Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Диф за ТЛК'70

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Диф за ТЛК'70

    http://www.4wheelparts.com/Drivetrai...=237&t_pt=5092
    Айде да харесаме корона и пинион от тия , за ТЛК'70 с двигател 2LT . Зъбите май бяха 39 ба короната и 8 на пиниона .
    TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

  • #2
    От: Диф за ТЛК'70

    Мисля ,че за 4.88 предавателно число нещата не са толкова прости.

    Ако прочетеш внимателно тук http://www.gearinstalls.com/troy.htm - ще видиш, че при оригиналните корона и пиньон с предавателно 4.88 короната е по-тънка и отвора за пиньона в кожуха (прасето) е по- биизо до центъра. Това е само за това предавателно число (и такива корони и пиньони има само оригинални), т.е. ако дифа ти е оригинален 4.88, най- вероятно ще трябва да смениш и цялото прасе с такова с различно от 4.88 и след това да вземеш нови корона и пиньон.
    На същата страница има и снимки с разликата между двете прасета и можеш да прецениш какво е твоето.

    Аз си взех Nitro Gear от http://www.justdifferentials.com/ и много лесно уцелих дълбочината на пиньона. Пуснал съм със снимки тук.
    От това което съм чел- не бих си взел Genuine Gear, по-скоро бих се ориентирал към motive или g2 (което май пак е на Genuine, но с друго качество).
    LZ1GUS

    Коментар


    • #3
      От: Диф за ТЛК'70

      Още веднъж ти благодаря за страхотното ръководство и снимки от предната тема .Но малко се поомотах : на твоята жипка с оригинални дифове с пред.число 4.88 и смени и предния и задния с други , с друго число ли ?
      Би ли ме посъветвал с кой "Сет" да пробвам ? Насочил съм се към:
      "Toyota 8in. 4.88 G-2 Ring And Pinion SetLimited Lifetime WarrantyComputer Heat Treated 8620 SteelManufactured To O.E. SpecsDouble Shot PeenedDouble Lapped Axle: Toyota 8In.Differential Cover Bolts: 10Gear Ratio: 4.8800Pinion Spline: 27Ring Gear Bolt Size: 11 X 1.00 RhRing Gear Bolts: 10Ring Gear Diameter: 8.0000Spline Diameter: 1.3780"
      или към тези от NITRO:

      Differential: Toyota 8" Standard Rotation


      Ratio: 4.88

      Tooth Count: 39-8

      Manufacturer: Nitro Gear

      Material: 8620 Steel Forgings

      Warranty: 2 Years

      Pinion Spline Count: 27

      # of Ring Gear Bolts: 10

      Vehicle Applications:

      1979-1995 Toyota 4x4 Hilux Pickup Rear w/ 22R or 22RE

      1979-1985 Toyota 4x4 Hilux Pickup Front

      1984-1985 Toyota 4x4 4Runner Front

      1984-1995 Toyota 4x4 4Runner Rear w/ 22R or 22RE

      Toyota Surf

      Toyota LJ70 RJ70 Rear
      TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

      Коментар


      • #4
        От: Диф за ТЛК'70

        А за дифа , за който говорят в твоя сайт :http://www.gearinstalls.com/troy.htm , мисля че е не-оригинален , а някакъв тунингов . Въпросния "3rd" виж тук http://www.justdifferentials.com/ind...&cPath=490_494
        TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

        Коментар


        • #5
          От: Диф за ТЛК'70

          Първоначално публикуван от didooo Преглед на мнение
          А за дифа , за който говорят в твоя сайт :http://www.gearinstalls.com/troy.htm , мисля че е не-оригинален , а някакъв тунингов . Въпросния "3rd" виж тук http://www.justdifferentials.com/ind...&cPath=490_494
          Това е просто едно от местата където съм срещал да се споменава (със сигурност съм го виждал на поне още две места, например тук http://home.4x4wire.com/erik/diffs/ в секцията v6/8") The FACTORY 4.88 V6 diff is unique!
          Все пак, за да търсиш корона и пинион значи си свалил прасето- просто го сравни със двете снимки на http://www.gearinstalls.com/troy.htm и ще разбереш дали ще стане само с корона/пинион или не (и разбира се пиши тук, за да се знае)

          На 70 серия 8" прасе е аналогично с V6 на 4runner независимо от двгателя (поне на тези които съм виждал 5-6 броя 22R/Е,2L-T 1KZ-T)

          Моята е бензинова с 22RE и беше с предавателно число 4.56.

          Аз съм с точно такъв на Nitro TV6-488-NG и е ок.
          За G2 само съм чел че ставал.
          LZ1GUS

          Коментар


          • #6
            От: Диф за ТЛК'70

            Не , не ми е разглобен дифа в момента , за да го погледна и снимам . Карам си го . Здрав е , но вие над 70км/час .
            Писах и на двете фирми , кои корона и пинион от техните ще ми пасне и ще извикам някой за проба . Разбира се , ще докладвам .
            А за монтажа в прасето , би ли се наел да го направиш , или не ти е това работата?
            TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

            Коментар


            • #7
              От: Диф за ТЛК'70

              По принцип съвсем не ми е това работата- по скоро хоби.
              До сега съм правил само два пък и като си е на твойта кола е по различно/лесно .
              Ако не намериш кой да го направи, мога, но предполагам Митко Фулдата ще се съгласи.

              Благодаря за доверието.


              Имай в предвид, че е добре да поръчаш и поне minium install kit заради боята за маркиране и по- важно подложните шайби и втулката.
              LZ1GUS

              Коментар


              • #8
                От: Диф за ТЛК'70

                Днес получих нов мейл от JustDifferentials искат да ми пращат такъв 3rd member , щото техните Корони и пиниони били подсилени и немало да паснат в оригиналното прасе . Писах им да гледат по-добре , че няма да взема цяла касета ( и транспорта и е солен) . Другите от G2 още не са ми отговорили .
                TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X