Колеги имам следния проблем с въпросната Тойота. Колата нещо дава ядове, както си караш изведнъж почва да губи мощност и намалява, все едно си махаш крака от газта, даже от време на време и гасне. Закарах я на дизелджия гледа я, на компютъра не дава грешки, имаше съмнение да не е дюза, но не е. Гледа клапаните на горивната помпа чисти ги и от това не е. Най-странното е че го прави проблема когато му скимне. Вече се чудиме от какво може да е проблема. Говорих с колега който е имал подобен проблем с Авенсис д4д и той каза, трудно е открил проблема. Накрая при него се оказало клемореда. Дайте съвет към какво да се насочим за да отстраним проблема.
							
						
					Обява
				
					Свий
				
			
		
	
		
			
				Няма добавени обяви.
				
			
				
	
Проблем с Rav4 D4D 2005г, губи мощност,гасне :(
				
					Свий
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Проблем с Rav4 D4D 2005г, губи мощност,гасне 
 
 Здравей, колега.
 Имах същия проблем със следващата генерация RAV - 2006. В бургаския сервиз на тойота го разчетоха като "клапан ЕГР" - който се занимавал с доизгаряне на гориво от отработените газове. Твърдят, че основна причина е качеството на горивото (което не е новина) и поради предимно градско шофиране. Изчистиха грешката от компютъра и почистиха клапана срещу доста умерена сума (новият оригинален струвал около 800 лв). Твърдят също, че понасял още 2-3 почиствания преди смяна.
 При мен започна по същия начин предишната зима, после се "самооправи", а наскоро даде грешка на компютъра, от която го и намериха. Аз първоначално си мислех, че са дюзи, което си е много лоша новина.
 Твърди се, че проблемът е масов у нас и при другите марки, след няколко години ползване. В някои случаи (когато това е възможно) дори шунтират въпросния клапан. Доколко това е адекватно, не мога да кажа - принципно ролята му уж е единствено покриване на ЕКО - нормите, но...
 Знам за доста такива случая при колеги с различни машини. Дано се окаже това - дребна неприятност е.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Проблем с Rav4 D4D 2005г, губи мощност,гасне 
 
 Колега гледахме и ние на компютъра не отчита грешка, то това е интересното че се гадае къде е проблема. Днеска пак същия проблем сутринта и ще я карам да правят щот тва не се издържаПървоначално публикуван от Iliya Преглед на мнениеЗдравей, колега.
 Имах същия проблем със следващата генерация RAV - 2006. В бургаския сервиз на тойота го разчетоха като "клапан ЕГР" - който се занимавал с доизгаряне на гориво от отработените газове. Твърдят, че основна причина е качеството на горивото (което не е новина) и поради предимно градско шофиране. Изчистиха грешката от компютъра и почистиха клапана срещу доста умерена сума (новият оригинален струвал около 800 лв). Твърдят също, че понасял още 2-3 почиствания преди смяна.
 При мен започна по същия начин предишната зима, после се "самооправи", а наскоро даде грешка на компютъра, от която го и намериха. Аз първоначално си мислех, че са дюзи, което си е много лоша новина.
 Твърди се, че проблемът е масов у нас и при другите марки, след няколко години ползване. В някои случаи (когато това е възможно) дори шунтират въпросния клапан. Доколко това е адекватно, не мога да кажа - принципно ролята му уж е единствено покриване на ЕКО - нормите, но...
 Знам за доста такива случая при колеги с различни машини. Дано се окаже това - дребна неприятност е.  
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Проблем с Rav4 D4D 2005г, губи мощност,гасне 
 
 Дали както каза колегата ivanmehan проверихте състоянието на горивния филтър?
 Заради запушен с парафинови частици (-25, Пампорово, Януари 2012) станах за резил , закачен зад един верижен Т54, за да ме завлечат до хижата. Там греех с калорифер филтъра час време, докато се отпуши и източа лукоилската пазарджишка нафта. Нещата се оправиха, като попитах момчетата с ратрака къде наливат нафта и сипах от там.
							
						LZ1AIV , закачен зад един верижен Т54, за да ме завлечат до хижата. Там греех с калорифер филтъра час време, докато се отпуши и източа лукоилската пазарджишка нафта. Нещата се оправиха, като попитах момчетата с ратрака къде наливат нафта и сипах от там.
							
						LZ1AIV
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Проблем с Rav4 D4D 2005г, губи мощност,гасне 
 
 Хора, тези филтри; горивни (подкачващи) помпи; проблеми със замръзнала (парафинирала) нафта; че и с въздух в някои случаи няма ли да излязат при диагностика - налягането в рейла не трябва да е нормално при такива причини.  
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Проблем с Rav4 D4D 2005г, губи мощност,гасне 
 
 На диагностиката нищо не излиза, глеха филтрите няма ядове, а скоро са сменяни. Тая сутрин проблема беше много навътре вече миналите дни гаснеше, по светофари, падаше мощността и т.н. Тая сутрин няма тръгване запалиш работи 5-6 секунди и гансе. След това едвам запалваи пак гасне.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Проблем с Rav4 D4D 2005г, губи мощност,гасне 
 
 Търсете помощ в Тойота или при хора наясно с common rail D4D. За всеки случай проверете и каква нафта карате. Обадете се какво е станало, защото това е разпространен мотор.LZ1AIV
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Проблем с Rav4 D4D 2005г, губи мощност,гасне 
 
 Според мен може да ти се желира нафтата. Аз имах същия проблем на 70-ката миналата зима. Ако там където правиш диагностиката е топло нищо чудно, че не дава никаква грешка. Пробвай да облееш горивния филтър с гореща вода като ти направи този проблем и ако се оправи значи е от това. Сипи хубава нафта със зимна добавка може и да се оправи.Toyota Land Cruiser 80, 1FZ-FE
 BMW F650CS
 Радо о885 5о 59 5о
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Проблем с Rav4 D4D 2005г, губи мощност,гасне 
 
 Решихме проблема с Рав-ката. Вися по сервизи, гледаха дюзи, грешки но нищо. Проблема беше, че в сервиза в който беше имаха софтуер на Бош за диагностики и не можаха с него нищо да хванат. Закарахме я в Тойота, там си извадиха техни машинки за диагностика, даде някаква грешка изтриха я и си вървеше добре. На следващия ден пак даде проблем, закарахме я пак този път си даде проблем с помпата като грешка и се наложи да сменим двата клапана на помпата SCV1 и SCV2, както и горивен филтър. Засега е добре дано няма повече ядове с тая кола. 
 
 Весели празници  
 Коментар
Активност за темата
				
					Свий
				
			
		
	В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.



Коментар