Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос за кормилна кутия на рънър 3-та генерация?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Въпрос за кормилна кутия на рънър 3-та генерация?

    Днес реших да си ревизирам кормилната кутия на тойотата.Започнах да и сменям семерингите,о-пръстените и стигнах до един тефлонов пръстен м/у две шайби.
    На схемата е ограден в червено:
    Въпроса ми е новата шайба да я нагрявам ли? Защото не може да влезе?
    И изобщо защо трябва да се сменя тази шайба при положение,че старата не се износва?
    Прикачени файлове
    OFFROAD CLUB STARA ZAGORA

  • #2
    От: Въпрос за кормилна кутия на рънър 3-та генерация?

    Само информативно на 3-та генерация ако резивизираш защото е запичала на моменти ... си във грешната посока
    1x 1.5JZ = 621NM
    2x 5VZ-FE = 596NM

    Коментар


    • #3
      От: Въпрос за кормилна кутия на рънър 3-та генерация?

      Първоначално публикуван от LordDigital Преглед на мнение
      Само информативно на 3-та генерация ако резивизираш защото е запичала на моменти ... си във грешната посока
      Не е запичала,капеше от пиньона.
      OFFROAD CLUB STARA ZAGORA

      Коментар


      • #4
        От: Въпрос за кормилна кутия на рънър 3-та генерация?

        Здрасти marinhaker!Нещо нямам време за форума напоследък, та сигурно малко късно ти пиша, ама нейсе.По-добре късно,отколкото по-късно.Не съм се разправял засега с рейката на някой от Рънерите ми, но на първата ми Корола смених на около 300000 мили всичките гумени уплътнения по кормилната уредба.По причина на това,че не се виждаше износване по тефлоновия пръстен и по причина че не знаех как да нахлузя новия, не го пипнах.Работеше като нова до 370000, когато един нещастник с пикап ме надъни отзад и застраховката бракува колата.Но преди да я пратя за моргата, си свалих всичко/ама всичко/ вкл. и въпросната кормилна рейка.Щото нали имаме в къщи още 2 такива Короли, просто взимам от рафта и сменям цяла рейка, а не да разглобявам тепърва.Но при мен не течеше от уплътненията, а само работеше неефективно, даже и с ремонтирана помпа.Та затова правих тази галимация. Дано да си взел правилното решение!Със здраве!
        1999 4Runner 3RZ/ 4Runner 1KZT/ 4Runner 5VZ

        Коментар


        • #5
          От: Въпрос за кормилна кутия на рънър 3-та генерация?

          Ами разглобих я (кормилната кутия),понеже в сервизите не се захващат с хидравлики а тези които го правят са на безбожни цени!
          Проблема както описах по горе,е ,че капеше от пиньона и реших да сменя всичко в нея.Купих ремонтен комплект за 90лв(тефлонови уплътнители,семеринги,о-пръстени и др.) и се захванах на своя глава да я правя.
          Кутията вече монтирана и няма никакъв теч или омасляване по нея.Срещнах само трудност с една гайка на пиньона която е за специален ключ,но импровизирах със смукател за вода-след необходимата преработка от моя страна.Имаше една семеринга която нямаше изваждане но и на нея и намерих цаката!
          Сложих и полеританови тампони поръчани от Англия и сега е по добре от заводският и вид!Направил съм снимки но по късно ще ги пусна,че времето ми е много кът в момента!
          OFFROAD CLUB STARA ZAGORA

          Коментар

          Активност за темата

          Свий

          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

          Зареждам...
          X