Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Rav4 (2-ра генереация) проблем с хидравликата при загрял мотор и още...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Rav4 (2-ра генереация) проблем с хидравликата при загрял мотор и още...

    Въпрос 1: Здравейте, забелязвам от едно известно време, като се запали колата на студено волана се върти много лесно, но загрее ли да не кажа голяма дума, но все едно няма хидравлика...

    Въпрос 2: Преди време в колата се сипа нафта (2-ка бензин е мотора) и в последствие се покара така няколко километра докато не изгасна.
    След промивка мотора си заработи нормално, но катализаторите се разпаднаха, и се набиха назад по гърнетата и сега дрънка много. Въпроса ми е, проблем ли е ако се махнат катализаторите ?

    Благодаря !

    ПП: Надявам се малко да се раздвижи под-форума, че от 15 никои нищо не е писал...

  • #2
    От: Rav4 (2-ра генереация) проблем с хидравликата при загрял мотор и още...

    Сложен въпрос ли зададох или има писано някъде по въпроса ?

    ПП: Преди четох, че някакъв клапан се скапвал, но сега не мога да го намеря...

    Коментар


    • #3
      От: Rav4 (2-ра генереация) проблем с хидравликата при загрял мотор и още...

      За хидравликата-нямам идея,но за катализатора ще е проблем,ламбдите няма да подават коректна информация и следват всички произтичащи от това неща.
      Тойота Ленд Крузер RJ 73 22R-E,LPG
      Субару Форестер 2.0 ХТ,253к.с.
      Враца

      Коментар


      • #4
        От: Rav4 (2-ра генереация) проблем с хидравликата при загрял мотор и още...

        Те и в момента дават грешка, check engine-на си свети... Какви би могло да са произтичащите от това неща?

        Коментар


        • #5
          От: Rav4 (2-ра генереация) проблем с хидравликата при загрял мотор и още...

          Първоначално публикуван от mi6el Преглед на мнение
          Те и в момента дават грешка, check engine-на си свети... Какви би могло да са произтичащите от това неща?
          Неправилно смесообразуване,висок разход на гориво,занижена мощност и др.Виждал съм РАВ,който въобще не искаше да работи нормално,след като собственика му "спечели" 60лв от катализатора му,докато не си му го върна обратно.
          Тойота Ленд Крузер RJ 73 22R-E,LPG
          Субару Форестер 2.0 ХТ,253к.с.
          Враца

          Коментар


          • #6
            От: Rav4 (2-ра генереация) проблем с хидравликата при загрял мотор и още...

            Не ми е за парите от катализатора, просто тои вече е съсипан, частите му са назад по гърнетата и предполагам сондите си го отчитат това и затова ми свети check engine-на...
            Варянт освен да се махнат има ли ?

            Коментар


            • #7
              От: Rav4 (2-ра генереация) проблем с хидравликата при загрял мотор и още...

              Купи си катализатор.Нов вероятно е много скъп,но предполагам,че при тези които ги изкупуват може да си намериш подходящ.Вариант за махане на сондите няма.
              Понякога парчета от катализатора затискат следващото гърне и колата хептен се запушва.
              М/у другото аз имам работещ катализатор на 20и кусур годишната ми 73ка.
              Последно редактирано от genadi.tsvetkov; 20-01-13, 07:15.
              Тойота Ленд Крузер RJ 73 22R-E,LPG
              Субару Форестер 2.0 ХТ,253к.с.
              Враца

              Коментар


              • #8
                От: Rav4 (2-ра генереация) проблем с хидравликата при загрял мотор и още...

                Колата на колко години е( и какъв пробег) и маслото на хидравликата сменявано ли е някога, да не е налято неподходящо и загуба на хидр. масло има ли?
                За проблема с катализаторите и ламбда-сондите не мога да съм ти в помощ, но не вярвам нещата да се оправят с побългаряване.
                много автомати-слаби резултати!

                Коментар


                • #9
                  От: Rav4 (2-ра генереация) проблем с хидравликата при загрял мотор и още...

                  Колата е под 100к, маслото на хидравлика го погледнах и е приело доста странен вискозитет и цвят, като грес е станало... Как би трябвало а се сменява и с какво масло?
                  ПП: Никога не е сменявано маслото...

                  Коментар


                  • #10
                    От: Rav4 (2-ра генереация) проблем с хидравликата при загрял мотор и още...

                    Много важен въпрос. Къде точно се намират катализаторите на твоята? С кой точно код мотор е?
                    "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Rav4 (2-ра генереация) проблем с хидравликата при загрял мотор и още...

                      Работата е ясна-сменявай маслото без да отлагаш!
                      Точно за въпросния модел не съм наясно какво трябва да е(виж пише ли нещо на капачката, или в кижката на колата), но има доста справочна литература в нет-а.
                      Инак цветът му трябва да е или бистро червено, или светло-жълто.
                      И не се доверявай на масларя-убеди се какво точно масло ти трябва, купи го и чак тогава отивай за смяната му!В твоя случай нещата са доста изпуснати и трябва да се изхвърли максимално количество от старото масло, за което си има начин!
                      Препоръчвам да не караш, докато не извършиш смяната, защото ще си вкараш изкл. скъп автогол!
                      много автомати-слаби резултати!

                      Коментар


                      • #12
                        От: Rav4 (2-ра генереация) проблем с хидравликата при загрял мотор и още...

                        ПЩе погледна веднага при възможност... Ако може да помогне единия седи пред двигателя точно на изхода, а другия е малко по надолу почти под колата... Ако може нещо да се разбере от това обяснение...

                        Коментар


                        • #13
                          От: Rav4 (2-ра генереация) проблем с хидравликата при загрял мотор и още...

                          Спри да караш колата! Свали колектора и виж състоянието на първия катализатор. Дано е там. Тоя мотор като започне да се разпада първия катализатор, го всмуква в цилиндрите, там го смесва с маслото и за никакви километри се получава идеална шлайф паста която убива мотора за нула време. Обикновено се случва с лошо гориво и грешката е Р0420. Като отидеш три пъти в неук сервиз да я занулят и на четвъртия път си се разтракал вече.
                          "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X