Обява

Свий
Няма добавени обяви.

TOYOTA LANDCRUISER 100 4.7 - окачване и гуми

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: TOYOTA LANDCRUISER 100 4.7 - окачване и гуми

    Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
    На български - усилени пиньон и корона .
    Е то е ясно ,че през предно ARB на тия джипки не може да се мине дори и за ходене до магазина пак и е само хиляда долара ,нищо работа нали е Кръшер за бога!

    Не е само ясно дали Лексус и Тойота бюлетините са повече за 2 пиноновия (до 2000) или 4 пинионовия ,но и двата не стаат за нищо...
    1x 1.5JZ = 621NM
    2x 5VZ-FE = 596NM

    Коментар


    • #17
      От: TOYOTA LANDCRUISER 100 4.7 - окачване и гуми

      Първоначално публикуван от LordDigital Преглед на мнение
      ... Не е само ясно дали Лексус и Тойота бюлетините са повече за 2 пиноновия (до 2000) или 4 пинионовия ,но и двата не стаат за нищо...
      Е, чак да не стават за нищо.
      Отклоняваме се от темата, която е за окачване при ТЛК 100.

      Коментар


      • #18
        От: TOYOTA LANDCRUISER 100 4.7 - окачване и гуми

        Първоначално публикуван от Talito 1 Преглед на мнение
        Точно това ми е идеята,гуми 33 или 35 инча.А относно цената 12000 до 14000лева може да се вземе добър автомобил 99-2000 г. естествено от англия.
        Ама тя ако още не е купена, можеш да потърсиш не с независимо, а с цял мост отпред, като на картинката. За в гората предполагам е по-доброто решение. Не знам само как е пазара в Европа на такива. До колкото съм гледал (а то не е много), основните "официални" проблеми на тия с независимото са предния диф (и то предимно тия с 2 сателита) и предните носачи. И двете уж са поправими (тунингови носачи+тунингов диф), но при цял мост единия проблем просто го няма.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #19
          От: TOYOTA LANDCRUISER 100 4.7 - окачване и гуми

          тук http://www.expeditionportal.com/foru...5-year-buildup ако ви се чете и гледа има доста писано (и снимано) за TLC100 и за окачване и за гуми. И така като ги гледам хората си ги карат 100-тиците, не им се кумят
          Technical Rescue Direct - life lies in courage
          http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

          Коментар


          • #20
            От: TOYOTA LANDCRUISER 100 4.7 - окачване и гуми

            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
            Ама тя ако още не е купена, можеш да потърсиш не с независимо, а с цял мост отпред, като на картинката. За в гората предполагам е по-доброто решение. Не знам само как е пазара в Европа на такива. До колкото съм гледал (а то не е много), основните "официални" проблеми на тия с независимото са предния диф (и то предимно тия с 2 сателита) и предните носачи. И двете уж са поправими (тунингови носачи+тунингов диф), но при цял мост единия проблем просто го няма.
            Бъдете реалисти и пишете по същество
            Целия преден мост с какво повече ще помогне за гората, при така или иначе същия автомобил? 100-ца за чисто горска експлоатация в България?... Човека написа по-горе за какво ще ползва колата:
            за лек офроуд,лов, риболов


            105-цата е с тотално други комплектации, няма този лукс, няма тези мотори ( V8 4.7 ). И не на последно място, по нашите ширини изпада толкова често, колкото Патрол 4.2д с ляв волан.

            Коментар


            • #21
              От: TOYOTA LANDCRUISER 100 4.7 - окачване и гуми

              Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
              ... И не на последно място, по нашите ширини изпада толкова често, колкото Патрол 4.2д с ляв волан.

              [/COLOR]
              Всъщност аз се изненадвам колко често виждам 105-ици в София.
              Technical Rescue Direct - life lies in courage
              http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

              Коментар


              • #22
                От: TOYOTA LANDCRUISER 100 4.7 - окачване и гуми

                Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                Бъдете реалисти и пишете по същество
                Целия преден мост с какво повече ще помогне за гората, при така или иначе същия автомобил? 100-ца за чисто горска експлоатация в България?... Човека написа по-горе за какво ще ползва колата:
                Просто един проблем по-малко, и малко повече свобода при вдигане и тунинговане на предното окачване. Но щом са редки, значи варианта отпада.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • #23
                  От: TOYOTA LANDCRUISER 100 4.7 - окачване и гуми

                  Никакьв опит с модела

                  АРБ му оправят до някьде проблема с предния диф,правят и компресор за модела.ЕМУ 2 инча е макс без да пипаш друго и без да ти кьса маншони.Джанта от Тундра с 18 на 315,някои слагат и спирачни апарати от новата Тундра,но ти няма да теглиш.Махаш му бордовете и му слагаш скид плейтс и слайдьрс и минава през доста места без проблеми.
                  Проблема с колекторите се решава с такива от нерьждавейка по порьчка,комплекта около 500 долара,проблема сьс спирачния мастьр цилиндьр дет му викат няма решение - там са си 1100$ част.Някои страдат от скорости и гаранция няма - може да кара и 250 000,а може да клекне и на 100 000.

                  Това е за риболов и леки разходки,модела става и за издевателства,но там силата е на 80 модела,а и парите за подготвяне са други - готова,подготвена 80ка 96та изтьрвах за 6500,гол Круизер след 2001 е двойно и горница.Като му сметна,че само шнорхела и ламарините под мотора за около половината 80ка и още ме е яд.
                  TOYOTA SEQUOIA ‘11
                  W140 S420 '99

                  Коментар


                  • #24
                    От: TOYOTA LANDCRUISER 100 4.7 - окачване и гуми

                    Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                    Никакьв опит с модела

                    АРБ му оправят до някьде проблема с предния диф,правят и компресор за модела.ЕМУ 2 инча е макс без да пипаш друго и без да ти кьса маншони.Джанта от Тундра с 18 на 315,някои слагат и спирачни апарати от новата Тундра,но ти няма да теглиш.Махаш му бордовете и му слагаш скид плейтс и слайдьрс и минава през доста места без проблеми.
                    Проблема с колекторите се решава с такива от нерьждавейка по порьчка,комплекта около 500 долара,проблема сьс спирачния мастьр цилиндьр дет му викат няма решение - там са си 1100$ част.Някои страдат от скорости и гаранция няма - може да кара и 250 000,а може да клекне и на 100 000.

                    Това е за риболов и леки разходки,модела става и за издевателства,но там силата е на 80 модела,а и парите за подготвяне са други - готова,подготвена 80ка 96та изтьрвах за 6500,гол Круизер след 2001 е двойно и горница.Като му сметна,че само шнорхела и ламарините под мотора за около половината 80ка и още ме е яд.
                    6500$ ??Български пари -около 9000 лв!Това е било без пари...та и подготвена!А бензинова ли беше или дизел?
                    0899 шест5313нула
                    За всекиго по нещо

                    Коментар


                    • #25
                      От: TOYOTA LANDCRUISER 100 4.7 - окачване и гуми

                      Няма дизел тука,големия бензин,ОМЕ лифт,АРБ локьрс,слайдьрс,предна/задна броня,УАРМ лебедка,резервни гуми с джанти,големия багажник,шнорхел.................пууууууу,още ме е яд.На тия им паднаха цените от как бензина скочи.Тая беше играчка,това за каране всеки ден ще е АД,но за плажна кола,риболов,екшьн с палатка,снегорин,резервен джуган се е утепало.Готово напудрено,вкарани по него 8000 по фактури за последната година.Аз бях клекнал вече,беше ми писнало да обикалям из Щата и се бях отказал от джипка.
                      TOYOTA SEQUOIA ‘11
                      W140 S420 '99

                      Коментар


                      • #26
                        От: TOYOTA LANDCRUISER 100 4.7 AMAZON

                        Първоначално публикуван от sonda Преглед на мнение
                        ............. а за в гората си вземи една здрава 70-ка ...
                        Напълно съм съгласен , че 70 - ката е по удачен вариант . Проблемът произлиза от това , че 90 и няколко процента от тях са двуврати и за хора с големи семейства или хора с малки деца им идват доста малки .



                        Първоначално публикуван от Talito 1 Преглед на мнение
                        Точно това ми е идеята,гуми 33 или 35 инча.А относно цената 12000 до 14000лева може да се вземе добър автомобил 99-2000 г. естествено от англия.
                        Моите уважения към Вас колега , но тези цени са по скоро за предишния модел , дане би да имате някаква грешка ?
                        Аз по евтина 100 - тка от 7,000 паунда не успях да намеря днес а това по каквто и курс да го смятаме неможе да го докараме под 15.000 лева .
                        Важможно е и аз да съм търсил на погрешни места , така че ако това са действителните цени ще ви моля за повече информация .
                        Повдигането не е някаква невазможна мисия . Въпросът е по скоро винансов . Окачване втора употреба ще ви е невазможно да откриете и за това ще ви посъветвам да се ориентирате за цени в сайтове предлагащи такова .

                        Аз лично сам виждал само една лифтирана 100 - ка и за мен лично изглеждаше по добре от стокавата такава .

                        поздрави и дано по скоро пишете отзиви за поведението и в гората




                        Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                        Няма дизел тука,големия бензин,ОМЕ лифт,АРБ локьрс,слайдьрс,предна/задна броня,УАРМ лебедка,резервни гуми с джанти,големия багажник,шнорхел.................пууууууу,още ме е яд.На тия им паднаха цените от как бензина скочи.Тая беше играчка,това за каране всеки ден ще е АД,но за плажна кола,риболов,екшьн с палатка,снегорин,резервен джуган се е утепало.Готово напудрено,вкарани по него 8000 по фактури за последната година.Аз бях клекнал вече,беше ми писнало да обикалям из Щата и се бях отказал от джипка.
                        Нетрябва да ви е яд колега на тая цена с тея подобрения ... или е била ударена или някои си е правил майтап . В смисъл наистина има балъци .. ама чак пак толкова да не знаят какво продават .... не ми се вярва .
                        Последно редактирано от iansto; 18-12-11, 20:29.
                        [SIGPIC]http://www.offroad-bulgaria.com/signaturepics/sigpic68289_4.gif[/SIGPIC]

                        Коментар


                        • #27
                          От: TOYOTA LANDCRUISER 100 4.7 - окачване и гуми

                          ОФФ

                          6 снимки си имаше,човека продаваше и Хаябуса снимана пред ремарке за местене.Нямаше майтап ма на,мойто си игра бях подхванал и няма Тойота у подписа.
                          TOYOTA SEQUOIA ‘11
                          W140 S420 '99

                          Коментар


                          • #28
                            От: TOYOTA LANDCRUISER 100 4.7 - окачване и гуми

                            Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                            Никакьв опит с модела

                            АРБ му оправят до някьде проблема с предния диф,правят и компресор за модела...
                            И аз нямам никакъв опит с модела, но съм почти сигурен, че проблема отпред не е в касетата в (размера на) короната и пиньона.

                            Коментар


                            • #29
                              От: TOYOTA LANDCRUISER 100 4.7 - окачване и гуми

                              Преди години са ме водили на лов с Волга! Какъв е проблема една Тойота Ленд Крузър 100 да става лов и леки разходки, щом една Волга може!? Мосля, че повечето колеги се поувличат относно подготовката на машината за офроуд(макар и лек). Все пак тази машина е проектирана да се движи и извън пътя, не мислите ли? Друг е въпроса, че за гората трябва най-малкото да си прежалил боята и салона на машината която ще изпозваш, така че според мен само с едни хубави гуми 100-цата ще ще върши работа на колегата за целите.
                              M57D30T1
                              W450

                              Коментар


                              • #30
                                От: TOYOTA LANDCRUISER 100 4.7 - окачване и гуми

                                Поддържам 2 такива 100тици при мен, и двете са оборудвани както си трябва с брони лебедки и на двете им сложих DOBINSONS +2" карат се основно по ловните полета около Ямбол. Ако ще я ползваш в гората се подготви за сериозна разбирай скъпа поддръжка, и на двете съм сменял предни корони на едната 2 пъти, спирачната помпа също е проблемна, в общи линии каквото каза Джамбазов е вярно, това не е кола за в гората, ако държиш да е ТОЙОТА насочи се към 80ка.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X