Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Модификация на ТЛК120 с 5L-E двигател

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Модификация на ТЛК120 с 5L-E двигател

    Този екземпляр се продава в момента.
    Текста на обявата е:
    Ел. пакет, климатик, рейлинг, теглич, допълнително електрическо парно, стерео, двоен резервоар - 180л, серийно подсилено окачване (така е произведен), 1 см е по висок от D4-d подсилен въздушен филтър, 6+1 места. Автомобилът е от първи собственик. Двигателят е атмосферен дизел, без турбо; модификация 5L-E, непретенциозен към горивото и е предназначен за тежка употреба, така наречения милионник! Изпълнението е Heavy Duty. Блокаж на задния диференциал. Допълнителни неща: Комплект налкладки за първа смяна след около 5000 км. Зимни гуми (почти нови) Bridgestone DMZ3, на железни джанти. Реални километри. Застраховка до май 2011

    Имам следните въпроси:
    1. С какъв двигател е този автомобил?
    2. Знаете ли нещо повече за изпълнението, наистина ли е Heavy Duty?

    Поздрави и пожелания за хубави празници






    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:21291891477214057_2.pic.jpg
Прегледи:1
Размер:39.7 КБ
ID:5910948Натиснете снимката за да я уголемите

Име:21291891477214057_1.pic.jpg
Прегледи:1
Размер:39.1 КБ
ID:5910947


    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:21291891477214057_3.pic.jpg
Прегледи:1
Размер:48.7 КБ
ID:5910949

  • #2
    От: Някой знае ли нещо повече за това изпълнение на ТЛК 120?

    Ми,то си пише-двигател 5L-E-3-литров,атмосферен дизел.Мисля 5 цилиндров.
    Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.

    Коментар


    • #3
      От: Някой знае ли нещо повече за това изпълнение на ТЛК 120?

      Тези автомобили ги внасяха от Холандия, през 2005 - 2006 та година, малко преди да влезем в ЕС.
      По принцип модела се води " Prado ". двигателят е същия , като на D4D, но без турбина.
      Изпълнени са за Африка и парното им е по слабичко.
      По принцип добра машина здрава и не капризна.
      Не ми пука за лака , а за пропуснатите приключения ))

      Коментар


      • #4
        От: Някой знае ли нещо повече за това изпълнение на ТЛК 120?

        Четирицилиндров си е, атмосферен.
        Обикновено е качен на HiLux.
        Слабичък ми се види за Крузер, особено ако трябва да върви както изглежда външно.

        Коментар


        • #5
          От: Някой знае ли нещо повече за това изпълнение на ТЛК 120?

          Двигателния блок същия ли е като 1KD?
          Може ли двигателя на моята 120-ка да се преработи на такъв?

          Коментар


          • #6
            От: Някой знае ли нещо повече за това изпълнение на ТЛК 120?

            Тъй като ходих да я видя, мога да кажа, че колата е интересна и от гледна точка на раздатка, същата е като на хай лукс и старите рънъри.
            Предложих им бартер за моята 120-ка, но не ги интересуват от бартери.

            Коментар


            • #7
              От: Някой знае ли нещо повече за това изпълнение на ТЛК 120?

              5L-E

              The 5L-E is a 3.0 L (2986 cc) EFI version of the 5L engine. It is the latest member of the L family. It has a bore of 99.5 mm and stroke of 96 mm, with a compression ratio of 22.2:1. Output is 96.5 hp (72 kW) at 4000 RPM with 141.6 ft·lb (192 N·m) of torque at 2400 RPM. The engine number is found on the top face of the block at the front of the engine.

              Коментар


              • #8
                От: Някой знае ли нещо повече за това изпълнение на ТЛК 120?

                Скоро писахме по тази тема.
                Вече си имам друга кола за магистрали и дълги пътувания и мисля тази Тойота да я направя на експедиционна. Не търся мощност, нито скорост, а непритенциозност и издръжливост.

                Коментар


                • #9
                  От: Някой знае ли нещо повече за това изпълнение на ТЛК 120?

                  Двигателя не е същия като на D4D.
                  D4D-то си е с 1KD... мотор. Това тук е най-големия от L моторите - 3.0л. 4 цилиндъра, атмосферен дизел, около 100к.с.
                  Тук има информация за модификацията и двигателя:
                  http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/49270.html
                  Нямам представа какво е heavy duty по автомобила, освен тотално базовата му комплектация. Аз не бих взел такъв автомобил, още повече с този двигател.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Някой знае ли нещо повече за това изпълнение на ТЛК 120?

                    Първоначално публикуван от mihovassen Преглед на мнение
                    Двигателния блок същия ли е като 1KD?
                    Може ли двигателя на моята 120-ка да се преработи на такъв?
                    Блока не е същия. Блока на 1KD е като на 1KZ, но не и като на L моторите.
                    Не може KD-то да се преработи до тази версия.

                    Първоначално публикуван от mihovassen Преглед на мнение
                    Скоро писахме по тази тема.
                    Вече си имам друга кола за магистрали и дълги пътувания и мисля тази Тойота да я направя на експедиционна. Не търся мощност, нито скорост, а непритенциозност и издръжливост.
                    При така зададените параметри, защо точно 120 тогава?

                    Коментар


                    • #11
                      От: Някой знае ли нещо повече за това изпълнение на ТЛК 120?

                      Защото съм я взел нова. Преди 30 000км правих основен ремонт и не ми се продава за без пари.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Някой знае ли нещо повече за това изпълнение на ТЛК 120?

                        Първоначално публикуван от mihovassen Преглед на мнение
                        Защото съм я взел нова. Преди 30 000км правих основен ремонт и не ми се продава за без пари.
                        Не разбрах коя си взел нова, твоята в момента с 1kd, или тази тук от темата?
                        Ако си имаш вече 120 с 1kd, защо точно пак (друга) 120 но с този куц двигател за експедиции???

                        Коментар


                        • #13
                          От: Модификация на ТЛК120 с 5L-E двигател

                          защото ми омръзнаха тези дюзи и проблемите покрай тях

                          Коментар


                          • #14
                            От: Някой знае ли нещо повече за това изпълнение на ТЛК 120?

                            Моята с 1KD взех нова от ТМ Ауто

                            Коментар


                            • #15
                              От: Някой знае ли нещо повече за това изпълнение на ТЛК 120?

                              Колеги, намерих 120-ка с двигател 1KZ -
                              http://webcache.googleusercontent.co...ient=firefox-a
                              http://www.transauto.be/car/car.php?vehicle=29&lg=en

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X