Колеги помагайте !Днеска установих че имам проблем с шайбата на коляновия вал.Като работи двигателя се вижда как шайбата има вибрация.Явно се е отлепила от гумата.Проверих по магазините намирам е на 450лв.Втора употреба неможах да намеря.Дайте съвет какво може да се направи.Предварително благодаря.
							
						
					Обява
				
					Свий
				
			
		
	
		
			
				Няма добавени обяви.
				
			
				
	
Иам проблем с демпферната шайба на коляновия вал.
				
					Свий
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Иам проблем с демпферната шайба на коляновия вал.
 
 Само вибрация ли има , чува ли се друг шум и тече ли от някъде ? Ако е само леката вибрация може и да не е за смяна !ДА ПОМОГНЕМ НА НИКИ- http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=102019
 0878 23 58 34- Радо
 
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Иам проблем с демпферната шайба на коляновия вал.
 
 Що не вземеш да питаш някой майстор ? Качи снимка или клип на коляновия вал , само с думи няма да стане .ДА ПОМОГНЕМ НА НИКИ- http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=102019
 0878 23 58 34- Радо
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Иам проблем с демпферната шайба на коляновия вал.
 
 Имах същия проблем с Ленд Ровър Диско-2. Двете стоманени шайби са сглобени с гума, която явно се разбива. Ремонтът е бърз и лесен, но за сметка на това - скъп: смяна с нова.
 Не ми е ясно защо всички я наричат "демПферна", когато името й е "damper"?ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Иам проблем с демпферната шайба на коляновия вал.
 
 Демпферна е, защото в това е гасител на усукващите трептения на коляновия вал. Виждал съм да се кара със заварени такива без проблем... По-притеснителното е, че съм виждал и счупен колянов вал следствие отстраняване на такъв демпфер. Дизелите и дългите колянови валове са по застрашени (редови 5-6 цилиндрови двигатели имам предвид).Първоначално публикуван от trapper Преглед на мнениеИмах същия проблем с Ленд Ровър Диско-2. Двете стоманени шайби са сглобени с гума, която явно се разбива. Ремонтът е бърз и лесен, но за сметка на това - скъп: смяна с нова.
 Не ми е ясно защо всички я наричат "демПферна", когато името й е "damper"?
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Иам проблем с демпферната шайба на коляновия вал.
 
 Колега на своя отговорност и при липса на средства решението е едно , носиш шаибата на стругар тои маха гумата прави с нужния допуск метална втулка която се нагрява и се набива на вътрешната част , след което пак с необходимия допуск се престъргва награвяш външната част и се набива . Това съм го правил няколко пъти по изрично настояване на клиенти и досега няма последствия , естествено Джамбазов е прав за по дългите мотори това би било проблем . Така , че ако нямаш кинти за друга здрава шаиба за 20 лева всеки един кадърен стругар ще "отремонтира" твоята 2012 GL350 Bluetec & 2012 Audi A6 Quattro 3.0T & 2013 Audi S6 Quattro 4.0 Biturbo 2012 GL350 Bluetec & 2012 Audi A6 Quattro 3.0T & 2013 Audi S6 Quattro 4.0 Biturbo
 ex-Toyota Land Cruiser FZJ-80 Triple Locked 4.5EFI 1FZ-FE petrol/lpg
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Иам проблем с демпферната шайба на коляновия вал.
 
 Дайте някоя снимка защото съм правил много такива шайби но са били предимно за Рено и Ауди та едва ли ще имам матрица готова,но това не пречи да направим.
 Лошото е че сега точно не мога да ви обърна много внимание защото ходя по болници и не знам кога ще съм в работилницата.Кия Спортидж 2000тди
 Всеки шут отзад-е крачка на пред
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Иам проблем с демпферната шайба на коляновия вал.
 
 Шайбите ги рециклират в Пловдив.Аз съм доволен.Първоначално публикуван от krasimird_79 Преглед на мнениеКолеги помагайте !Днеска установих че имам проблем с шайбата на коляновия вал.Като работи двигателя се вижда как шайбата има вибрация.Явно се е отлепила от гумата.Проверих по магазините намирам е на 450лв.Втора употреба неможах да намеря.Дайте съвет какво може да се направи.Предварително благодаря.
 За Мицубиши Галант -130 лв...като в магазина е 480лв.
 Ако решиш мога да ти пратая на Л.С.телефона на фирмата.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Иам проблем с демпферната шайба на коляновия вал.
 
 Колега би ли написал някъкъв телефон за свръзка и адрес на тази фирма в пловдив където ги рециклират тези шайби.Първоначално публикуван от Lacho Botev Преглед на мнениеШайбите ги рециклират в Пловдив.Аз съм доволен.
 За Мицубиши Галант -130 лв...като в магазина е 480лв.
 Ако решиш мога да ти пратая на Л.С.телефона на фирмата.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Иам проблем с демпферната шайба на коляновия вал.
 
 Така е ,само че май не е Джамбазов ,а ДвигателистПървоначално публикуван от 75 turbodelta Преглед на мнениеКолега на своя отговорност и при липса на средства решението е едно , носиш шаибата на стругар тои маха гумата прави с нужния допуск метална втулка която се нагрява и се набива на вътрешната част , след което пак с необходимия допуск се престъргва награвяш външната част и се набива . Това съм го правил няколко пъти по изрично настояване на клиенти и досега няма последствия , естествено Джамбазов е прав за по дългите мотори това би било проблем . Така , че ако нямаш кинти за друга здрава шаиба за 20 лева всеки един кадърен стругар ще "отремонтира" твоята  При  Джамбазов маи беха тунинговали оназ черната Бургаска супра ,дето Демпферна я беха сменили със безобразно улекотена рАйСингова и след това на Миро и Келеша им са разгони фамилията да свалят трансмисията 301 пъти понеже при всеко даване на газ маховика изкаше да излезе да пита кой се ебава със деликатниот баланс на Тойотския редови шестак ,хехе При  Джамбазов маи беха тунинговали оназ черната Бургаска супра ,дето Демпферна я беха сменили със безобразно улекотена рАйСингова и след това на Миро и Келеша им са разгони фамилията да свалят трансмисията 301 пъти понеже при всеко даване на газ маховика изкаше да излезе да пита кой се ебава със деликатниот баланс на Тойотския редови шестак ,хехе
 
 Ако човерк има кинти най-добре разибрасе че не е заводска от Тойота защото тия дето продават не са като ония дето са били на колите преди години пак и най-добре по възможност без гума. Купувал ATI Super Damper за ТЛК120 и FJ вероятно имат и за други тойотски апликации.1x 1.5JZ = 621NM
 2x 5VZ-FE = 596NM
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Иам проблем с демпферната шайба на коляновия вал.
 
 Днес успях да сваля шайбата, беше се отлепила както си мислех.Утре вече трябва да е готова рециклирана.Ще направя както ми писа колегата 75 turbodelta ,ще стане и най-бързо.Обаче има и друг проблем шайбата е жулила в ангренажния капак.Сега трябва да търся капак или да го залепа, че доста голям отвор се е получил.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Иам проблем с демпферната шайба на коляновия вал.
 
 Колега ще пробвам без гума да видим какво ще стане.И аз съм на мнение, че има много ментета и е по добре да си направя моята.Първоначално публикуван от LordDigital Преглед на мнениеТака е ,само че май не е Джамбазов ,а Двигателист При  Джамбазов маи беха тунинговали оназ черната Бургаска супра ,дето Демпферна я беха сменили със безобразно улекотена рАйСингова и след това на Миро и Келеша им са разгони фамилията да свалят трансмисията 301 пъти понеже при всеко даване на газ маховика изкаше да излезе да пита кой се ебава със деликатниот баланс на Тойотския редови шестак ,хехе При  Джамбазов маи беха тунинговали оназ черната Бургаска супра ,дето Демпферна я беха сменили със безобразно улекотена рАйСингова и след това на Миро и Келеша им са разгони фамилията да свалят трансмисията 301 пъти понеже при всеко даване на газ маховика изкаше да излезе да пита кой се ебава със деликатниот баланс на Тойотския редови шестак ,хехе
 
 Ако човерк има кинти най-добре разибрасе че не е заводска от Тойота защото тия дето продават не са като ония дето са били на колите преди години пак и най-добре по възможност без гума. Купувал ATI Super Damper за ТЛК120 и FJ вероятно имат и за други тойотски апликации.
 Коментар
Активност за темата
				
					Свий
				
			
		
	В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.









Коментар