Запали ми много авантуристичната треска!
И аз съм пригитвил един 1HD-T да го насадя на моята 73-ка,ама ще почакам да видя как ще се справят старите кучета ,та аз да мина с по малко ядове
Заведох го говедото на последна разходка преди да му кача новия мотор
А в понеделник мотора и скоростната кутия вече бяха долу
отворихме скоростната кутия и отвътре изскочи дявол
няма наранени зъби, но всички лагери са за смяна а такива лагери не се намират по нашите магазини и май пак ще става с доставка от чужбина, за сега не знам от къде .
Нужните части и много други плюс усилен съединител са поръчани от Австралия и трябва да пристигнат до 2 седмици . А турбо кита вече пристигна и в понеделник ще го монтираме на двигателя.
Това, че нямаме части не значи, че трябва да спираме работа, работи се най- вече по интериора на колата който е почти завършен.
Таблото ще изглежда почти така, само трябва да се добавят няколко прекъсвача за предната лебедка и компресора.
След доста мислене реших и пода да "облека" с рифел
Бая работа докато се напасне всичко, но си заслужаваше труда, Стамбата става все по-добър
а...как е поведението на монстъра по време на движение...?
понякога човек има нужда от КАЛАШНИК
********************************
JEEP CHEROKEE LAREDO 2,1 TDI "COMMANDO"
Honda Shadow VLX 600 - 1999
FORD CORTINA-TAUNUS WAGONSTATION 2000L V6
Благодарения на Пламен Петров от фирма Ликон пристигна ето това:
окачване Добинсън за Говедото
Веднага се заехме с монтажа като преди това взехме следните размери
На задницата свода на калника е на 100см от земята
от пред на 98см.
Ето и резултата, задницата с 12см по-висока
Предницата с 9см.
А рамата е на 50см. от земята
Возията на колата се промени изцяло за 2км които я покарах не мога да кажа кой знае какво но е чувствително по мека и в същото време не подскача по неравностите
говорят си двете ама кат не знам какво ще ги тормозя още
Коментар