБ
ID:5455791

                            Коментар


                            • #15
                              От: 33" на TOYOTA HILUX

                              Моят Хилукс е 1991г. 2Л и след монтаж на окачване 2инча на Траил Мастер и шпрегване на ресори поставих 32-ки(235/85/16). Джипа се движи перфектно. Проходим, голям просвет. Нищо не вие и никъде не опира. Горски разход 9-12л/100км.
                              Опит е името, с което много хора наричат грешките си.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X