Поздрави на всички от форума!Осъзнавам, че темата не е за офроуд, но става въпрос за тематика по която вярвам, че хората в този форум имат най-добри познания.Имам странната идея да повдигна Версото на съпругата ми за по-лесно газене през софийските улици, качване по бордюри и субективното подобряване на външният вид. Притежавах преди Версото Рав4 2006г и определено 5см разлика между Версото и Рав4 ката имаше по-голямо значение от 4х4 системата на Равчето. Двигателят на Версото е същият Д4Д, 136коня като Рав4, окачването на двете си потропва подобно.Накратко идеята е следната:смяна на текущите гуми от Версото 205/55 R16, диаметър 632мм с гуми и джанти от Рав4 235/65 R17, диаметър 737. В разликата от 105 мм в диаметър са търсените достатъчните 5см повдигане. По снимките изглежда, че джантите може и да са взаимно заменяеми.модифицираното с Гимп Версо (така по снимки много лесно става 
оригиналното версо изглежда такаhttp://www.carsplusplus.com/car/pict...y.php?id=37008сравнение на Рав4http://www.netcarshow.com/toyota/200...llpaper_02.htmВъпросите ми са следните:1. Има ли някой с гуми за Рав4м, размер 235 или 225, монтирани на джанти за проба? Черпенето от моя страна се подразбира.2. Със сигурност ще се наложи отрязване/подкастряне на калници или други елементи. От толкова повдигане на сериозни машини, какъв опит може да споделите?3. Окачването на Версото е средна работа: компромис между комфорт и друсане. На задната седалка, без багаж направи си подскача. С гуми с по-висок борд, само може а стане по-меко, но отново нямам и представа как точно ще се отрази. Нямой има ли мнение по въпроса?4. Има ли смисъл от флаци, например 30мм за разширяване на следата с оглед повдигане на центъра на тежеста? Предполагам, че тогава ще се наложи дори повече рязане на калници и прочие.Благодаря предварително за споделената информация и съвети. УспехиМихаил

Коментар