Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Да представя и аз моята скромна джипка - Toyota 4runner

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Да представя и аз моята скромна джипка - Toyota 4runner

    Имам такава toyota hilux surf ssr-x (2446 cc EFI turbo diesel) от юни 2009.Докарах я лично аз на ход от New Castle upon Tune до България и понеже съм гледал поне дузина още такива по търговете, преди да спечеля моята има някой неща който трябва да знаеш: този автомобил се внася в Англия като внос от Япония(Japanese import) с десния волан и модела с десен волан се казва Toyota Hilux Surf(или hilux turbo) - няма начин да е монтирано купето с надписа 4Runner на автомобил с десен волан - не се сглобяват така...Toyota 4Runner от тези години е автомобила с ляв волан и е предназначен за Европа и Близкия изток и има няколко незначителни разлики - например ако лостчето за мигачите е отдясно на волана - значи колата е за японския пазар - там такъв е стандарта.Ако и твоите мигачи са отдясно значи е такава и значи цялото купе е сменяно още в Англия защото там купуват компоненти от Европа също(което е ниско вероятно) ; или когато са го докарали тука някаде са правили от две коли една някаде...Друго което е важно да знаеш и хубаво да провериш е серийния номер на двигателя-ако е с оригиналния японски двигател номера е 2 букви и 8 цифри(къс номер) - не както тука стандарта с шестседемнайсет-осемнадесет ли бяха ,вече съм забравил символа.На Европейската версия(4Runner) има италиянски компоненти в сглобката на двигателите след 1993 г. и висока тенденция за прегряване,което на тези коли води веднага до пукане на глава- затова много внимавай!Не казвам ,че е по лош,но двигателя сглобяван в япония го водят по-надежден просто...След 1995 г. модела с десния волан също започват да му сглобяват двигателя в Италия от Алфа Ромео,но това са само автомобилите купени нови,които са малцинство защото повечето такива са внесени като употребявани автомобили от Япония.Можеш да потърсиш и оригиналните стикери по автомобила - на какъвто език са за този дилър на Toyota е колата.На 4Runner са на английски,немски;на Hilux surf-a ми навсякаде всичко е написано с японски йероглифи-така можеш да разбереш кой компоненти от каде са,оригинални ли са и т.н.
    Правилно си забелязал,че предницата ти е преправяна - цялата маска отпред от бронята надолу е монтирана допълнително след повдигането.Важно е да знаеш къде и кой е правил ъпгрейда на окачването ,защото на двата диференцяла им трябва усилване ,ако искаш да караш с тези големи гуми,иначе бързо ще ги счупиш-автомобила не е проектиран затова! Може да ти се наложи да разглобяваш окачването и да преизчисляваш всичко ако са се учили на твоята кола да правят "monster truck" ъпгрейд - принципно има пакети затова в Англия и са чук,но трябва да се инсталират правилно! Въпреки че всъщност са много актуални и сега там ,попринцип аз се занимавах с цел продажби с тези коли и авто-дилърите 2-ра ръка ги избягват изцяло Monster-truck-овете,което не е случайно сигурно...Моята е със стоковото окачване и незнам...
    Дотук с предупрежденията колата има много добра сглобка и самата и' изработка прави веднага отлично впечетление кадето и да бръкнеш.Другото което е тези тойоти са зверски здрави - честно казано незнам на моята от какво и е душата на тази машина и как издържа досега бруталните офроуди на който безмилостно я подлагам!Карам си редовно както на WRC-to по полето с по над 50-60 км/ч при отсъствието на какъвто и да е път ,газя Марица както си исакам и катеря чукари...Единствено като издръжливост за цена и надеждност е сравнима с Mitsubishi Pajero от тези години,което е в горния клас SUV и с чувствително по-скъпи компоненти...

    Коментар

    Активност за темата

    Свий

    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

    Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

    Зареждам...
    X