Колеги,това ми е питането.Някой,ако е монтирал вътре лебедката,но без да заварява по шасито,моля да сподели тук,ако може със снимков материал.Иначе съм виждал как е направено на Г класа,но нещата са различни.Също така имам вече достатъчно дълго наблюдние в/у монтирана такава на 70ка,но със заварки по шасито,но аз не ги искам.Така че споделете,моля.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Вътрешен монтаж на лебедка на 73ка без заварки по шасито.
Свий
X
-
От: Вътрешен монтаж на лебедка на 73ка без заварки по шасито.
Ти за кое искаш да фанеш лебеда? За купето лиИ азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Коментар
-
От: Вътрешен монтаж на лебедка на 73ка без заварки по шасито.
Тогава варианта ти е да си направиш отвори и с болтове. Не забравяй да усилиш отворите с втулки за да не сплескаш шасито.И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Коментар
-
От: Вътрешен монтаж на лебедка на 73ка без заварки по шасито.
Това ясно,даже гледах много добро изпълнение на колегата The Bear,но на G класа.Щеше ми се да видя направено на Тойота,ма като гледам пасивността на колегите,май аз ще съм с пробите и грешките.Тойота Ленд Крузер RJ 73 22R-E,LPG
Субару Форестер 2.0 ХТ,253к.с.
Враца
Коментар
-
От: Вътрешен монтаж на лебедка на 73ка без заварки по шасито.
Е дали е тойота или ге или патрул принципа е същия.
Имаше една тема по върпоса, с Вальо бяхме давали жокери, а той май и чертеж пусна.
На дъ беар ако помня правилно болтовете бяха извън шасито, което според мен не е удачно решение.И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Коментар
-
От: Вътрешен монтаж на лебедка на 73ка без заварки по шасито.
А според мен няма никакъв проблем със заваряването за шасито. Стига да се проектира правилно и да се завари пак правилно.
Онзи ден в Нова Черна видя колко тормоз вижда моята витара, и рамата не е мръднала, а по нея има доста заварки. Смея да твърдя, че допълнително насложените и заварени железа по нея са над 50 кг.
Като произвеждат рамата в заводите нали пак я заваряват? Да не би там да работят по някакви извънземни технологии...Има ли желание-има и начин!
Коментар
-
От: Вътрешен монтаж на лебедка на 73ка без заварки по шасито.
Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнениеА според мен няма никакъв проблем със заваряването за шасито. Стига да се проектира правилно и да се завари пак правилно.
Онзи ден в Нова Черна видя колко тормоз вижда моята витара, и рамата не е мръднала, а по нея има доста заварки. Смея да твърдя, че допълнително насложените и заварени железа по нея са над 50 кг.
Като произвеждат рамата в заводите нали пак я заваряват? Да не би там да работят по някакви извънземни технологии...Тойота Ленд Крузер RJ 73 22R-E,LPG
Субару Форестер 2.0 ХТ,253к.с.
Враца
Коментар
-
От: Вътрешен монтаж на лебедка на 73ка без заварки по шасито.
Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнениеЕ дали е тойота или ге или патрул принципа е същия.
Имаше една тема по върпоса, с Вальо бяхме давали жокери, а той май и чертеж пусна.
На дъ беар ако помня правилно болтовете бяха извън шасито, което според мен не е удачно решение.Тойота Ленд Крузер RJ 73 22R-E,LPG
Субару Форестер 2.0 ХТ,253к.с.
Враца
Коментар
-
От: Вътрешен монтаж на лебедка на 73ка без заварки по шасито.
Първоначално публикуван от genadi.tsvetkov Преглед на мнениеИ на Калин на 70ката, с която бягахме на Нова Черна е със заварки към шасито и доста зор е видяла без да мръдне,но според много мнения, които съм чел, заварките ще нарушат еластичността на шасито.
На теория е така-не е добре да се заварява по рамата, ама на практика се оказва, че може. Особено за машини които се ползват за бойни. Не вярвам да има по-сериозен тест за джип от състезателен траял. Там освен сериозните препятствия играе роля и адреналина. Тогава пред на пръв поглед непреодолимото препятствие се дава "сичката газ", и машината е подложена на сериозно натоварване. От това по-сериозно-само челен удар, дано да не се случва никому, но ако се случи-и без заварки по рамата пак няма да е добре...
Та ако аз бях изправен пред такава дилема-изобщо не бих се замислил-заварявам си каквото ми е нужно(ама с мислене преди това), и си свиркам.
За сведение-надлъжните носачи които съм сложил за да държат УАЗ-овия мост на витарата е захванат към възли които са заварени отвън на рамата. Със съответните кници, и въпреки ударите в почти челни стени-досега не са мръднали.
Ама всеки си решава за себе си.Има ли желание-има и начин!
Коментар
-
От: Вътрешен монтаж на лебедка на 73ка без заварки по шасито.
Аз също не виждам защо се притесняваш от заварките заваряи смело грундираи боядисаи ако искаш може да измиеш шасито отвъртре и да го напръскаш с восък за кухини така и от ръжда няма да се притесняваш .ВНЕДОРОЖНИК УАЗ - БОГ РАЗБИТЫХ ДОРОГ
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар