От: Проблем с блокажи на 80-та серия
Скоро и аз минах през подобно рециклиране на блокаж на 90-ка, който действа по идентичен начин, но външно е различен. При мен беше спукан вътрешния капак и беше пълен с кал и пясък, а също така и под капака на моторчето беше силно корозирало и капака изкривен. Изчистих целия блокаж външно със слаба песъкоструйка, след което армирах капака и го залях с епоксидна смола. Под капака на моторчето подложих по дебел о-пръстен и го пристегнах, отстрани се получи фуга около 1-2 мм която залях отново с епоксидна смола. Засега работи без проблеми, но при следващ отказ ще се сменя с нов.
					Скоро и аз минах през подобно рециклиране на блокаж на 90-ка, който действа по идентичен начин, но външно е различен. При мен беше спукан вътрешния капак и беше пълен с кал и пясък, а също така и под капака на моторчето беше силно корозирало и капака изкривен. Изчистих целия блокаж външно със слаба песъкоструйка, след което армирах капака и го залях с епоксидна смола. Под капака на моторчето подложих по дебел о-пръстен и го пристегнах, отстрани се получи фуга около 1-2 мм която залях отново с епоксидна смола. Засега работи без проблеми, но при следващ отказ ще се сменя с нов.


 ...
... ....
.... ...Улях се....
...Улях се....
 
							
						
 Но пък сега вече се поддържа при мен и се сменя всичко необходимо с ново и както трябва
 Но пък сега вече се поддържа при мен и се сменя всичко необходимо с ново и както трябва  Може би месец преди Русенското състезание дойде за първи път при мен и вече има безброй посещения и сменени части за доста левове , но пък вече няма нищо общо с тази развалина  която ми докараха
 Може би месец преди Русенското състезание дойде за първи път при мен и вече има безброй посещения и сменени части за доста левове , но пък вече няма нищо общо с тази развалина  която ми докараха  
							
						


Коментар