Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Toyota LJ 70 2lt- присаждане на 1kzt, въпроси, информация

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Toyota LJ 70 2lt- присаждане на 1kzt, въпроси, информация

    Здравейте колеги, тъй като не намерих подобна тема, та рекох да се обърна към Вас, с цел заформяне на дискусия и може би раждане на нови идеи. Карам си вече 3 месеца Тойотката купена от форума, и преминала през хиляди перипетии, за които ще отворя една голяма тема като почне снега и свърши лова, та на въпроса, кой може да сподели технически какво ще е необходимо и много ли е трудоемко замяната на горепосочения двигател, с по-мощен такъв, а именно 3.0 KZT.
    Имам и други въпроси, но с това да започнем.

  • #2
    От: Toyota LJ 70 2lt- 1kzt

    Колата иначе е в прекрасно състояние, но пусто му око човешко, все повече иска и ми се въртят в главата , както си стоя на пусията едни идейчици, с които ще олекна с една чанта, но.................!
    Иначе наистина 2LT е всичко, което е описано тук за него.

    Коментар


    • #3
      От: Toyota LJ 70 2lt- 1kzt

      На първо четене двигател със инсталациятя,скорости или поне камбаната.
      ТЛК FJ40,FJ55,FJ70,FJ73-4.2 1-hz+TURBO Удоволствието да караш TOYOTA.

      Коментар


      • #4
        От: Toyota LJ 70 2lt- 1kzt

        Първоначално публикуван от Tarkan Преглед на мнение
        Здравейте колеги, тъй като не намерих подобна тема, та рекох да се обърна към Вас, с цел заформяне на дискусия и може би раждане на нови идеи. Карам си вече 3 месеца Тойотката купена от форума, и преминала през хиляди перипетии, за които ще отворя една голяма тема като почне снега и свърши лова, та на въпроса, кой може да сподели технически какво ще е необходимо и много ли е трудоемко замяната на горепосочения двигател, с по-мощен такъв, а именно 3.0 KZT.
        Имам и други въпроси, но с това да започнем.
        Париците ще са бая множко за това,което искаш!Що не си периш с тая моторетка,а за по-малко пари ще я направиш дзвер чрез инвестиране в лифтоване,лебедка и други благинки!А в края на краищата 1KZ-T не е безпроблемен мотор-пати от глави,а ще е жалко да хвърлиш една камара пари и да цъфне главата!!
        0899 шест5313нула
        За всекиго по нещо

        Коментар


        • #5
          От: Toyota LJ 70 2lt- 1kzt

          Първоначално публикуван от sonda Преглед на мнение
          Париците ще са бая множко за това,което искаш!Що не си периш с тая моторетка,а за по-малко пари ще я направиш дзвер чрез инвестиране в лифтоване,лебедка и други благинки!А в края на краищата 1KZ-T не е безпроблемен мотор-пати от глави,а ще е жалко да хвърлиш една камара пари и да цъфне главата!!
          Ако ще не дзвер ами луноход да я направи тази кола пак няма да му стига двигател, все в крайна сметка.
          В момента, в който от 2LT се качиш на 1KZ на 70-тка и ще си отговориш на всички въпроси и съмнения.
          Съвет към Tarkan:
          Ако непременно искаш да караш 1KZ, най-добре продай 2LT-то и търси 70-тка стандартно с този двигател.

          Коментар


          • #6
            От: Toyota LJ 70 2lt- 1kzt

            Не съм карал такава, но съм съгласен с Yaro, в гората с бавните, с 31- ници, не съм чуствал липса на мощ, но не мога да кажа същото за асфалта, та тя Нивата ми бягаше повече. Говорим за присаждане, защото колата е читава и запазена, а и защото толкова запазена 70 ка с големия мотор, трудно излиза под 7000 евра, стандартно оборудване. Ако присаждането е толкова трудоемко и скъпо, големия мотор с колата, ще е на следващото раздаване, след някоя и друга година, но това не пречи на дискусията, и без това не се виждат интересни теми в скоро време, а изчетохме и старите. Поздрави на всички и не изпускайте калта.

            Коментар


            • #7
              От: Toyota LJ 70 2lt- присаждане на 1kzt, въпроси, информация

              Трудна работа,а дори и да успее да намери оргинално 70 серия с 3.0ТД мотор, ще е на някаква страшна цена.
              Моята е била 2LT и и е присаден 1kz-t,мога да споделя впечатленията си тъй като от време на време карам и 2LT-то на колегата:
              Значи,мощен мотор-много добре,ама мостовете и кутията са мнооого бавни, и ограничават потенциала на този мотор,разполагаш с доста голям въртящ момент,но фактически запълва съвсем малка празнина.Когато е с серийна окомплектация има момент когато се чуства недостиг на мощност,с 1KZ-T този момент изчезва,но пък и не те прави в пъти по скоростен.
              Другото-не може да понесат мостовете гуми по големи от 32" с 1kz-t мотора,понеже с размер на горе и дифовете стават за скрап,(има тяга и ги ломи),проблема се решава с още по бавни корона и пинйон,но за рали забравяш,става изцяло траялна концепция,и то при доста последващи подобрения(блокажи преден и заден,премахване на стабилизираща щанга,лифт 3" с последващите му подобрения-кастор кит,удължаване на панхарда,спускане на раздатката....и др.)
              Нямало е случай аз да премина през екстрем а 2LT-то да не е успял,вярно че се наемам доста по бързо,и максималната ми скорост е малко по добра,но пък и разхода ми е по висок.
              При смяна на консумативи(Агренажен,ролки,масло,маслен филтър,горивен филтър)разликата между 2LT и 1KZ-TE е 300лв .Въпреки това 3 литра си е 3 литра,като не забравяш интеркулера и спортен филтър K&N.
              Сам трябва да решиш заслужава ли си филма,понеже е доста трудоемко,а и няма да е евтино,ще трябва и технотест,както и надлежни документи за присадения мотор,данъка ще скочи тройно,гражданската двойно.
              LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
              Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.

              Коментар


              • #8
                От: Toyota LJ 70 2lt- присаждане на 1kzt, въпроси, информация

                Белята много правилно е разяснил сюжета на тоя филм. Според мен не си струва занимавката. Ако искаш нещо по мощно направо си търси ресорна с 4.2.
                "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                Коментар


                • #9
                  От: Toyota LJ 70 2lt- присаждане на 1kzt, въпроси, информация

                  Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
                  Белята много правилно е разяснил сюжета на тоя филм. Според мен не си струва занимавката. Ако искаш нещо по мощно направо си търси ресорна с 4.2.
                  С това категорично не съм съгласен.
                  1HZ има много тяга долу, но откъм динамика си е спънат кон в сравнение в 1KZ-T. Ако се турбинира, ок.
                  Иначе за всичко казано от Белата съм съгласен, без ресьорите (както отбеляза и Андро).

                  Най-добрата концепция за пружинната 70-тка е при мен, това си е... Няма температури и глави, разхода е като на Опел астра, мощ колкото трябва, че и повече.

                  Относно окачването - най-добри ходове на квадратния фар се постигат със стандартни пружини (по възможност ползвани) и амортисьори от 80-та серия, след малко ще кача и снимки за да видите за какво става дума.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Toyota LJ 70 2lt- присаждане на 1kzt, въпроси, информация

                    Е да де,ама на D4D дюзичките са покрай 1200 лева парчето...Като гледам що народ със 120-ки пропищя страх ме хваща!Ама така е-пълно щастие няма!
                    0899 шест5313нула
                    За всекиго по нещо

                    Коментар


                    • #11
                      От: Toyota LJ 70 2lt- присаждане на 1kzt, въпроси, информация

                      Първоначално публикуван от sonda Преглед на мнение
                      Е да де,ама на D4D дюзичките са покрай 1200 лева парчето...Като гледам що народ със 120-ки пропищя страх ме хваща!Ама така е-пълно щастие няма!
                      Пълно щастие наистина няма , но само едно доуточнение - дюзите на D4D се намират вече и на половината на тези 1200лв. извън ТМ-Ауто, и то оригинални.
                      Що народ е пропищял не знам, но това е от ... да не кажа простотия. Не става заварка на педала до морето с 200 и после олеле. Още повече при положение, че при 120-ката (за разлика от при 9-та серия), проблема с дюзите се диагностицира о време, всичко останало е немърливост на собственика на принципа - абе знам, че дюзата пикае/колата притриса сутрин/т.н., ама карай, ще кара още.

                      А иначе за моята кола. Е кой е казал, че съм с дюзи от 120-ка?...
                      Всичко де що е ненадежно за война по този мотор, Тони го е махнал отдавна...

                      Коментар


                      • #12
                        От: Toyota LJ 70 2lt- присаждане на 1kzt, въпроси, информация

                        Дискусията за окачванията при ТЛК е преместена тук:
                        Окачвания при ТЛК - пружинно, ресьорно, други, +/-

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X