Не знам дали ще му е интересно на някой,но ще споделя някоя и друга тунинг процедура по джипката.
Като за начало ще започна с това,че не ме пуснаха да премина Технотеста който се налага да премина по ред причини,с обяснението че не може да премине Технотест автомобил с десен волан,за това се наложи да сменя дирекцията,а толкова много си харесвах дясната.....Както и да е,имаше малко фал с инсталацията,понеже реших да сложа нова "лява" от 2LT,уж за олеснение,а се оказа с различни букси,и по лошото че с различни по цвят кабели които се разминаваха всячески с тези по мотора(1KZ-T) и останалите от старата инсталация,за това докато чаках жокер от приятел жичкаджия,реших да напрявя някои подобрения по окачването.Наумил си бях да сменя мостовете от леката серия с някакви по солидни (по скоро диференциялите) ,за целта се спрях на такива от Нисан Патрул Y60 с най близките до моите стари предавателни числа 4.88 към 4.625(H233),първоначално попаднах на заден с ЛСД,за него казват даже че е по здрав,но имах нужда от механичен блокаж,а за ARB сили в момента нямах
,за това си купих друг заден мост с 100% блокировка на дифа и започна разглобяване за обслужване и усилване на моста,също така трябваше да направя сериозни конструктивни промени за да напасна моста.Отначало го направих с оргиналната шпилка както си е на Нисана,но нещо не ме грабна носача тип "Пушка",и преправих на ново с захващане тип "Ухо",с опция за в бъдеще да сложа 3 инчови унибали.Малко рязане и нагласяне на щанги и почти се получи.........докато не реших да изместя моста с 12 см напреде
,тогава почна друг филм,всичкото мост долу и давай с начале,очерта се многосериен,а срока за изпълнение накъсяваше,аре при интерес по темата повече...
Като за начало ще започна с това,че не ме пуснаха да премина Технотеста който се налага да премина по ред причини,с обяснението че не може да премине Технотест автомобил с десен волан,за това се наложи да сменя дирекцията,а толкова много си харесвах дясната.....Както и да е,имаше малко фал с инсталацията,понеже реших да сложа нова "лява" от 2LT,уж за олеснение,а се оказа с различни букси,и по лошото че с различни по цвят кабели които се разминаваха всячески с тези по мотора(1KZ-T) и останалите от старата инсталация,за това докато чаках жокер от приятел жичкаджия,реших да напрявя някои подобрения по окачването.Наумил си бях да сменя мостовете от леката серия с някакви по солидни (по скоро диференциялите) ,за целта се спрях на такива от Нисан Патрул Y60 с най близките до моите стари предавателни числа 4.88 към 4.625(H233),първоначално попаднах на заден с ЛСД,за него казват даже че е по здрав,но имах нужда от механичен блокаж,а за ARB сили в момента нямах
![Laughing](https://offroad-bulgaria.com/core/images/smilies/icon_lol.gif)
![Icon Mrgreen](https://offroad-bulgaria.com/core/images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Very Drunk](https://offroad-bulgaria.com/core/images/smilies/very_drunk.png)
Коментар