Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Вътрешен монтаж на лебедка на 73ка без заварки по шасито.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Вътрешен монтаж на лебедка на 73ка без заварки по шасито.

    Колеги,това ми е питането.Някой,ако е монтирал вътре лебедката,но без да заварява по шасито,моля да сподели тук,ако може със снимков материал.Иначе съм виждал как е направено на Г класа,но нещата са различни.Също така имам вече достатъчно дълго наблюдние в/у монтирана такава на 70ка,но със заварки по шасито,но аз не ги искам.Така че споделете,моля.
    Тойота Ленд Крузер RJ 73 22R-E,LPG
    Субару Форестер 2.0 ХТ,253к.с.
    Враца

  • #2
    От: Вътрешен монтаж на лебедка на 73ка без заварки по шасито.

    Никой ли не е правил това упражнение,хайде кажете си,да не откривам топлата вода.
    Тойота Ленд Крузер RJ 73 22R-E,LPG
    Субару Форестер 2.0 ХТ,253к.с.
    Враца

    Коментар


    • #3
      От: Вътрешен монтаж на лебедка на 73ка без заварки по шасито.

      Ти за кое искаш да фанеш лебеда? За купето ли
      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

      Коментар


      • #4
        От: Вътрешен монтаж на лебедка на 73ка без заварки по шасито.

        В никакъв случай за купето,така ще изкара до първото ползване.Тойотата ми не е кафеджийска.
        Тойота Ленд Крузер RJ 73 22R-E,LPG
        Субару Форестер 2.0 ХТ,253к.с.
        Враца

        Коментар


        • #5
          От: Вътрешен монтаж на лебедка на 73ка без заварки по шасито.

          Тогава варианта ти е да си направиш отвори и с болтове. Не забравяй да усилиш отворите с втулки за да не сплескаш шасито.
          И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

          Коментар


          • #6
            От: Вътрешен монтаж на лебедка на 73ка без заварки по шасито.

            Това ясно,даже гледах много добро изпълнение на колегата The Bear,но на G класа.Щеше ми се да видя направено на Тойота,ма като гледам пасивността на колегите,май аз ще съм с пробите и грешките.
            Тойота Ленд Крузер RJ 73 22R-E,LPG
            Субару Форестер 2.0 ХТ,253к.с.
            Враца

            Коментар


            • #7
              От: Вътрешен монтаж на лебедка на 73ка без заварки по шасито.

              То ако има от къде да мине въжето, плочата може и с болтове да се хване за шасито... къде е проблема?

              Коментар


              • #8
                От: Вътрешен монтаж на лебедка на 73ка без заварки по шасито.

                Е дали е тойота или ге или патрул принципа е същия.
                Имаше една тема по върпоса, с Вальо бяхме давали жокери, а той май и чертеж пусна.
                На дъ беар ако помня правилно болтовете бяха извън шасито, което според мен не е удачно решение.
                И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                Коментар


                • #9
                  От: Вътрешен монтаж на лебедка на 73ка без заварки по шасито.

                  А според мен няма никакъв проблем със заваряването за шасито. Стига да се проектира правилно и да се завари пак правилно.
                  Онзи ден в Нова Черна видя колко тормоз вижда моята витара, и рамата не е мръднала, а по нея има доста заварки. Смея да твърдя, че допълнително насложените и заварени железа по нея са над 50 кг.

                  Като произвеждат рамата в заводите нали пак я заваряват? Да не би там да работят по някакви извънземни технологии...
                  Има ли желание-има и начин!

                  Коментар


                  • #10
                    От: Вътрешен монтаж на лебедка на 73ка без заварки по шасито.

                    Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                    А според мен няма никакъв проблем със заваряването за шасито. Стига да се проектира правилно и да се завари пак правилно.
                    Онзи ден в Нова Черна видя колко тормоз вижда моята витара, и рамата не е мръднала, а по нея има доста заварки. Смея да твърдя, че допълнително насложените и заварени железа по нея са над 50 кг.
                    Като произвеждат рамата в заводите нали пак я заваряват? Да не би там да работят по някакви извънземни технологии...
                    И на Калин на 70ката, с която бягахме на Нова Черна е със заварки към шасито и доста зор е видяла без да мръдне,но според много мнения, които съм чел, заварките ще нарушат еластичността на шасито.
                    Тойота Ленд Крузер RJ 73 22R-E,LPG
                    Субару Форестер 2.0 ХТ,253к.с.
                    Враца

                    Коментар


                    • #11
                      От: Вътрешен монтаж на лебедка на 73ка без заварки по шасито.

                      Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                      Е дали е тойота или ге или патрул принципа е същия.
                      Имаше една тема по върпоса, с Вальо бяхме давали жокери, а той май и чертеж пусна.
                      На дъ беар ако помня правилно болтовете бяха извън шасито, което според мен не е удачно решение.
                      При Цецо(The Bear) има комбинация от захващане тип сандвич и през шасито, но не е сложил втулки.Иначе пък има много здрав обтегач.Гледал съм и на Вальо темата по въпроса.
                      Тойота Ленд Крузер RJ 73 22R-E,LPG
                      Субару Форестер 2.0 ХТ,253к.с.
                      Враца

                      Коментар


                      • #12
                        От: Вътрешен монтаж на лебедка на 73ка без заварки по шасито.

                        Много мразя да пиша,в момента си слагам плочата на лебедката вътре в купето без заварки.Дай телефон да се чуем.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Вътрешен монтаж на лебедка на 73ка без заварки по шасито.

                          Първоначално публикуван от genadi.tsvetkov Преглед на мнение
                          И на Калин на 70ката, с която бягахме на Нова Черна е със заварки към шасито и доста зор е видяла без да мръдне,но според много мнения, които съм чел, заварките ще нарушат еластичността на шасито.
                          Ми кво се притесняваш тогава?
                          На теория е така-не е добре да се заварява по рамата, ама на практика се оказва, че може. Особено за машини които се ползват за бойни. Не вярвам да има по-сериозен тест за джип от състезателен траял. Там освен сериозните препятствия играе роля и адреналина. Тогава пред на пръв поглед непреодолимото препятствие се дава "сичката газ", и машината е подложена на сериозно натоварване. От това по-сериозно-само челен удар, дано да не се случва никому, но ако се случи-и без заварки по рамата пак няма да е добре...
                          Та ако аз бях изправен пред такава дилема-изобщо не бих се замислил-заварявам си каквото ми е нужно(ама с мислене преди това), и си свиркам.

                          За сведение-надлъжните носачи които съм сложил за да държат УАЗ-овия мост на витарата е захванат към възли които са заварени отвън на рамата. Със съответните кници, и въпреки ударите в почти челни стени-досега не са мръднали.

                          Ама всеки си решава за себе си.
                          Има ли желание-има и начин!

                          Коментар


                          • #14
                            От: Вътрешен монтаж на лебедка на 73ка без заварки по шасито.

                            Аз също не виждам защо се притесняваш от заварките заваряи смело грундираи боядисаи ако искаш може да измиеш шасито отвъртре и да го напръскаш с восък за кухини така и от ръжда няма да се притесняваш .
                            ВНЕДОРОЖНИК УАЗ - БОГ РАЗБИТЫХ ДОРОГ

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X