Днес последно долях 3 литра след преход от 150км! Загубата на антифриз започна рязко с това количество. Течността ми беше прозрачна, без оцветител, винаги е била бистра и чиста и сега е така - не цапа водата. Няма видим теч, нито капка дори, изпарения при горещ мотор или подмокряне някъде. Пие само по време на движение. Когато изпие 2 литра стрелката за температурата започва да се движи като оборотомер - рязко нагоре почти до червения сектор и после надолу до нормална температура. Наливам 2 литра в радиатора и готово. До следващите 100 км. Маслото не мърда и е чисто. Сиреч водата минава през цилиндрите. Това ме кара да си мисля, че пие през гарнитура на глава, а не през водна помпа. Или греша?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
TLC 95, внезапно ожадня
Свий
X
-
От: TLC 95, внезапно ожадня
Първоначално публикуван от anubiz Преглед на мнение...Или греша?
Коментар
-
От: TLC 95, внезапно ожадня
Андро пак позна(щот е гадател,а може и да си ги разбира тия работи)Пукнат е главунгерът и без значение в кой от колекторите ще прати водните пари-нито ще надува,нито ще меша.А след двата литра(загуба) термо датчикът ти вече се обърква какво да отчита.Не я търкаляй,че да не догоди и други маймунджилъци.Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.
Коментар
-
От: TLC 95, внезапно ожадня
Имам вече готова заварена и шлайфана 0,12 глава със сменени клапанови легла и 4 нови клапана! НО! Регулировъчните шайби или парички както им казват идват малки.... и реших да ги поръчам на стругар. Та може ли някой да ми каже каква стомана да ползвам?
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар