Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Промяна на оборотите на 1KZ-T ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Промяна на оборотите на 1KZ-T ?

    Здравейте колеги, Каня се от доста време да пусна тема със запитване към вас.
    При студен двигател оборотите са около 700, при загряване на мотора те се покачват на 800-850. Двигателя е 1KZ-T (Нато рънърите), чудното ми е кое променя оборотите като помпата е чисто механична и нито охладителната система и влияе някак си, нито въздушният поток???
    OFFROAD CLUB STARA ZAGORA

  • #2
    От: Промяна на оборотите на 1KZ-T ?

    При мен е даже повече - около 700 на "студено" и около 1000 като загрее. На 2-LT двигател.
    Toyota Yaris 1,4D-4D 0889/
    MB W124 200TE 801-
    TLC LJ70 2,4TD 364

    Коментар


    • #3
      От: Промяна на оборотите на 1KZ-T ?

      Първоначално публикуван от hyenna Преглед на мнение
      При мен е даже повече - около 700 на "студено" и около 1000 като загрее. На 2-LT двигател.
      Механична ли ти е помпата?
      OFFROAD CLUB STARA ZAGORA

      Коментар


      • #4
        От: Промяна на оборотите на 1KZ-T ?

        Ами мисля че 2-LTE е с електронно регулиране, а моето да си е чиста механика.
        Toyota Yaris 1,4D-4D 0889/
        MB W124 200TE 801-
        TLC LJ70 2,4TD 364

        Коментар


        • #5
          От: Промяна на оборотите на 1KZ-T ?

          Всеки двигател е така. Затова има "обогатители", "смукачи" и т.н.
          Но щом искаш да знаеш - студената горивна камера. Докато не загрее няма добро изгаряне. Затова и "пуши" докато е студена.

          Коментар


          • #6
            От: Промяна на оборотите на 1KZ-T ?

            Първоначално публикуван от hyenna Преглед на мнение
            Ами мисля че 2-LTE е с електронно регулиране, а моето да си е чиста механика.
            Проблема не е,че си променят оборотите,а кое ги променя при механичните помпи?
            П.С.
            Аndro 160-Писали сме едновременно!!
            Моята не "пуши" нито студена нито топла, а и като загрее до 1/2 от работната температура пак си ги променя до работната температура (тоест при "не напълно загрял (топъл)" двигател пак ги променя до "напълно загрял")-това от горивните камери ли е?
            Последно редактирано от Marin Stoyanov; 17-07-11, 16:11.
            OFFROAD CLUB STARA ZAGORA

            Коментар


            • #7
              От: Промяна на оборотите на 1KZ-T ?

              Нищо не пуши нито студена, нито топла. Изпушва при рязко подаване на газ, както при всяка друга такава тойота. Оборотите ги държи стабилно, просто постепенно се повишават със загряване на двигателя и в нормална температура стоят на 1000-1100. Като завъртя ръчната газ на "студено" за да станат оборотите 1000, като загрее отиват на 1500-1600. Дето се вика алгоритъма е обърнат , вместо студена да е с високи обороти и да падат като загрее, е обратното.

              Е и аз съм писал едновременно с Marinhaker.
              Последно редактирано от hyenna; 17-07-11, 16:20.
              Toyota Yaris 1,4D-4D 0889/
              MB W124 200TE 801-
              TLC LJ70 2,4TD 364

              Коментар


              • #8
                От: Промяна на оборотите на 1KZ-T ?

                Първоначално публикуван от MARINHAKER Преглед на мнение
                ...
                Аndro 160-Писали сме едновременно!!
                Моята не "пуши" нито студена нито топла, а и като загрее до 1/2 от работната температура пак си ги променя до работната температура (тоест при "не напълно загрял (топъл)" двигател пак ги променя до "напълно загрял")-това от горивните камери ли е?
                Трябва да уточним за какво говорим. Това което ти казах по горе, касае работа на студен двигател без задейставане на механизъм за работа на студен двигател. Механизма може да е ръчен - смукач, обогатител. Може да е автоматичен - термоелемент свързан с охлаждащата течност. При него, в зависимост от температурата, механизма чрез система от лостове действа върху сътветния лост за студен старт на помпата, като подава повече гориво и същевременно променя ъгъла на подаване на горивото в посока изпреварване. Така имаме по високи обороти и по лесен студен старт.
                По същия начин работи и ситемата когато помпата е с ел управление, но тогава има съответните датчици, които докладват на компа и той определя оборотите и ъгъла.
                Моя Патрул е с ръчен "обогатител". Сега го паля без да го въртя и след стартиране оборотите са ниски. След загряване се увеличават. Ако пък го завъртя, оборотите след стартиране са примерно 900. След като загрее и го върна падат. При теб, за да се увеличават оборотите след загряване на двигателя значи че, механизма (ръчен, или автоматичен) не работи нормално.
                Последно редактирано от Аndro 160; 17-07-11, 17:27.

                Коментар


                • #9
                  От: Промяна на оборотите на 1KZ-T ?

                  Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                  Трябва да уточним за какво говорим. Това което ти казах по горе, касае работа на студен двигател без задейставане на механизъм за работа на студен двигател. Механизма може да е ръчен - смукач, обогатител. Може да е автоматичен - термоелемент свързан с охлаждащата течност. При него, в зависимост от температурата, механизма чрез система от лостове действа върху сътветния лост за студен старт на помпата, като подава повече гориво и същевременно променя ъгъла на подаване на горивото в посока изпреварване. Така имаме по високи обороти и по лесен студен старт.
                  По същия начин работи и ситемата когато помпата е с ел управление, но тогава има съответните датчици, които докладват на компа и той определя оборотите и ъгъла.
                  Моя Патрул е с ръчен "обогатител". Сега го паля без да го въртя и след стартиране оборотите са ниски. След загряване се увеличават. Ако пък го завъртя, оборотите след стартиране са примерно 900. След като загрее и го върна падат. При теб, за да се увеличават оборотите след загряване на двигателя значи че, механизма (ръчен, или автоматичен) не работи нормално.
                  Лично моята няма никакъв механизъм (фабрично е така), нито ръчен нито някаква вакум система като на старият модел 1KZ-t да минава охладителната течност през нея, нито някакви лостчета да бутат оста на помпата! За това зададох въпроса, защото нямам механизъм а оборотите се променят. А за "пушенето" не пуши и без такъв механизъм даже и на студено.
                  Да попитам колко оборота е нормално да държи двигателя на празен ход при дизеловите агрегати??
                  OFFROAD CLUB STARA ZAGORA

                  Коментар


                  • #10
                    От: Промяна на оборотите на 1KZ-T ?

                    650-750. Така пише в справочника който имам.
                    Дай по подробни снимки на помпата.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Промяна на оборотите на 1KZ-T ?

                      Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                      650-750. Така пише в справочника който имам.
                      Дай по подробни снимки на помпата.
                      Ще кача но към събота, сега заминавам на почивка и без това после следва допълнителен тунинг по тойотката!
                      OFFROAD CLUB STARA ZAGORA

                      Коментар


                      • #12
                        От: Промяна на оборотите на 1KZ-T ?

                        Предварително се извинявам за ламерския въпрос и че не е по темата но понеже е за същия двигател -
                        Тойота Хайлукс 94г 1КЗ-Т.
                        Под купето по протежение на горивопровода на 4-5 мм. от него има една по-тънка тръбичка която го следва до горивния филтър някъде.
                        Може ли някой от отбора на знаещите да каже за какво е или даде някакъв линк да се образовам.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Промяна на оборотите на 1KZ-T ?

                          Ако е само в предната част това е отдушника на предният диф.
                          Има и тръбичка за излишното гориво и спирачките,може някоя от тях да е.
                          OFFROAD CLUB STARA ZAGORA

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X