Тази сутрин, след като запалих добичето по навик поогледах отдолу и какво да видя-под двигателя се точи тънка струйка моторно масло(?!), което бях сменил преди наскоро(5/40).Вдигнах капака и огледах набързо-стори ми се, че е от алтернатора.Без никакво помотване беж при човека, който миналата година ми го ремонтира(смяна на всичките диоди).Оказа се, че е дал фира(след 24.5 години)един маркуч, който е част от маслената магистрала м/у корпуса на двигателя и алтернатора и е с високо налягане и температура.Подсилен е с външна оплетка, като краищата му са капсуловани(като спирачните маркучи).Бая се притесних, като как ще оправя проблема, но майстора ме изпрати в един магазин на "Ботевградско шосе"(в локалното на излизане от София след "Еко" последния блок, преди пряката), където за 10 мин. и 17 лева на старите накрайници монтираха и запресоваха масивно силиконов маркуч с метална оплетка!Почувствах се, като в цивилизована държава!
М/у другото там има всякакви маркучи.Изтръпвам, като си помисля, как подобен проблем те оставя на пътя!Ами, ако е през нощта в някоя виелица...не ми се мисли!
ВАЖНО-трябва да сте наясно с точното положение на накрайниците един спрямо друг, защото маркуча е изкл. твърд и никак не се поддава на усукване!
Надявам се да съм бил полезен!

ВАЖНО-трябва да сте наясно с точното положение на накрайниците един спрямо друг, защото маркуча е изкл. твърд и никак не се поддава на усукване!
Надявам се да съм бил полезен!