Здравейте колеги,
отдавна не съм влизал във форума , но тия дни ми се появи следния проблем.Връщам се от балкан,спирам колата на площадката и виждам ,че нещо капе.Помислих си че някоя връзка се е разхлабила или някой маркуч е напукан защото капките бяха 15 20 и спря.Отивам на майстор да я види и да го смени ,обаче той казва че не било маркуч било по лошо- гарнитура на главата.И тъй като случката се случва тия дни точно преди празниците поръчах си от Англия целия комплект гарнитура за главата ,изускатели ,спускатели и сума ти други глупости за да е ремонта качествен.Обаче кво става-тоя теч ту се появява ту изчезва и от доста време не беше капало.Вчера направи малко по голяма локвичка днес карам колата на майстор да види откъде и кво става хич не капва нито капка.Да поясня маркучите не са твърди значи не надува системата.Имате ли идея от къде може да е проблема опитвам отдолу да видя двигателя заема почти цялия преден обсег нищо не мога да видя.Капката се стича до предната лява гума над нея.В смисъл питането ми е дали е от гарнитурата на главата или не .Благодаря ви предварително дано да съм се изразил ясно.Колата е 4 рърън 91 г 3000 кубика бензин
Сетих се да добавя и още едно проблемче.Тия дни като заваля снега на заледените участъци пускам 4х 4 от лоста в купето.Веднага след пускане светва и зелената лампичка че е включено задвижването.Ако обаче искам да изключа в движение не става.Премествам лоста и сякаш леко засяда.Ако спра и дам 2 метра назад става.Има ли нещо което трябва да се смазва и раздвижва това ми е въпроса?
отдавна не съм влизал във форума , но тия дни ми се появи следния проблем.Връщам се от балкан,спирам колата на площадката и виждам ,че нещо капе.Помислих си че някоя връзка се е разхлабила или някой маркуч е напукан защото капките бяха 15 20 и спря.Отивам на майстор да я види и да го смени ,обаче той казва че не било маркуч било по лошо- гарнитура на главата.И тъй като случката се случва тия дни точно преди празниците поръчах си от Англия целия комплект гарнитура за главата ,изускатели ,спускатели и сума ти други глупости за да е ремонта качествен.Обаче кво става-тоя теч ту се появява ту изчезва и от доста време не беше капало.Вчера направи малко по голяма локвичка днес карам колата на майстор да види откъде и кво става хич не капва нито капка.Да поясня маркучите не са твърди значи не надува системата.Имате ли идея от къде може да е проблема опитвам отдолу да видя двигателя заема почти цялия преден обсег нищо не мога да видя.Капката се стича до предната лява гума над нея.В смисъл питането ми е дали е от гарнитурата на главата или не .Благодаря ви предварително дано да съм се изразил ясно.Колата е 4 рърън 91 г 3000 кубика бензин
Сетих се да добавя и още едно проблемче.Тия дни като заваля снега на заледените участъци пускам 4х 4 от лоста в купето.Веднага след пускане светва и зелената лампичка че е включено задвижването.Ако обаче искам да изключа в движение не става.Премествам лоста и сякаш леко засяда.Ако спра и дам 2 метра назад става.Има ли нещо което трябва да се смазва и раздвижва това ми е въпроса?
Коментар