Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Смяна съединител ТЛК LJ70

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Смяна съединител ТЛК LJ70

    Здравейте колеги, започна да ми отделя горе и да ми приплъзва съединителя, при повече ръчкане Въпроса ми е - цял комплект ли да си взема или само феродов диск? Другото което е, в интернет го дават или 240 или 236мм, и не знам къде е истината. Тойотата е с 2l-t 93год. 90к.с. Ако може и да ми препоръчате, от къде да го взема и какви марки да търся? По-възможност и изгодно. Благодаря и поздрави!
    TLK LJ70 2.4td
    Nissan Patrol 3.0 DI turbo Y61 GR

  • #2
    От: Смяна съединител ТЛК LJ70

    Комплект се сменя, освен ако труда ти е без пари и може да се забавляваш с няколко сваляния и качвания на скорости.
    Първо провери тук:
    Накладки, Съединители и Спирачни дискове

    Коментар


    • #3
      От: Смяна съединител ТЛК LJ70

      Съединителя на джипките се претоварва и прегрява системно, особено ако водача си мисли, че двигателя му е достатъчно силен за да кара на бързи в гората. Много често след смяната изкарва много по-малко от преди, а понякога плъзга още след ремонта. Някои "стари майстори" твърдят, че трябвало да се препасне феродото. Това обаче е измама. Истината е, че "комплект съединител" е едно нещо, което включва феродов, претискателен, лагер и основен (огледален или още маховик) диск. Стария, горкия толкова е прегряван, че лекинко се е изметнал и се е позаоблил като питка. Монтираното ново феродо няма как да легне на цялата му площ и за нещастие новия съединител контактува на 30% от страната на маховика. Първоначално се справя, защото претискателя е нов и силен, но не за дълго. За да се получи качествен ремонта и същевременно бюджетен трябва да се свали маховика и да се стругова. Задължително е след това да се компенсира системата за да се запази работната му позиция, размер и натиск. И както казва колегата, на Тойотата скоростите тежат отвратително много за да се правят експерименти. Тези дни свалихме на Венци мотора около 100 пъти и скоростите само веднъж. Сега мисля, че ако трябва да сменям съединител бих махнал мотора.
      Росен Спасов (0+) LZ1SMY 0878110730
      Най-добрите ми спомени са предстоящите!

      Коментар


      • #4
        От: Смяна съединител ТЛК LJ70

        Аз съм сменял такова нещо,сложих комплект.Най-лошото от всичко беше не цената на комплекта,ами свалянето и качването на ск.кутия.Ужасно тежи.

        Коментар


        • #5
          От: Смяна съединител ТЛК LJ70

          Знам , че за смяна ли е нещо от съединителя , се сменя всичко . Хубави съединители има и в Гладиатор .
          ДА ПОМОГНЕМ НА НИКИ- http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=102019
          0878 23 58 34- Радо

          Коментар


          • #6
            От: Смяна съединител ТЛК LJ70

            И аз съм за комплект. Но качествен, че иначе след десетина хиляди км, наново... Има колега във форума който продава такива неща откак се помни и е доста в час със съединители, спирачки , дискове и т.н. - Niki-p . Виж в Търговски партньори.
            "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

            Коментар


            • #7
              От: Смяна съединител ТЛК LJ70

              Първоначално публикуван от sobax Преглед на мнение
              Съединителя на джипките се претоварва и прегрява системно, особено ако водача си мисли, че двигателя му е достатъчно силен за да кара на бързи в гората. Много често след смяната изкарва много по-малко от преди, а понякога плъзга още след ремонта. Някои "стари майстори" твърдят, че трябвало да се препасне феродото. Това обаче е измама. Истината е, че "комплект съединител" е едно нещо, което включва феродов, претискателен, лагер и основен (огледален или още маховик) диск. Стария, горкия толкова е прегряван, че лекинко се е изметнал и се е позаоблил като питка. Монтираното ново феродо няма как да легне на цялата му площ и за нещастие новия съединител контактува на 30% от страната на маховика. Първоначално се справя, защото претискателя е нов и силен, но не за дълго. За да се получи качествен ремонта и същевременно бюджетен трябва да се свали маховика и да се стругова. Задължително е след това да се компенсира системата за да се запази работната му позиция, размер и натиск. И както казва колегата, на Тойотата скоростите тежат отвратително много за да се правят експерименти. Тези дни свалихме на Венци мотора около 100 пъти и скоростите само веднъж. Сега мисля, че ако трябва да сменям съединител бих махнал мотора.
              Много точно казано.

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X