Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Пружини от 70-ка на 73-ка ???

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Пружини от 70-ка на 73-ка ???

    Колеги един познат намерил маркови лифтови пружини в чужбина на една 70-ка и ми се обади. Въпроса ми е ще паснат ли при мен на 73-ката ? И оная и моята са с квадратен фар. Изобщо има ли разлики в окачването /имам в предвид амортисьори и пружини/ Интересува ме най вече вътрешен и външен диаметър на пружините дали са еднакви и амортисьорите дали имат разлики.

  • #2
    От: Пружини от 70-ка на 73-ка ???

    Нямат разлика,отнасяй ги.
    LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
    Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.

    Коментар


    • #3
      От: Пружини от 70-ка на 73-ка ???

      Аз да питам понеже темата е за това. Някой може лид а ми даде точни размери на пружините на 73-ка с квадратен фар. Интересува ме най вече вътрешен и външен диаметър напружините от горният край където са равни. Ще съм мноооого задължен ако някой ми спести едно сваляне само за да взема мярка за подложките

      Коментар


      • #4
        От: Пружини от 70-ка на 73-ка ???

        Днеска ново дваесе Нали говорихме да поръчаме от човека готови + разширителите ся пак са заигра със стругари и ненужно тежки подложки за пружините
        2012 GL350 Bluetec & 2012 Audi A6 Quattro 3.0T & 2013 Audi S6 Quattro 4.0 Biturbo
        ex-Toyota Land Cruiser FZJ-80 Triple Locked 4.5EFI 1FZ-FE petrol/lpg

        Коментар


        • #5
          От: Пружини от 70-ка на 73-ка ???

          Първоначално публикуван от 75 turbodelta Преглед на мнение
          Днеска ново дваесе Нали говорихме да поръчаме от човека готови + разширителите ся пак са заигра със стругари и ненужно тежки подложки за пружините
          Изпаднаха ми едни заготовки и ще ми излезе доста по евтино. Верно ще са по тежки ама много ме е ударила кризата тия дни а ми е наложително да я вдигна че опирам навсякъде и ще накъсам гумите А и полуоската трябва да купя другата седмица и съвсем ще я забатачим
          Последно редактирано от slavianko; 28-10-11, 01:46.

          Коментар


          • #6
            От: Пружини от 70-ка на 73-ка ???

            След като с 31-ците опираш навсякъде, подложки няма да те спасят...

            Коментар


            • #7
              От: Пружини от 70-ка на 73-ка ???

              Яро тои изнесе много гумите извън калниците а и гумите са му 32/11.5/15 , инак колата си е с нормална височина .
              2012 GL350 Bluetec & 2012 Audi A6 Quattro 3.0T & 2013 Audi S6 Quattro 4.0 Biturbo
              ex-Toyota Land Cruiser FZJ-80 Triple Locked 4.5EFI 1FZ-FE petrol/lpg

              Коментар


              • #8
                От: Пружини от 70-ка на 73-ка ???

                Не опира точно навсякъде ами само при пълен ляв или пълен десен когато има неравност и то само от вътрешният край на гумата. Но това се случва често из градските завои и дупки и ако по скоро не взема мерки ще ми накъса гумите. С ливт поне в града няма да имам проблеми. Пък по черно в по екстремни условия ако пак опира, тогава налято ще оправя нещата с флекса и СО-то. Но поне на първо време да реша проблема с подложките

                Коментар


                • #9
                  От: Пружини от 70-ка на 73-ка ???

                  В момента в който се качиш да караш колата с ново тунингово окачване си задаваш въпроса защо не си го сменил по рано и как си карал изобщо досега.

                  Да сравняваш тунингови пружини с подложки е все едно да сравняваш Мусо с ТЛК и двете са джипки, ама не съвсем....
                  "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Пружини от 70-ка на 73-ка ???

                    Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
                    В момента в който се качиш да караш колата с ново тунингово окачване си задаваш въпроса защо не си го сменил по рано и как си карал изобщо досега.

                    Да сравняваш тунингови пружини с подложки е все едно да сравняваш Мусо с ТЛК и двете са джипки, ама не съвсем....
                    И не само.
                    Как така опираш "от вътрешния край на гумата" при пълен ляв и десен с 32" гуми? Има някакъв проблем тука, който новото окачване, тип подложки или пружини от Крън няма да реши. Карал съм същия модел с 33 и без лифт и не съм имал проблеми.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Пружини от 70-ка на 73-ка ???

                      Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                      И не само.
                      Как така опираш "от вътрешния край на гумата" при пълен ляв и десен с 32" гуми? Има някакъв проблем тука, който новото окачване, тип подложки или пружини от Крън няма да реши. Карал съм същия модел с 33 и без лифт и не съм имал проблеми.
                      Никакъв проблем няма ами просто обърнах джанти 8джи които и без това си бяха с отрицателен офсет а сега стърчат 15-сетина см извън калника и като сложих тия широките гуми и тогава се получи. Опира не горе а в най долният край на подкалника от задната страна и опира само вътрешният край на гумата. Съжалявам че вече е тъмно иначе щях да снимам да видиш за какво говоря. Днес пък щяхме да си мерих ходовете с един познат с ленд ровър и вдигнах задната гума с мотокара и гумата опря горе във веждата. Просто е доста по изнесена и не и стигат 5-6мм да влезе в калника. В тоя ред на мисли със подложките със сигурност ще се реши проблема но трябва да ги направя час по скоро че да не съсипя новите гуми
                      Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
                      В момента в който се качиш да караш колата с ново тунингово окачване си задаваш въпроса защо не си го сменил по рано и как си карал изобщо досега.

                      Да сравняваш тунингови пружини с подложки е все едно да сравняваш Мусо с ТЛК и двете са джипки, ама не съвсем....
                      А какво според теб уникално по различно има в едни тунинг пружини освен разликата във височината и твърдоста ??? Не говоря за ония прогресивните пружини там има разлика но пък не съм виждал да ги ползват по джиповете. Тук говорим само за ливт не за цялостно окачване и какъвто и да било тунинг и никой нищо не е сравнявал. И повярвай ми добре знам какво значи тунинг окачване защото на бегачката ми от подписа само койловърите без останалите неща по окачването струват колкото тойотата ми в момента И най важното ще ти кажа че аз изобщо ама изобщо никакъв тунинг не искам да правя на джипката. Целта е просто да се ливтне малко за да не опира и нищо повече. Когато реша да правя тунинг то тогава знам добре как и какво.
                      Последно редактирано от slavianko; 29-10-11, 18:08.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Пружини от 70-ка на 73-ка ???

                        Ами супер, тогава прави подложки и газ.
                        "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Пружини от 70-ка на 73-ка ???

                          Първоначално публикуван от 75 turbodelta Преглед на мнение
                          Днеска ново дваесе Нали говорихме да поръчаме от човека готови + разширителите ся пак са заигра със стругари и ненужно тежки подложки за пружините
                          Ако смятате да ги поръчате от човек от форума, то внимавайте да не ви изпрати подложки , които да нямат нищо общо с това , което ви е необходимо. Казвам го от опит.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Пружини от 70-ка на 73-ка ???

                            Благодаря за съвета колега
                            2012 GL350 Bluetec & 2012 Audi A6 Quattro 3.0T & 2013 Audi S6 Quattro 4.0 Biturbo
                            ex-Toyota Land Cruiser FZJ-80 Triple Locked 4.5EFI 1FZ-FE petrol/lpg

                            Коментар


                            • #15
                              От: Пружини от 70-ка на 73-ка ???

                              Аз точно поради тая причина реших да си ги направя сам. Верно са метални и малко по тежки но пък ми излязоха 3 пъти по евтино и знам че грешка няма да има

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X