Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Скоростна кутия - RAV4, 2,0i - 1999

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Скоростна кутия - RAV4, 2,0i - 1999

    Здравейте,
    От няколко месеца имам RAV4, 2,0i - 1999g; къса база. Имам един сериозен проблем, за който моля за съдействие - става въпрос за следното: 5-та скорост в движение се включва, но не задържа - изхвърля я. Според сервизния механик - проблема е в зъбното колело на 5-та, но то в Тойота се продава заедно със синхронизатора с/у скромната цифра от 900лв. Може линякой да предложи някакво по-приемливо решение. Идва ми идея за цяла скоростна кутия 2-ра ръка, но нямам идея как и откъде да потърся. Който може да помогне - може да ми позвъни на тел 0888 526 825. Благодаря предварително.

  • #2
    От: Скоростна кутия - RAV4, 2,0i - 1999

    Проблема по всяка вероятност е и в зъбното колело и в муфата за пета скорост.Първо трябва да се отвори кутията и да се види.В японските кутии муфата за пета скорост се обръща и може да си решиш проблема без тези цифри от Тойота.Успех.

    Коментар


    • #3
      Проблема със сигурност е в зъбчатките.
      двете зъбчатки се продават и в елит Кар. Задължително се сменя и иглен лагер защото вече размера е друг. Крайна сметка към 500 лева.

      Коментар


      • #4
        Тойота 1 и 2 серия не страдатВ  от скорости, което преполага , чеВ от автомобил на частиВ е за предпочитане В . Мисля , че замяната със скоростна кутия втора ръка е един много по-евтин вариант + смяна на съединител(по желание)В + труд В не трябва да излезе повече от 650 лева
        :D Мога да помогна на всеки - стига да не ми иска пари !

        Коментар


        • #5
          5-а се сменя без демонтаж на кутията. За 30 мин. Не му трябват двете зъбчатки ,а муфата и насрещното и колело. И си им е слабо място.
          Калин Владов,09РСПБЗН

          Коментар


          • #6
            Първоначално публикуван от kalin09 Преглед на мнение
            5-а се сменя без демонтаж на кутията. За 30 мин. Не му трябват двете зъбчатки ,а муфата и насрещното и колело. И си им е слабо място.
            Сваля се гумата от страната на шофьора и подкалника. Вижда се част от кутията и един черен "капак" на нея, след като се свали капака се виждат точно муфата и зъбчатките. Сменят се лесно без да е нужно да се сваля кутията.
            Има едно момче от Варна, което внася части основно за Тойота от UAE. Цените при него са почти 1/2 и са оригинални. Всичките тампони за задния мост при него излязоха около 600 лв. В тойота с отстъпките тогава бяха около 1000.
            Контактите му можеш да намериш във форума на Тойота.

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X