Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Някой знае ли

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Някой знае ли

    Колеги,някой може ли да ми каже,защо при първоначалното вдигане на температура след като е запален двигателя стрелката стига почти до чертата,след която почва червената зона (съответно термостата не отваря и радиатора е студен).Веднъж отвори ли термостата после всичко е наред-стрелката стои около 1мм. под средата.Термостата, с който беше Тойотата е на 7-8 месеца -френски на 88 градуса. Купих нов -японски и пак абсолютно същата работа.
    Дайте някакви идеи от какво може да става това.Да не би да е обърнат термостата?Сега е монтиран с дългата част,където е пружината, надолу към двигателя,а късата е в тръбата към радиатора.Така ли трябва да е,защото нищо му не пречи да се монтира и обратно?
    Мотора е 22Р-Е.
    Тойота Ленд Крузер RJ 73 22R-E,LPG
    Субару Форестер 2.0 ХТ,253к.с.
    Враца

  • #2
    От: Някой знае ли

    Според мен работната му част (биметалната ) трябва да е там,от където идва топлата вода.
    Ако е обърнат може да се получава тая неприятност.

    Коментар


    • #3
      От: Някой знае ли

      Аз също сменях термостат на моя 22R и на този новия има клапанче за самообезвъздушаване , но нямам такива грижи вдига си нормално температурата до малко под средата и си замръзва там и не колабира .Според мен ако си монтирал термостата правилно проблема е в него самия , а като четох според мен си го монтирал правилно !
      2012 GL350 Bluetec & 2012 Audi A6 Quattro 3.0T & 2013 Audi S6 Quattro 4.0 Biturbo
      ex-Toyota Land Cruiser FZJ-80 Triple Locked 4.5EFI 1FZ-FE petrol/lpg

      Коментар


      • #4
        От: Някой знае ли

        Първоначално публикуван от 75 turbodelta Преглед на мнение
        Аз също сменях термостат на моя 22R и на този новия има клапанче за самообезвъздушаване , но нямам такива грижи вдига си нормално температурата до малко под средата и си замръзва там и не колабира .Според мен ако си монтирал термостата правилно проблема е в него самия , а като четох според мен си го монтирал правилно !
        И с двата термостата се повтаря аболютно едно и също,като и при първия от нов.
        Между другото Тойотата е на газ и изпарителя е захранен с вода от един щуцер точно до термостата,може ли да има нещо общо?
        Тойота Ленд Крузер RJ 73 22R-E,LPG
        Субару Форестер 2.0 ХТ,253к.с.
        Враца

        Коментар


        • #5
          От: Някой знае ли

          Не би трябвало , но при мен няколко дни преди да почне да губи антифриз и впоследствие да духне гарнитура се държеше точно така охладителната система дано да не е това .
          2012 GL350 Bluetec & 2012 Audi A6 Quattro 3.0T & 2013 Audi S6 Quattro 4.0 Biturbo
          ex-Toyota Land Cruiser FZJ-80 Triple Locked 4.5EFI 1FZ-FE petrol/lpg

          Коментар


          • #6
            От: Някой знае ли

            Ако палиш на бензин и провеждаш експеримента на бензин, газовата не те бърка по никакъв начин, ако палиш обаче на газ или пък превключваш преди да е загряла, тогава е възможно изпарителя да изпуска газ във водната система и да прави парна възглавница.
            Много лесно можеш да провериш дали има такъв проблем, като преминеш на газ отваряш капачката на разширителния съд, подаваш пламък от запалка над отвора, ако има газ във водата, казана трябва да бълбука и ще пламне малко огън нагоре, ако няма бълбукане и пламък всичко с газовата е ОК.
            TOYOTA RAV 4 HYBRID 2016 г. бензин 2500, 155 k.c. + Hybrid 200 k.c., LPG OMVL 64 Litra

            Коментар


            • #7
              От: Някой знае ли

              Открих проблема!Днес като ходих на София с джипа за да си купя нови гуми забелязах,че след всяко по продължително спускане(вероятно термостата се затваря,защото беше много студено)джипа почва да грее и стига почти до червената зона.На баир напротив, охлажда до малко под средата.Реших,че е супер нелогично и пак реших, че ще обвиня газта.След като се прибрах отворих преливното казанче и помирисах-смрад на газ яко,отидох и взех запалка секнах казанчето пламна за 2-3сек.След като поизстина радиатора му отвих капачката,секнах и в гърловината горя поне 10 сек.
              Както вече писах,водата за изпарителя е хваната от един щуцер точно до термостата,и сигурно прави газова възглавница под термостата и той не отваря навреме.Утре ще изолирам изпарителя, ще пробвам какво става и ще пиша.
              Тойота Ленд Крузер RJ 73 22R-E,LPG
              Субару Форестер 2.0 ХТ,253к.с.
              Враца

              Коментар


              • #8
                От: Някой знае ли

                Каква марка и какъв модел ти е изпарителя Генади ?
                2012 GL350 Bluetec & 2012 Audi A6 Quattro 3.0T & 2013 Audi S6 Quattro 4.0 Biturbo
                ex-Toyota Land Cruiser FZJ-80 Triple Locked 4.5EFI 1FZ-FE petrol/lpg

                Коментар


                • #9
                  От: Някой знае ли

                  Това ще го уточнявам тепърва.Този от когото купих джипа тъкмо го беше сложил-втора употреба и незнайно защо го е пръснал с черен спрей,най вероятно без да сменя мембрани и другите гумени неща.Не съм го сменил до сега,защото джипа работеше много добре с него без да киха и гърми.Още утре ще търся газаджия за да видим дали ще подменяме нещата по този,или ще слагам нов изпарител.Джипа е инжекцион,а газовото е обикновено.Поздрави!
                  Тойота Ленд Крузер RJ 73 22R-E,LPG
                  Субару Форестер 2.0 ХТ,253к.с.
                  Враца

                  Коментар


                  • #10
                    От: Някой знае ли

                    Диагнозата е окончателна.ТОЙОТАТА Е ВДИГАЛА ТЕМПЕРАТУРАТА ЗАРАДИ ГАЗОВАТА УРЕДБА!!!
                    След смяната на изпарителя на днешната разходка температурата беше като закована 1мм под средата на уреда.Ако не бях го преживял нямаше да повярвам,че от неизправна газова може да грее мотора.
                    Газовата е някаква италианска не мога да и видя името никъде,но съм я снимал преди да я изхвърля и ще кача снимка.Газаджията каза,че и друг път е имал проблеми с този модел.
                    Тойота Ленд Крузер RJ 73 22R-E,LPG
                    Субару Форестер 2.0 ХТ,253к.с.
                    Враца

                    Коментар


                    • #11
                      От: Някой знае ли

                      Супер е че е излязъл малкия дявол Аз нямах този късмет въпреки че първо смених електрическия изпарител волтран с който купих джипа с вакуумно ловато , но все пак вдигах глава но сега пък ефекта е уау
                      2012 GL350 Bluetec & 2012 Audi A6 Quattro 3.0T & 2013 Audi S6 Quattro 4.0 Biturbo
                      ex-Toyota Land Cruiser FZJ-80 Triple Locked 4.5EFI 1FZ-FE petrol/lpg

                      Коментар


                      • #12
                        От: Някой знае ли

                        И аз трябва най- малко да сменям гумички на клапани,че погорва масло,но ще го поотложа докогато може.
                        Тойота Ленд Крузер RJ 73 22R-E,LPG
                        Субару Форестер 2.0 ХТ,253к.с.
                        Враца

                        Коментар


                        • #13
                          От: Някой знае ли

                          Първоначално публикуван от genadi.tsvetkov Преглед на мнение
                          И аз трябва най- малко да сменям гумички на клапани,че погорва масло,но ще го поотложа докогато може.
                          Е и аз така се надявах някой ден като ми стане скучно хахахахах , но друго било писано ! Ефекта от ремонта на главата обаче е наистина поразителен
                          2012 GL350 Bluetec & 2012 Audi A6 Quattro 3.0T & 2013 Audi S6 Quattro 4.0 Biturbo
                          ex-Toyota Land Cruiser FZJ-80 Triple Locked 4.5EFI 1FZ-FE petrol/lpg

                          Коментар


                          • #14
                            От: Някой знае ли

                            Колеги измъчва ме един въпрос относно парното на Тойота ,че въпроса ми към вас е "Става ли доволно топло ". Утре се канех да сменям термостата и реших да потърся из нета и попаднах на тая тема. От прочетеното до тук ми стана ясно че стрелката на водата си е на мястото където трябва да е 1 мм под средата.Но понеже обичам в колата ми да е топло даже горещо от два дни карам със кашонче пред радиатора и пак не загрява. А иначе бързо загрява и като загрей си се заковава малко под средата.Мислех си че може да е от термостата защото когато усиля вентилатора на парното температурата пада което ме води до мисълта че радиатора отдава топлина и не е запушен .Да но не мога да кажа че имам силно парно.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Някой знае ли

                              Има два вида радиатори ,едните при 82 градуса на водата духат 52 ,57 градуса въздух,,
                              а другите 65- 72 градуса. независимо от температурата на постъпващия от вън въздух.

                              При условие ,че клапите за горещо студено затварят добре.Ако температурата се влияе от

                              степента на обдухване -радиатора е частично запушен, Поне 1200 оборота на двигателя при измерване на температурата.
                              FJ40 07 1984 VIVA TEL 0877 454448
                              BJ42 04 1982
                              FJ62 11 1983 skipe blago4x4
                              LZ 2 BHB

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X