Обява

Свий
Няма добавени обяви.

стартиране на 2-LT двигател на 70-ка без две подгревни свещи

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • стартиране на 2-LT двигател на 70-ка без две подгревни свещи

    Откакто позастудя времето сутрин добичето започна да пали малко трудно-няколко завъртания по 3-4 оборота, сини и сиви пушеци отзад, докато "вдене".Свалих подгревните свещи(Beru-6V.),които бяха на година и половина, и които струват м/у 30-35лв./бр. и се оказа, че две са аут.Смених всичките с "HKT", които купих от "каките" на ул."Козлодуй" за 15лв./бр. и оттогава стартирането коренно се промени-от раз с едно подгряване без да изчаквам някоя и друга секунда след загасването на лампата, за да се напечат повече свещите.Та искам да попитам:

    -някой може ли да даде мнение за въпросните свещи "HKT"? "каките" гарантират, че били с добро качество...
    -толкова голямо значение ли има стартирането на двигателя при 2 свещи аут от общо четири?
    -вредно ли е за дизел да се стартира на студ, ако подгревните свещи са дали фира?

    Благодаря предварително!
    много автомати-слаби резултати!

  • #2
    От: стартиране на 2-LT двигател на 70-ка без две подгревни свещи

    Първоначално публикуван от mbenz Преглед на мнение
    Откакто позастудя времето сутрин добичето започна да пали малко трудно-няколко завъртания по 3-4 оборота, сини и сиви пушеци отзад, докато "вдене".Свалих подгревните свещи(Beru-6V.),които бяха на година и половина, и които струват м/у 30-35лв./бр. и се оказа, че две са аут.Смених всичките с "HKT", които купих от "каките" на ул."Козлодуй" за 15лв./бр. и оттогава стартирането коренно се промени-от раз с едно подгряване без да изчаквам някоя и друга секунда след загасването на лампата, за да се напечат повече свещите.Та искам да попитам:

    -някой може ли да даде мнение за въпросните свещи "HKT"? "каките" гарантират, че били с добро качество...
    -толкова голямо значение ли има стартирането на двигателя при 2 свещи аут от общо четири?
    -вредно ли е за дизел да се стартира на студ, ако подгревните свещи са дали фира?

    Благодаря предварително!
    NGK е мерцедеса при свещите.
    И да, има голямо значение и не е вредно, стига да запали.

    Коментар


    • #3
      От: стартиране на 2-LT двигател на 70-ка без две подгревни свещи

      Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
      NGK е мерцедеса при свещите.
      И да, има голямо значение и не е вредно, стига да запали.
      А кое е ферарито щото магарцедес не харесвам
      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

      Коментар


      • #4
        От: стартиране на 2-LT двигател на 70-ка без две подгревни свещи

        ферарито никога не е било символ на качество и надеждност...
        NGK и Champion имат страшно много ментета...

        Тоя 2Л-Т мотор наистина е доста капризен на свещи и аз едно време имах проблеми с паленето, смених ги не уцелих модела... Подгрявах по 1 минута и пак бял пушек имаше и мирис на неизгоряла нафта...
        помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

        Коментар


        • #5
          От: стартиране на 2-LT двигател на 70-ка без две подгревни свещи

          Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/ Преглед на мнение
          ферарито никога не е било символ на качество и надеждност...
          NGK и Champion имат страшно много ментета...

          Тоя 2Л-Т мотор наистина е доста капризен на свещи и аз едно време имах проблеми с паленето, смених ги не уцелих модела... Подгрявах по 1 минута и пак бял пушек имаше и мирис на неизгоряла нафта...
          Тедо-да не си сложил 12В. свещи и затова да си подгрявал толкова дълго?Аз преди да монтирам новите свещи ги пробвах на захранващата шина, за да сравня времето на гаснене на лампата и напичане на свещта-лампата гасне 2-3 секунди по-бързо.Теста беше на сравнително топъл двигател, та не знам доколко е меродавен, но поне разбрах, че свещите са си бързонагряващи.Тази сутрин на -1 градуса лампата загасва след 3-4 секунди.
          много автомати-слаби резултати!

          Коментар


          • #6
            От: стартиране на 2-LT двигател на 70-ка без две подгревни свещи

            Колеги! Спите! NGK и HKT НЕ Е едно и също.

            Първоначално публикуван от mbenz Преглед на мнение
            -някой може ли да даде мнение за въпросните свещи "HKT"? "каките" гарантират, че били с добро качество...
            Прилични са. Предполагам от Евро07 си ги взел?

            Първоначално публикуван от mbenz Преглед на мнение
            -толкова голямо значение ли има стартирането на двигателя при 2 свещи аут от общо четири?
            За различните двигатели - различно значение. От невъзможност за палене при една изгоряла свещ, та до само леко припушване или половин оборот в повече при други. В твоя случай пушеците са от това че в началото не смогват да запалят всички цилиндри, и разпрашената нафта от незапалилите или въобще не изгаря и си излиза като натова пара, или изгаря само частично, като с всичкото това и горенето в останалите "припалващи" цилиндри с изправни свещи не е оптималното, и съответно от тех пък се носи я чернилка, я синкаво-сива смрад.

            Първоначално публикуван от mbenz Преглед на мнение
            -вредно ли е за дизел да се стартира на студ, ако подгревните свещи са дали фира?
            Не. По-вредно е за акумулаторите и стартера, от повечето въртене. Уважаващ себе си двигател няма да уплашиш механично с изгоряли свещи. Все пак говорим за работа няколко секунди само. Просто ако се куми при температури около нулата, очаквай при -15 примерно да се куми доста по-сериозно, или въобще да не запали.

            Можеш профилактично да си мернеш и компресията, ако искаш. Но тераното ми при една свещ доста извън норма (1.8 ома съпротивление при норма 0. и една по-леко извън норма (1.2 ома), ако се опитах да запаля веднага след изгасването на лампата, се случваха същите пушилки за 2-3 секунди, макар компресията му да е 30.5 на всички цилиндри, което е в горната част на нормата от 25-30 по книга.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • #7
              От: стартиране на 2-LT двигател на 70-ка без две подгревни свещи

              Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
              Колеги! Спите! NGK и HKT НЕ Е едно и също.


              .
              Реших, че са разменени буквите: http://www.ngk.de/en/home/

              Коментар


              • #8
                От: стартиране на 2-LT двигател на 70-ка без две подгревни свещи

                Sparky-благодаря за отговорите!
                Отдавна съм мераклия да измеря компресията на добичето, но не ми се ще да се свалят дюзите-на някои дизели не е много препоръчително, че почват течове, трябва задължително после при монтажа да се сменят дифтунги някакви, или шайби бяха, та е добре предварително да ги имам...не знам при 2-ЛТ как стоят нещата?Естествено читав дизелджия, или механик няма да създаде излишни проблеми.А, ако компресомерът му е верен ще е супер, но поне, ако има разлики ще се видят!
                Свещите, както написах ги купих от "каките" на Козлодуй-много народ от форума пазарува от тях и не вярвам да се изложат!Тази дни ще взимам маслен и въздушен филтри от тях-въздушния е 15лв., а на други места под 25лв. не се намират, а най-вече ги няма!Предлагат от Паджеро, но малко не му достига, за да се притегне добре.
                А, подгревни свещи повече не меря с омметър-само, каквото покаже на "манежа"-сваляне и подаване на напрежение!Не препоръчвам на колегите с 6V. свещи, като моите да ги тестват, като им подават два пъти по-голямо напрежение от 12V.
                Последно редактирано от mbenz; 19-10-11, 11:52. Причина: допълнение
                много автомати-слаби резултати!

                Коментар


                • #9
                  От: стартиране на 2-LT двигател на 70-ка без две подгревни свещи

                  Първоначално публикуван от mbenz Преглед на мнение
                  Sparky-благодаря за отговорите!
                  Отдавна съм мераклия да измеря компресията на добичето, но не ми се ще да се свалят дюзите
                  На загрял двигател махаш кабела на клапана за нафта на помпата, отвиваш подгревните свещи, и мериш компресията през отворите им, стига към въпросния компресомер да има нужния накрайник за целта. При мен дори така е описано в сервизното ръководство, а и до колкото виждам и при теб махането на подгревните свещи не е проблем. Я щракни една когато можеш, да видя що за животно е подгревната ти свещ и да ти кажа дали ще се намери такъв накрайник. В комплекта на компресомера ми има сигурно 20-ина, както за на мястото на дюзите, така и за мястото на свещите.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • #10
                    От: стартиране на 2-LT двигател на 70-ка без две подгревни свещи

                    Първоначално публикуван от mbenz Преглед на мнение
                    Откакто позастудя времето сутрин добичето започна да пали малко трудно-няколко завъртания по 3-4 оборота, сини и сиви пушеци отзад, докато "вдене".Свалих подгревните свещи(Beru-6V.),които бяха на година и половина, и които струват м/у 30-35лв./бр. и се оказа, че две са аут.Смених всичките с "HKT", които купих от "каките" на ул."Козлодуй" за 15лв./бр. и оттогава стартирането коренно се промени-от раз с едно подгряване без да изчаквам някоя и друга секунда след загасването на лампата, за да се напечат повече свещите.Та искам да попитам:

                    -някой може ли да даде мнение за въпросните свещи "HKT"? "каките" гарантират, че били с добро качество...
                    -толкова голямо значение ли има стартирането на двигателя при 2 свещи аут от общо четири?
                    -вредно ли е за дизел да се стартира на студ, ако подгревните свещи са дали фира?

                    Благодаря предварително!
                    Ще ти кажа моите наблюдения по въпроса. Имам същата 70-ца ЛТ 86 коня 2.4 тд. Свещите и са във някаква електрическа верига със релето за подгряването им и като изгори една свещ се променя съпротивлението на веригата и релето изключва по-рано и не може да подгрее достатъчно останалите три.За две изгорели да не говорим - изключва почти веднага.Имах доста проблеми със свещи менте докато не купих 4 броя от ТМ Ауто - то. 80 кинта броя Пише made in Singapoore. От 2 години след това нямам проблеми. Марката обаче не запомних.

                    Коментар


                    • #11
                      От: стартиране на 2-LT двигател на 70-ка без две подгревни свещи

                      Хм. И при мен има някаква драма. Вадих и проверих всички свещи и си бачкат. Обаче като дам контакт и да замеря с мултицета не ми идва никакъв ток към рампата със свещите. При всичко това обаче колата си пали чакмак всяка сутрин макар вече температурата да е около нулата.

                      Коментар


                      • #12
                        От: стартиране на 2-LT двигател на 70-ка без две подгревни свещи

                        Първоначално публикуван от Tompo Преглед на мнение
                        Хм. И при мен има някаква драма. Вадих и проверих всички свещи и си бачкат. Обаче като дам контакт и да замеря с мултицета не ми идва никакъв ток към рампата със свещите. При всичко това обаче колата си пали чакмак всяка сутрин макар вече температурата да е около нулата.
                        Ами единия вариант е мисля,ако докато почнеш да мериш след даването на контакта вече релето да е изключило. Другия е "нещо" да дава сигнал,че мотора е достатъчно загрял за да подгряват отново свещите. До тук се простират познанията ми.

                        Коментар


                        • #13
                          От: стартиране на 2-LT двигател на 70-ка без две подгревни свещи

                          Първоначално публикуван от Tompo Преглед на мнение
                          Хм. И при мен има някаква драма. Вадих и проверих всички свещи и си бачкат. Обаче като дам контакт и да замеря с мултицета не ми идва никакъв ток към рампата със свещите. При всичко това обаче колата си пали чакмак всяка сутрин макар вече температурата да е около нулата.
                          Изключи им кабела и пробвай без него. Така и ще провериш свещите вършат ли нещо, или не. Принципно системата на 70-ките е малко поизчекната, а май са и няколко варианта.
                          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                          Коментар


                          • #14
                            От: стартиране на 2-LT двигател на 70-ка без две подгревни свещи

                            Първоначално публикуван от victorio Преглед на мнение
                            Ами единия вариант е мисля,ако докато почнеш да мериш след даването на контакта вече релето да е изключило. Другия е "нещо" да дава сигнал,че мотора е достатъчно загрял за да подгряват отново свещите. До тук се простират познанията ми.
                            Да де, ама и марсиански дизел няма да запали от четвърт при минусови температури, ако хич няма подгряване. Дори и вчера да е излязъл от завода, пак ще има повече въртене и евентуални пушеци отзад в началото. И силно шумна работа докато поне не отлепи малко. Точно такъв съм го чувал как тръгва на топло време. Няма такова тракане.
                            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                            Коментар


                            • #15
                              От: стартиране на 2-LT двигател на 70-ка без две подгревни свещи

                              Правилните свети за този мотор са ДЕНСО!...Просто съвет,не казвам,че другите са лоши!
                              Майка Япония.......Всичко друго е компромис!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X