Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Тойота ТЛК-90 проблем със зацепването раздатка-преден деференциал

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Тойота ТЛК-90 проблем със зацепването раздатка-преден деференциал

    Моля помогнете ми със съвет. имам ТЛК90 - прадо 97ма година мотор 1kz0465652 turbodizel . след като превключа от H на LH и после поискам да върна на H се получава дефект, няма плътно зацепване и нещо започва да издава звуци от предния деференциал като незацепени зъбни колела-само връхчетата.Като върна на LH работи нормално но не мога да я карам на H. в сервиз тойота в Добрич са се изказали неподготвени, искали са 6000 за да я оправят. къде точно да търся механизма за отцепване по предния деференциал моля помогнете. пробах с движение напред назад като гумите са в права посока но не иска да отцепи.

  • #2
    От: Тойота ТЛК-90 проблем със зацепването раздатка-преден деференциал

    С превключване на раздатката от H на HL блокираш междуосовия диференциал, а не предният мост. Тойотата ти е фул-тайм с постоянно зацепен преден мост.Проблема най вероятно ти е в механизма за блокирането на междуосовия диференциал.

    Коментар


    • #3
      От: Тойота ТЛК-90 проблем със зацепването раздатка-преден деференциал

      Здрасти plutonii !Да те помоля да потвърдиш или поправиш твърденията за проблема, че е от LH(би трябвало да е както пише колегата morgi от HL(High Locked) на H(High)подразбира се че е отключен център дифа, което е Full time.Но ако казваш че чуваш шума от предния диф, тогава провери дали колата ти е Full Time.И също как става превключването-чрез бутон или преместваш лост?
      1999 4Runner 3RZ/ 4Runner 1KZT/ 4Runner 5VZ

      Коментар


      • #4
        От: Тойота ТЛК-90 проблем със зацепването раздатка-преден деференциал

        Механизма за изключване на предния диф се намира на десния(гледан от шофьора)удължен ръкав на дифа и е вакуумно или ел. моторче задействувана вилка, която премества муфа с вътрешни шлици и по този начин вкл./изкл. предния диф.
        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:VacuumADD.jpg
Прегледи:2
Размер:51.5 КБ
ID:5440415Натиснете снимката за да я уголемите

Име:ElectricalADD.jpg
Прегледи:1
Размер:72.5 КБ
ID:5440416Натиснете снимката за да я уголемите

Име:engaged.jpg
Прегледи:2
Размер:52.7 КБ
ID:5440417Натиснете снимката за да я уголемите

Име:disengaged.jpg
Прегледи:2
Размер:51.3 КБ
ID:5440418Натиснете снимката за да я уголемите

Име:add_gear.jpg
Прегледи:1
Размер:41.1 КБ
ID:5440419
        Тази комбинация с управляем диф(ADD)е по-често монтирана на парт тайм 4Рънери до 2000г, но след това я има в комбинация с трансфер с електрическо управление на заключването на център дифа и така може да се кара фул тайм, парт тайм или само задно.
        Но ще помогнеш доста ако внимателно опишеш маркировките на лостове и бутони и какво се случва на всяка от тях.Успех!
        1999 4Runner 3RZ/ 4Runner 1KZT/ 4Runner 5VZ

        Коментар

        Активност за темата

        Свий

        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

        Зареждам...
        X