Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Hilux проблем със серво помпата на 15 000 км.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Hilux проблем със серво помпата на 15 000 км.

    Първоначално публикуван от Liebherr4eto Преглед на мнение
    При престой на автомобила на място, няма налягане в системата, следователно не би трябвало да има прегряване. Много е вероятно замърсяване на маслото от агресивната околна среда. Имаме тунелна техника, хидравлика колкото щеш и имаме проблеми точно с "околната среда" А за потъмняването на маслото мога да ти дам жокер: изпращаме проби от маслото в специализирана лаборатория в Германия, за нашите машини това е задължително на всеки 500 моточаса за периода на гаранцията, после... След 2-3 работни дни пристига по мейла пълен анализ. Анализира се всичко, което тече.


    СПАМ: Ясене, къде се губиш...
    здравей
    и ние изпращахме проби до скоро но поради това ,че много бавно пристига резултата спряхме
    да кажем резултатите ги имахме за средно 7 дни и като имаме предвид ,че работим 24 часа то това се равнява на 21 работни дни или един месец за фирма която например работи от понеделник до петък.

    в момента проучваме възможността да си правим пробите при нас, тъй като обема от проби на година е много голям и ако имаме наша лаборатория ще има бърза възвращаемост. след две седмици ще посетим една лаборатория, ако и вие имате подобен проблем с маслените проби може да обменим опита си.

    преди използвахме джипове Уаз с двигатели Андора и там имахме много проблеми с Тойотите нямаме проблеми с двигателите но пък по окачване, рамата и купето е нещо страшно за около две,три години всичко се скапва.
    другата седмица ще снимам и кача снимки за да видите за какво става въпрос.
    Прикачени файлове
    BJ73 + HDJ80 = HDJ73

    Коментар


    • #17
      От: Hilux проблем със серво помпата на 15 000 км.

      Един практически съвет.
      Когато работят на място Тойотите, то нека воланът е изправен, а не в завой
      Не ми пука за лака , а за пропуснатите приключения ))

      Коментар


      • #18
        От: Hilux проблем със серво помпата на 15 000 км.

        Първоначално публикуван от Nik Nikolov Преглед на мнение
        Един практически съвет.
        Когато работят на място Тойотите, то нека воланът е изправен, а не в завой
        като правило под земята когато се спира превозно средство волана се навива пълен ляв или пълен десен с идеята ако стане нещо да може да се спре в парамента (стената на тунела) тъй като наклоните са около 15% на места и ако тръгне самоволно има опасност да се нанесат много големи щети на оборудването и на някой работник ако се намира по наклонката под машината, може и това правило допълнително да спомага.
        можеш ли да кажеш каква е логиката волана да бъде изправен и върху какво се отразява това?
        BJ73 + HDJ80 = HDJ73

        Коментар


        • #19
          От: Hilux проблем със серво помпата на 15 000 км.

          Първоначално публикуван от gogo_gda Преглед на мнение
          благодаря на всички за коментарите,

          системата е затворена и ми се струва ,че не е проблем околната среда освен когато се долива масло има опасноста от замърсяване на флуида. проверявахме и забелязахме ,че понякога маслото се е загряло до такава степен ,че като се отвие капачката идва ли не пуши което е признак за това ,че е развило висока температура.
          запитахме официален представител на тойота за модификация с радиатор но те казаха ,че не предлагат такава опция, ако някой знае от къде може да се закупи такъв кит ще съм му много благодарен и ще го изпробвам.
          за момента реагираме по следния начин на проблема, всички джипове идват на обслужване един път на седмица задължително и ако има шум или маслото е започнало да потъмнява веднага промиваме системата и проблема са отлага във времето ако сме го хванали навреме, наистина ние работим 24 часа и джиповете се карат само 4Х4 и то на бавните през цялото време което значи ,че 15000 при нашите условия може да ги приравним на 45000 да кажем, но въпреки това си е проблем тъй като рефлектира понякога и на рейката която протича.
          На няколко джипа сложихме допълнителни хидро цилиндри,които се ползват като хидро асистенции.Идеята е по-голямо услилие в/у шенкелите при завой.И задължително слагаме допълнително радиатори на маслото срещу прегряване на системата.Мисля че мога да помогна в изработването на кит за по-добра работа на хидравликата.Да сменим кооординати на ЛС?
          0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

          Коментар


          • #20
            От: Hilux проблем със серво помпата на 15 000 км.

            Първоначално публикуван от ninja_1 Преглед на мнение
            На няколко джипа сложихме допълнителни хидро цилиндри,които се ползват като хидро асистенции.Идеята е по-голямо услилие в/у шенкелите при завой.И задължително слагаме допълнително радиатори на маслото срещу прегряване на системата.Мисля че мога да помогна в изработването на кит за по-добра работа на хидравликата.
            +1
            Лудак

            Коментар


            • #21
              От: Hilux проблем със серво помпата на 15 000 км.

              Първоначално публикуван от gogo_gda Преглед на мнение
              като правило под земята когато се спира превозно средство волана се навива пълен ляв или пълен десен с идеята ако стане нещо да може да се спре в парамента (стената на тунела) тъй като наклоните са около 15% на места и ако тръгне самоволно има опасност да се нанесат много големи щети на оборудването и на някой работник ако се намира по наклонката под машината, може и това правило допълнително да спомага.
              можеш ли да кажеш каква е логиката волана да бъде изправен и върху какво се отразява това?
              Въпросът не е воланът да е изправен, а върху него да няма усилие - което е изпълнено, след като никой не го държи. Оттам нататък, дали е прав или крив, май няма значение за режима на хидравликата.

              Коментар


              • #22
                От: Hilux проблем със серво помпата на 15 000 км.

                Първоначално публикуван от gogo_gda Преглед на мнение
                като правило под земята когато се спира превозно средство волана се навива пълен ляв или пълен десен с идеята ако стане нещо да може да се спре в парамента (стената на тунела) тъй като наклоните са около 15% на места и ако тръгне самоволно има опасност да се нанесат много големи щети на оборудването и на някой работник ако се намира по наклонката под машината, може и това правило допълнително да спомага.
                можеш ли да кажеш каква е логиката волана да бъде изправен и върху какво се отразява това?
                Преди 5 години си купих чисто ново Мицубиши - 3ка, 3200DID.
                В упътването му пишеше, никога да не се държи волана в крайно навито положение при работещ двигател. Някаква възвратна клапа не се отпушвала, при пълно навиване на волана и се претоварвала помпата. Тоест преминаването през крайно положение трябва да е само динамично.
                Поради това, че паркирах в един подземен гараж тип "ръкавичка", за около 5 минути с 1000 маневри, хидравличната помпа се претовари и получи аналогична повреда. Това стана на 15 000 километра.
                Разбира се на мен ми признават гаранционните претенции винаги , та ремонта бе почти безплатен.

                Първо започва да се чува едно свистене когато навиеш до край и оставиш на работещ двигател. Това означава, че хидравликата си тръгва.
                Не ми пука за лака , а за пропуснатите приключения ))

                Коментар


                • #23
                  От: Hilux проблем със серво помпата на 15 000 км.

                  Старо правило -старай се да не напъваш хидравликата в крайно положение.Аз лично като правя маневри с джипа одбягвам вече да маневрирам на крайно положение на рейката.
                  ТЛК 90 120кв Дайхатсу Ф20 Няма да пия повече .....ама и по малко няма да пия...

                  Коментар


                  • #24
                    От: Hilux проблем със серво помпата на 15 000 км.

                    Виждал съм сложени гумени ограничители за крайното положение на волана .
                    Аз не разбирам от волани и хидравлика, но моят майстор каза, че когато се навие пълен волан има някакъв клапан който отваря за да не се претоварва помпата.
                    Дали няма как да се регулира този клапан ? Да отваря по-рано.....

                    Коментар


                    • #25
                      От: Hilux проблем със серво помпата на 15 000 км.

                      В дадения случай мисля, че проблема идва от непрекъснатото въртене на волана в крайни положения на място заради теснотията в рудника при никаква, или минимална скорост, когато хидравликата се товари най-много.
                      много автомати-слаби резултати!

                      Коментар


                      • #26
                        От: Hilux проблем със серво помпата на 15 000 км.

                        Първоначално публикуван от mbenz Преглед на мнение
                        В дадения случай мисля, че проблема идва от непрекъснатото въртене на волана в крайни положения на място заради теснотията в рудника при никаква, или минимална скорост, когато хидравликата се товари най-много.
                        Пламене дори и така да е все пак става дума за 15 000 км дори и да се равняват на 100 000 км нормална експолатация пак е рано за проблем с хидравлична помпа .
                        2012 GL350 Bluetec & 2012 Audi A6 Quattro 3.0T & 2013 Audi S6 Quattro 4.0 Biturbo
                        ex-Toyota Land Cruiser FZJ-80 Triple Locked 4.5EFI 1FZ-FE petrol/lpg

                        Коментар


                        • #27
                          От: Hilux проблем със серво помпата на 15 000 км.

                          Първоначално публикуван от 75 turbodelta Преглед на мнение
                          Пламене дори и така да е все пак става дума за 15 000 км дори и да се равняват на 100 000 км нормална експолатация пак е рано за проблем с хидравлична помпа .
                          Хич не е рано - все пак става дума за автомобил, произведен през новото хилядолетие

                          Проблемът с почерняването на маслото е следствие от прегряването, но не пряко - вътрешната повърхност на маркучите започва да фирясва от дългото загряване и това оцветява маслото. Същото важи и за останалите гумени уплътнения по системата. В тази връзка - ново масло, с малка доза някакъв stop-leak препарат, който да заздрави изпечените гуми (макар и реално да няма теч) може да се окаже поне временно решение на проблема. Проверете също дали е допустимо да подмените маслото в системата с някое от специализираните хидравлични масла за тежки натоварвания, които ползвате в машините.
                          Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

                          Коментар


                          • #28
                            От: Hilux проблем със серво помпата на 15 000 км.

                            Първоначално публикуван от ninja_1 Преглед на мнение
                            Сложете радиатори за охлаждане на маслото.
                            След разговор с колегата разгледах малко по обстойно какво е положението на джиповете, снимките са от джип на малко повече от година

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP0059.JPG
Прегледи:1
Размер:60.6 КБ
ID:5325458Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP0055.JPG
Прегледи:1
Размер:59.0 КБ
ID:5325460
                            тръбата за охлажданете се намира зад радиаторите от долу като единственото охлаждане което се получава е в следствие на движението на джипа като максималната скорост под земята е около 30 километра и изглежда не е достатъчна за да се постигне ефект на охлаждане плюс лошото състояние на машината се получава много лоша комбинация.

                            след направен оглед и помощ от приятел и дискусия
                            решихме да пробваме с монтаж на допълнителен радиатор който да се монтира отпред, горе в дясно пред радиатора за климатика като по този начин ще се гарантира че дори при работа на място ще има охлаждане.

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0358.JPG
Прегледи:1
Размер:68.7 КБ
ID:5325464Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0355.JPG
Прегледи:1
Размер:71.3 КБ
ID:5325465Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0357.JPG
Прегледи:1
Размер:81.3 КБ
ID:5325466

                            ще поръчам радиатор с примерни размери 20см на 20 см като идеята е на радиатора да се направят уши за да се хване на мястото на монтираната в момента планка.
                            подвързването ще е много лесно директно с маркучи и скоби на обратната линия преди казанчето за маслото.
                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0360.JPG
Прегледи:1
Размер:58.1 КБ
ID:5325467
                            ще пробваме с един джип и ако има ефект след това ще преоборудвам и другите джипове.
                            Прикачени файлове
                            BJ73 + HDJ80 = HDJ73

                            Коментар


                            • #29
                              От: Hilux проблем със серво помпата на 15 000 км.

                              Като гледам по снимките-30х20 или 30х30 даже...И максимално дебел...
                              0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                              Коментар


                              • #30
                                От: Hilux проблем със серво помпата на 15 000 км.

                                Колега

                                Ако имате късмет имлеметацията може и да работи. Според мен обаче по ред причини не може по никакъв начин да се гарантира въздухо-поток през този радиатор ТОЧНО когато флуида на хидравликата почне да прегрява ,а проблема е че понеже обема му не е голям и това може да стане доста бързо. Пак казвам - най-добре е да си вземете готов кит за охлаждане на автоматични трансмисии ,някои идват с термо включвател и вентилатор. Термото е добре да е най-ниското (лично съм се допитвал до много високо ново във Тойота (Toyota University) и няма точни данни какъв е температурния диапозан на тотските помпи) ,вентилатора силно препръчвам да е SPAL ,ако изкаш да е "заводски" мисля че за Тундра/Секвоя ги правят ТРД

                                Възможно е да има дегредация на маркучите ,за да си 100% сигурен че всичко е решено можеш да ги смениш по принцип се избягват при направата на маслените пътища от Тойота така ,че едва ли ще са много. Високото налягане може да ти го направят предполагам на место където изработват маркучи за електрокари.

                                Успех и да не забравиш да пишеш какво е станало
                                1x 1.5JZ = 621NM
                                2x 5VZ-FE = 596NM

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X