Днес след дълго въртене запали и започна веднага да се форсира. Успях да я загазя след като извадих маркуча на горивото от горивния филтър. Колата е с 2l-t с 86к.с. Какви са възможните проблеми и тяхното отстраняване? След запитване до майстор той предположи, че турбото нагнетява масло и предложи да махна въздуховода след турбото но проблема остава. Какви са възможните проблеми?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Проблем с ТЛК70 2l-T 86к.с.
Свий
X
-
От: Проблем с ТЛК70 2l-T 86к.с.
И аз съм с такова добиче и, ако е студено, докато загрее държи 1100об./мин.-при теб какви са оборотите?Провери да нямаш някакво механично задържане по системата за подаване на газ...?Предишен дизел, който имах(друга марка) от това се "изряза" студен и изпълни оборотомера.При теб не се гаси с ключа?
Обяснението за турбото не ми се връзва, а и отзад ще е зверска пушилка.
Може би магарето е заровено в системата, която подържа по-високи обороти, до загряване на двигателя?много автомати-слаби резултати!
-
От: Проблем с ТЛК70 2l-T 86к.с.
Първоначално публикуван от BoraBora Преглед на мнениеДнес след дълго въртене запали и започна веднага да се форсира. Успях да я загазя след като извадих маркуча на горивото от горивния филтър. Колата е с 2l-t с 86к.с. Какви са възможните проблеми и тяхното отстраняване? След запитване до майстор той предположи, че турбото нагнетява масло и предложи да махна въздуховода след турбото но проблема остава. Какви са възможните проблеми?LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.
Коментар
-
От: Проблем с ТЛК70 2l-T 86к.с.
Форсира се до изпълване на оборотомера, в смисъл над 6000 оборота, след което се опитва да притихне и пак се форсира над 6000. Когато се опитам да я загася с ключа не става нищо, чак когато спра притока на нафта чак тогава гасне. Това ми го прави за втори път като първият пат беше на топъл двигател. Иначе при нормална работа гасне от ключа и не сам имал проблеми. И ако е от значение преди около 1500 2000 км направих ремонт на ГНП (като почти всеки собственик на кола с този двигател). Прави ми и друг проблем засмуква помпичката на горивния филтър и гумената помпа преди филтъра, все си мисля че и двата проблема може да се дължат на замръзнали гориво проводи. Нямам идея помагайте
Коментар
-
От: Проблем с ТЛК70 2l-T 86к.с.
Аз имах същия проблем на друга марка джип.При мен беше разцентрована помпа /ГНП/.При запалване държеше максимални обороти и по никакъв начин не можех да ги сваля.Докато не извадих и аз маркуча не успях да го изгася,защото и механизма който връща рейката на помпата беше отказал.При мен помпата е редова.Дано при теб да се разминеш с нещо малко,иначе трябва помпаджия.Успех!
Коментар
-
От: Проблем с ТЛК70 2l-T 86к.с.
Първоначално публикуван от BoraBora Преглед на мнениеДнес я закарах при помпаджията, в крайна сметка наскоро я ремонтира. Ако проблема е както казва Пилота да си я правиИначе утре ще имам повече яснота по въпроса и ще споделя с вас!!!
Говоря ти дъще, сещай се снахо!
Коментар
-
От: Проблем с ТЛК70 2l-T 86к.с.
Мда, извинявам се за забавеното обяснение...Извинявам се и за качеството на снимките ще кача по-качествени! Оказа се счупено палчето на "governor link", малко топченце което контролира количеството гориво. Според мен счупено от неправилно регулирана помпа (може и да бъркам). Наложи ми се да си купя половин помпа и майстора да сглоби от двете една...
Ако някои може да помогне с обяснението ще сам благодарен!!!
П.П. Ще кача по-качествени снимки... Пак се извинявам за забавянето
Коментар
-
От: Проблем с ТЛК70 2l-T 86к.с.
Първоначално публикуван от BoraBora Преглед на мнениеМда, извинявам се за забавеното обяснение...Извинявам се и за качеството на снимките ще кача по-качествени! Оказа се счупено палчето на "governor link", малко топченце което контролира количеството гориво. Според мен счупено от неправилно регулирана помпа (може и да бъркам). Наложи ми се да си купя половин помпа и майстора да сглоби от двете една...
Ако някои може да помогне с обяснението ще сам благодарен!!!
П.П. Ще кача по-качествени снимки... Пак се извинявам за забавянето
Абе има и доста "майстори" за ........е!Говоря ти дъще, сещай се снахо!
Коментар
-
От: Проблем с ТЛК70 2l-T 86к.с.
Дано!!! В крайна сметка мисля че намерих правилният помпаджия. Щом и по-възрастни от мен казват, че го знаят и са правили ремонти при него и са доволни пък ще видимНяма как да съм сигорен дали е виновен майстора, в краина сметка и двамата казват, 4е е некачествено гориво (с "лош" химичен състав). Както и да е, сега е супер нищо общо с преди, бих я определил като малко по-"експлозивна".
П.П. Не съм забравил за снимкитеще кача по-качествени и че се опитам пак да обесня.
Последно редактирано от BoraBora; 22-02-12, 23:22.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар